Tazzey schreef:janderegelaa schreef:Zolang zij de stroom inclusief doen hebben ze geen poot om op te staan. Welk park is dat?
Ik ben blij dat jij geen jurist bentEn welk park dat is gaat je helemaal niets aan.
Kijk…praatjes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Tazzey schreef:
Ik ben blij dat jij geen jurist bentEn welk park dat is gaat je helemaal niets aan.
Kijk…praatjes.
Gini schreef:Goh ja, is het relevant? Een vakantiepark die in de voorwaarden stroom inclusief heeft staan, maar blijkbaar wel aparte stroommeters voor ieder huisje/stacaravan bijhoudt, dan komt het nieuwsgierige aagje in mij ook wel naar boven, want het lijkt me een redelijk ongewone gang van zaken.
Maar goed, ik was op dat moment niet in rechtstreekse discussie met jou, dus daarom is de vraag een gedachte gebleven en vond ik het zelf de moeite niet waard om ze in het topic te droppen. Janderegelaa is echter wel in discussie met jou en dan snap ik ergens wel dat die een staving van je bewering wilt. Wat niet wilt zeggen dat je een leugenaar bent wanneer je die staving niet wilt geven (snap ik heel erg goed), maar dan mag je discussiegenoot de bewering ook wel naast zich neerleggen (op een nette manier).
Brainless schreef:Roodvos schreef:Nee joh. Ik heb even gezocht, willekeurige mobiele airco was 800 W = 0,8 kW.
Stel dat ze die een hele week de hele dag aan heeft (24x7 uur).
Mijn huidige stroomtarief (excl. vaste kosten) is 0,42 €/kWh.
Ze moet dan €56 euro betalen.
Ehhh onze mobiele airco is 3200Watten hebben er 1 bij besteld die 4200W is.
Een lucht cooler (geen airco) is vaak minder dan 1 Kw
Tieneke schreef:Hopelijk is het nu zeker beter que temperatuur, TS? Hier is het nu alleszins goed aan het afkoelen.
Ik begrijp de initiële teleurstelling zeker. Als je hard moet werken en sparen om dit te kunnen doen, en je doet dit als moeder in de eerste plaats voor je kinderen, dan wil je dat gewoon heel goed in orde hebben. Je gunt hen de tijd van hun leven. Maar weet je, TS, zelfs de herinnering aan samen kapot zweten en puffen in die caravan is er eentje waar je later, samen met hen, lachend op gaat kunnen terugkijken. En die herinneringen, daar gaat het om.
Storm schreef:Tieneke schreef:Hopelijk is het nu zeker beter que temperatuur, TS? Hier is het nu alleszins goed aan het afkoelen.
Ik begrijp de initiële teleurstelling zeker. Als je hard moet werken en sparen om dit te kunnen doen, en je doet dit als moeder in de eerste plaats voor je kinderen, dan wil je dat gewoon heel goed in orde hebben. Je gunt hen de tijd van hun leven. Maar weet je, TS, zelfs de herinnering aan samen kapot zweten en puffen in die caravan is er eentje waar je later, samen met hen, lachend op gaat kunnen terugkijken. En die herinneringen, daar gaat het om.
Het is nu heerlijk binnen. De airco staat nu even aan maar vanmorgen waren we weg en het is nu maar 26 graden in de stacaravan.
En we zullen er later zeker nog aan terugdenken ja, haha.
Ik was ook van plan om een review te schrijven, al is het maar om de mensen te waarschuwen om een stacaravan onder de bomen te boeken. Met de caravan zelf is verder weinig mis. Tot een graad of 25 overdag is het prima te doen hier. Het plekje is verder prima en het park met de zwembaden zijn superleuk voor de kinderen.
Ik zal er zeker in het vervolg op letten dat er airco in de accommodatie zit als ik weer op vakantie ga, of ik neem mijn eigen aangeschafte airco lekker mee haha.
Nimber schreef:Wat sneu voor je, vervelende les; niet zonder airco boeken.
Ik heb t ooit in een hotel gehad, zonder airco geboekt en elke nacht gesmolten. Dat gebeurd mij dus nooit meer.