Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:43

tirzasarah10 schreef:
Dat mijn huisarts dicht is vanwege vakantie. Volgende week zijn ze er weer... ik wil de arts spreken die ik vorige keer had en die is er alleen op donderdag. Mijn lijf doet zoooo zeer en ik voel me gewoon echt niet oke. Ik ben nu volledig ziek van werk maar het voelt zo onrustig in mijn hoofd, als falen, mijn collega voor alles laten opdraaien. Diep van binnen weet ik ook dat ik in deze staat ook niet veel uitvoer maar als nog.
Bedrijfsarts is een ongeïnteresseerde ***vent die denkt dat een psycholoog mij handvatten kan geven bij mijn zenuwpijn. Waarop mijn antwoord was: mijn ervaring is dat zo lang iemand dit zelf niet heeft meegemaakt ze mij niet kunnen helpen. Zijn antwoord: ze kunnen ook mensen met autisme, ptts en andere psychische aandoeningen handvatten geven en dat hebben ze ook zelf niet. {:)-:(
Weer eigenlijk te veel gemopper voor vandaag :))

Die gast verdient een bus jeukpoeder die je niet kan weg wassen.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:29

Ik wil gewoon even heel hard huilen.
Ik ben zo boos op mezelf, zo niet blij met mezelf ;(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:45

Appeltje_1 schreef:

Hee wat isser aan de hand? Y;( :knuffel:

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:51

Sterkte Appeltje_1, hopelijk voel je je snel weer beter!

Ik ergerde me vanavond aan de kinderen van de avond 4 daagse die een appel uitgedeeld hadden gekregen voor onderweg en besloten hadden om deze gewoon in de wei te gooien waar mijn paard staat. Ik was mijn paard aan het uit stappen en toen kwam een vrouw het gelukkig zeggen dat er wel een stuk of 50 appels in de wei gegooid waren.

Asociaal en ook nog eens gevaarlijk aangezien er ook nog 1 bij loopt die koliekgevoelig is.

Dus ik kon vanavond appels en crackers uit de wei vissen...... dacht dat er begeleiding mee liep met jonge kinderen, maar die vinden het blijkbaar ook normaal dat je alles gewoon weg gooit _-:(

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:53

Sterkte Appeltje!

Ik werd om 16u wakker met hoofdpijn (kom uit de nachtdienst) wel eruit gegaan en gekookt enzo maar om 18.30 weer teruggekropen in bed en om 21u wakker geworden met nog steeds hoofdpijn. Pijnstiller genomen maar zit nu op werk met nog steeds hoofdpijn , jugh

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:55

fleurtjeuh schreef:
Appeltje_1 schreef:

Gewoon helemaal klaar met dit (school)jaar. Ik ben zo moe en ik wil gewoon een week zonder stress, zonder aan school te moeten denken...
Ik wil goede cijfers halen maar de motivatie is er niet

En gewoon niet blij met mijn uiterlijk. De motivatie is daar ook weg.
Zo naar om foto's door te krijgen en denken bah. ;(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:55

Dit zijn dan weer die dagen/nachten waar ik van denk waar doe ik het toch voor? Ik ben het constant alleen zijn zo moe, telkens altijd de eerste zijn die een gesprek moeten beginnen -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:57

Appeltje_1 schreef:
fleurtjeuh schreef:

Gewoon helemaal klaar met dit (school)jaar. Ik ben zo moe en ik wil gewoon een week zonder stress, zonder aan school te moeten denken...

:knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 00:03

Appeltje_1 schreef:

Hé mop, dat klinkt ook heel poedersuiker. Herkenbaar en poedersuiker.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 00:04

Net terug van Berlijn en zie dat de fiets van mijn man aan de achterkant beschadigd is. accu gejat! -:(- bij thuiskomst een rekening in de brievenbus vinden van zorgverzekering van €200,00! -:(- blijkbaar worden de medicijnen pas vergoed als je eigen risico op is. Dat was bij mij vorig jaar nog anders. Kan ik komende maand weer vakantiegeld krijgen?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 00:16

OH MIJN GOD IEUWWWWWWW

Ik zette even snel mijn lamp aan om mijn mok te pakken.
ZIE IK DEZE SLAK VAN MIJN MUUR AF KRUIPEN

Afbeelding

Ieuw ieuw ieuw wat moet ik doen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 00:20

Iewww, ik zou een paar vellen keukenrol pakken om hem er af te halen, genoeg vellen dat je hem niet hoeft te voelen zeg maar!
Dat zou ik ook zsm doen want die dingen laten vaak ook zo'n vies slijmerig spoor achter, dat zal er niet uit zien op je muur -O-

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 00:36

Oh ik vind slakken zó smerig. Waren ooit op vakantie in Frankrijk (ofja, wel vaker maar die plek) en daar waren na elke regenbui van die smerige grote, met zo'n huisje. Echt echt echt groot. Ik heb echt staan kokhalzen soms als ik ze zag.
Ik snap ook echt niet dat mensen ze kunnen eten.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 03:55

Moet ik even langskomen? :P Totaal geen moeite met (naakt)slakken hiero. Spinnen daarintegen. Yikes.

