Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bren979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 16:03

prompter schreef:
Ik heb gisteren tegen een joch van een jaar of 4, die de hele supermarkt bij elkaar aan het gillen was temidden van zijn familie, gesist dat hij zijn kop dicht moest houden. Het hielp wel :j

Geweldig _/-\o_

Niet iedere "biecht" hoeft iedereen ook leuk te vinden!

prompter

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 16:12

Ik vond het zelf niet eens leuk :n. Maar dat gillen om het gillen, echt waarom? In Duitsland maak ik dat eigenlijk nooit mee, zou het iets Nederlands zijn ?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 16:16

prompter schreef:
Hij was de hele tijd al aan het gillen en de ouders deden he-le-maal niks. Normaal zeg ik ook nooit wat, maar dit was niet normaal zo'n gebrul, geen huilen, maar puur dat hoge gillen de hele tijd.

Ik ben het met je eens hoor.
Leuk dat negeren een tactiek van de ouders is, maar dan nog hoeven anderen er geen last van te hebben.

Maar goed, het gaat hier om biechten :P
Ik ben vandaag nog niet in evilmodus geweest. Even nadenken over wat ik kan uitvreten :')
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 28-05-22 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-22 16:16

prompter schreef:
Dit is dus eigenlijk een "biecht alleen iets op als wij het leuk vinden topic". Prima, dan is dit niet het topic voor mij, want ik hou er weer niet van om mijn man voor allerlei flutklusjes op te laten draaien met een banketstaaf excuus :).

Oké, doei!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 16:21

Urbanus schreef:
prompter schreef:
Dit is dus eigenlijk een "biecht alleen iets op als wij het leuk vinden topic". Prima, dan is dit niet het topic voor mij, want ik hou er weer niet van om mijn man voor allerlei flutklusjes op te laten draaien met een banketstaaf excuus :).

Oké, doei!

Ja, dat is ook een manier om met je medebokkers om te gaan :D. Maar geen probleem, ik hou me wel koest verder :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 16:41

Zou er bij mij aan liggen aan de manier waarop. Zeg je echt letterlijk hou je bek dicht klein k*t kind of zeg je hallo, doe eens even normaal wil je?

Dat zou voor mij een verschil maken haha maar snap soms wel dat mensen wat zeggen hoor :')

Ik hoop stiekem dat mij dat een beetje bespaard blijft… dochter is bijna 3. Maar als ze echt een heks is pak ik haar ook op en loop ik gewoon de winkel uit. Probeer t later nog eens haha

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 16:48

prompter schreef:
Ik heb gisteren tegen een joch van een jaar of 4, die de hele supermarkt bij elkaar aan het gillen was temidden van zijn familie, gesist dat hij zijn kop dicht moest houden. Het hielp wel :j

Mijn biecht: Ik zou dit ook weleens willen doen tegen echt irritante kinderen met uitgebluste ouders die niks doen.

Meestal komt het gelukkig niet zo ver dat het echt nodig is.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:15

prompter schreef:

_/-\o_

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:22

DiantaM schreef:
prompter schreef:
Hij was de hele tijd al aan het gillen en de ouders deden he-le-maal niks. Normaal zeg ik ook nooit wat, maar dit was niet normaal zo'n gebrul, geen huilen, maar puur dat hoge gillen de hele tijd.

Dit is heerlijk om te lezen, maar typisch een reactie van iemand die geen kinderen heeft.
Want soms is juist negeren de beste tactiek. Soms niet, maar dat hangt van de situatie af. Kortom; je weet het op zo’n moment niet.

Kennelijk was negeren niet de goede taktiek, en het ingrijpen door een vreemde wel.

Ik ben ooit eens expres door een kind op m'n hielen gereden met een supermarktkarretje. Reken maar dat die ook een verbale veeg uit de pan kreeg van me. Ouders of geen ouders in de buurt, kan me niet boeien.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:25

Ik heb verder weinig op te biechten, maar ik moet nu wel bekennen dat het me totaal niet verbaasd dat 50% van de NL bevolking overgewicht heeft. Bloody hell, wat een gevreet wordt hier opgebiecht :D

En nee, da's vast ook niet lieV. Maar goeie grutten zeg... Hele tiramisu's en vlaaien. Ik zou halverwege al kotsmisselijk zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:34

Maar dat gevreet is niet elke dag.Ik eet niet elke week 2 gebakjes achter elkaar op O:)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:36

Ik verstop snoepgoed en chips in huis, zodat m’n vriend niet in de verleiding komt alles op te vreten als het in het zicht zou liggen.
Alleen ik vergeet regelmatig dat ik wat verstopt heb, om het weken later terug te vinden :+ :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-22 17:37

Ik haal het gewoon niet in huis want wat er is, gaat op :=

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:38

prompter schreef:
Ik vond het zelf niet eens leuk :n. Maar dat gillen om het gillen, echt waarom? In Duitsland maak ik dat eigenlijk nooit mee, zou het iets Nederlands zijn ?

Nou serieus, wij zijn momenteel in Noorwegen op vakantie en het viel ons echt op dat het veel stiller is rondom een speeltuin met spelende kinderen! :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:38

Britta31 schreef:
Maar dat gevreet is niet elke dag.Ik eet niet elke week 2 gebakjes achter elkaar op O:)

Oh ik wel hoor O:) Misschien niet elke dag, maar zeker wel meerdere keren per week. Alles wat los en vast zit.

Onwijs overgewicht hier met mijn 51 kg :j
*sarcasme uit *

En ja, lekkere dingen leg ik op mijn kantoor neer zodat mijn vader het niet opeet _O-

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:43

Ik heb vandaag een cadeautje gekocht voor mijn vriend omdat ik me schuldig voel dat ik veel voor mezelf heb gekocht gister

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:46

Ik zit op mijn laptop foto's te bewerken op mijn werk ondanks dat ik eergisteren er op aangesproken ben door de teamleider van hier.

Maar heyyy, ik heb hier 8 uur lang niks te doen en ik ga niet 8 uur lang voor mij uit staren. (Gelukkig is het even tijdelijk dit werk haha).

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:53

Urbanus schreef:

Ja dat dus. En als het niet op gaat om "lekker", dan gaat het wel op om "zonde".

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:56

Soepblik schreef:
Urbanus schreef:

Ja dat dus. En als het niet op gaat om "lekker", dan gaat het wel op om "zonde".

Hahah en dat is precies de reden waarom ik het ‘moet’ verstoppen, als ik eind van de week nog wat lekkers wil hebben :+
(Ik heb dus zelf niet die drang dat iets op moet)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 17:59

Amber_anne schreef:
Ik heb vandaag een cadeautje gekocht voor mijn vriend omdat ik me schuldig voel dat ik veel voor mezelf heb gekocht gister

Toch lief van je. :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 18:13

xPabloBokt schreef:
Ik zit te janken omdat mijn verloofde zijn haar te kort heeft laten knippen. :')

Herkenbaar. :+
Zo ben ik een keer boos geworden omdat mijn vriend zijn baard eraf geschoren had. :')

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 18:28

Dat ik vanmorgen net deed alsof ik de jongste niet hoorde schreeuwen omdat ik al wist dat die in bed had geplast. Dus manlief ging er zuchtend naar toe.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 18:50

Gisteren even een 3-uur’tje gedaan op het werk. Moet kunnen toch? O:)

Afbeelding

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 18:59

prompter schreef:

Haha ik vind dit een goeie biecht en waarschijnlijk was de hele supermarkt je dankbaar _/-\o_ Dat gegil is zo ontzettend irritant!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-22 19:02

Westhof schreef:
Gisteren even een 3-uur’tje gedaan op het werk. Moet kunnen toch? O:)

[ [url=m/oFyohE.jpg]Afbeelding[/url] ]

I approve!