Ik werd zonet wakker, en toen ik mijn hoofd draaide, voelde het alsof mijn rechteroor dubbelklapte en 'draaide'. Ik was even bang dat ik mijn oor zou breken. Zo'n scherp en raar gevoel is het! Je kunt je oor niet eens breken. Maar afijn. Je schrikt.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 05:19

Rusteloze benen doordat de magnesium die gebruik troep is. En rugpijn, zou blij zijn dat het vrijdag is en ik naar de fysio kan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 07:10

Mijn man...
Fijn dat je een keer later kan beginnen, maar dat betekend niet dat je mag dicteren wat een ander moet doen.
Die ander red zich normaal in de ochtend ook prima zonder jou inmenging en nee, ik hoef geen ontbijt, ik ontbijt op kantoor. En nee, ik hoef geen thee, ik neem thee op kantoor. En nee, je hoef mij niet te vertellen hoe laat het is, ik wéét hoe laat het is.
Laat mij gewoon mijn eigen ochtendritueel volgen, Jezus.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 07:23

labradoodles

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:04

Dat ik me gisteren echt badass voelde. Ben voor het eerst in m’n eentje onderweg naar Portugal met de auto. Maar gisterenavond vond ik het toch wel heel spannend en toch wel een beetje eng. Ook al slaap ik in een hotel. Ben ook best moe en werd net wakker getoeterd door de bouwlui. Terwijl in de advertentie van dit hotel stond dat de kamers geluiddicht zouden zijn. Merk er niet veel van.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:10

Blackberry28 schreef:
Ik ergerde me vanavond aan de kinderen van de avond 4 daagse die een appel uitgedeeld hadden gekregen voor onderweg en besloten hadden om deze gewoon in de wei te gooien waar mijn paard staat. Ik was mijn paard aan het uit stappen en toen kwam een vrouw het gelukkig zeggen dat er wel een stuk of 50 appels in de wei gegooid waren.

Asociaal en ook nog eens gevaarlijk aangezien er ook nog 1 bij loopt die koliekgevoelig is.

Dus ik kon vanavond appels en crackers uit de wei vissen...... dacht dat er begeleiding mee liep met jonge kinderen, maar die vinden het blijkbaar ook normaal dat je alles gewoon weg gooit _-:(

O wow… Ik zou hier over toch de organisatie contacteren en een klacht indienen. Dit om herhaling te voorkomen.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:10

aan mijn teamleidster die het hele team 30 mails heeft gestuurd slechts om 1 wekelijks terugkerende afspraak in de agenda te wijzigen. dit had dus totaal niet gehoeven op deze manier, maar dit past helemaal in haar straatje gezien ze alleen om zichzelf geeft en haar team als onderdanen behandeld _-:(

gelukkig ben ik hier over een tijdje weg -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:26

Installateur komt tussen 8 en half 1 vandaag, wat is dat nou weer voor tijdvak jongens |o

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:28

Appeltje_1 schreef:
Appeltje_1 schreef:

Dit had ik zelf kunnen schrijven. Zo herkenbaar.... :knuffel:

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:29

black_kelpie schreef:
Installateur komt tussen 8 en half 1 vandaag, wat is dat nou weer voor tijdvak jongens |o

PostNL wat tussen 830 en 2130 een pakketje komt leveren..
Kan altijd erger _/-\o_

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:31

nafkedemi schreef:
black_kelpie schreef:

Kan altijd erger _/-\o_

Ik wilde net zeggen, nog best netjes dat tijdvak. :D

En dan bij PostNL. we hebben het niet gehaald.... we plannen een nieuw tijdvak in.

Maar bij installateurs en monteurs heb ik het ook nog nooit korter gehad eigenlijk.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:33

nafkedemi schreef:
Kan altijd erger _/-\o_

Daar blijf ik niet voor thuis, dan droppen ze het maar mooi op een pakketpunt. Ik kan nu met een beetje pech niet eens weg om m'n hond fatsoenlijk uit te laten.