Vervelende buurvrouw. Advies gevraagd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Vervelende buurvrouw. Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 10:41

Mooi plekje.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 11:03

MarjanB schreef:
Ja heel leuke plek zo! En eigenlijk denk ik dan, de buurvrouw heeft het maar getroffen met iemand die de boel zo netjes bij houd. Zou me ook echt niet druk maken eigenlijk om wat ze vind als ik dit zo inschat ligt alles nog best een stukje van haar tuin af.. laat je het overwoekeren is het waarschijnlijk ook weer niet goed :')

Dus lekker maaien en genieten van je paarden!

Precies dit.
Prachtig plekje hoor!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 11:27

Naww wat heb jij een prachtige plek, je zeurbuur boft met zo'n uitzicht!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 11:29

Ja dan zou ik ook liever de trailer achter een heg hebben en dit als uitzicht houden.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 13:25

Waarom is ze de hele dag thuis eigenlijk? Gewoon nieuwsgierigheid :+

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 13:33

Het zou me niks verbazen als ze zoals mijn achterbuurvrouw is. Die zit de hele dag in de tuin vogeltjes eten te geven en boekjes te lezen (is ergens in de 50). Ze kan niet tegen geluiden zoals muziek want daar krijgt ze hartkloppingen van. Ik weet niet hoe oud de buurvrouw van TS is, maar als ze niet met pensioen is zal er wel wat aan de hand zijn.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:13

Merexa schreef:
Roodvos schreef:
Ik heb nu geen tijd maar wil op een ander moment nog wel even terug komen op het zand verhaal.
Is er zand gekeerd van je eigen grond?
En/of laat je zand aanvoeren van elders?

Hier zit zand ongeveer 150cm diep, daarboven vooral veen en klei. Het zand heb ik daarom aan laten voeren. De laag dat afgegraven is blijft ook op eigen grond. Dit gebruik ik om de wei op te hogen en opnieuw in te zaaien, zoals ik ook heb gedaan in het verleden en wil het ook gebruiken om eigen groente en fruit te gaan verbouwen. Er komt ook niks door het zand heen, geen tapijtvlokken o.i.d.

Waar elders in het dorp rijbakken liggen, ook gewoon tussen en achter andere mensen hun huizen, word niet geklaagd en word het gedoogd door de gemeente. Als er dus iemand wel gaat klagen gaan ze kijken en handhaven. Helaas heb ik die pech en ben daarom ook echt even klaar met haar.. Misschien valt het qua aanpassingen maken wel mee. So be it. Maar het hele idee dat ze niet naar mij toe is gekomen maar gelijk naar de gemeente is gelopen maakt mij narrig. Achteraf gezien zou ik misschien naar haar toe moeten zijn gegaan om te zeggen dat ik de paddock iets groter wil maken, maar veel verandert er eigenlijk niet.

Ik ga nu in ieder geval even buiten bezig op mijn vrije middag. Het is lekker weer {:}

Binnen je eigen perceel mag je grond vrij hergebruiken, dus dat is geen probleem. Er even vanuit gaande dat je geen verontreiniging hebt. Het probleem zit dus bij het zand wat je hebt laten aanbrengen.

In de OP schrijf je dat je paddock niet omheind is (ik vraag mij af hoe je de paarden daar dan op houdt, maar ok). In dat geval is je paddock waarschijnlijk een bodem en geen bouwwerk. Daar ga ik dus even van uit.
Citaat:
Wanneer de paardenbak niet te onderscheiden is van het omliggende terrein en niet omheind is dan is geen sprake van een bouwwerk maar van een bodem.
https://www.bodemplus.nl/onderwerpen/we ... tie-zoals/

Citaat:
Wanneer geen sprake is van een constructie maar van bodem dan is het alleen toegestaan om grond toe te passen wanneer wordt voldaan aan het Besluit en de Regeling bodemkwaliteit. Dit betekent dat er slechts sporadisch plastic aanwezig mag zijn en de toepassing alleen mag plaatsvinden met een milieuhygiënische verklaring.
https://www.bodemplus.nl/onderwerpen/we ... oe-passen/

Het laten aanbrengen ophogen van zand is geregeld in het Besluit Bodemkwaliteit. Je mag niet zomaar zand laten aanrukken. De kwaliteit van het toe te passen zand moet voldoen aan de bodemfunctieklasse van je perceel. Op de kaart bij het Bodemloket kan je zien welke bodemfunctieklasse je perceel heeft en daarmee aan welke kwaliteit het zand minimaal moet voldoen.
(Bodemkwaliteitskaarten, Ontgravings- of toepassingskaart bovengrond, Toepassingskaart, even scrollen)

Bij het zand moet een partijkeuring zijn (dit is de milieuhygenische verklaring) en er moet een melding zijn gedaan voor het toepassen van dat zand bij het Meldpunt Bodemkwaliteit. Dit kan de leverancier van het zand regelen, de partijkeuring zou er sowieso moeten zijn. Je kan dit alsnog laten doen en ik adviseer je om dat ook zeker te doen.

De conclusie is eigenlijk dat je buurvrouw heel goed weet wat de regeltjes zijn, of toegang heeft tot iemand die dat weet. Zoals door anderen al geadviseerd: zorg er dus voor dat jij binnen de regels werkt, dan heeft ze geen stok om mee te slaan.
(En de door jou genoemde rijbakken elders in het dorp zijn waarschijnlijk omheind en daarmee constructies/bouwwerken en vallen daarmee onder andere regels).

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 14:52

Arabesk schreef:

Is dat belangrijk dan? Ik zit ook de hele dag thuis, maar ik ben wel aan het werk.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 15:00

Tazzey schreef:
Arabesk schreef:

Is dat belangrijk dan? Ik zit ook de hele dag thuis, maar ik ben wel aan het werk.

Ik denk dat ze er meer op doelen dat als de buurvrouw nog niet met pensioen is maar dus niet werkt, het ook kan zijn dat ze iets heeft / mankeert wat wellicht ook het gedrag verklaart :)

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-22 23:22

Bedankt voor de complimentjes! Ik ben ook heel blij op mijn plekje en wil hier zeker oud worden. :o
Tenzij ik de jackpot zou winnen ofzo.. Eigenlijk ben ik hier juist heen getrokken om toch het gevoel van een dorpje te hebben, maar wel aan de rand met ruimte en ook dichtbij winkels. Meestal is het ook heerlijk stil en in het weekend of in de avonden hoor je wel heggenscharen, kettingzagen, grasmaaiers, blaffende honden en spelende kinderen hier en daar, maar dat hoort er bij.

@Roodvos
Ik heb naar het bedrijf gebeld dat het zand heeft geleverd. Daar heb ik je punten in mee genomen en alles is in orde. Het afgegraven grond blijft bij mij, al wilde de buurman op het land naast mij ook wel wat om plek waar een vijver zat op te hogen, maar dat overleg ik allemaal met de gemeente. Ik ben druk met kruiwagens in de weer om hier en daar op te hogen en opnieuw in te zaaien. Wat er voorheen afgegraven is heb ik uit laten rijden.

Maaaaarrr er is weer nieuws. Vanmiddag was ik even weg toen ik wederom een appje van de zeurbuur kreeg; ''we hebben je een brief gestuurd en een aantal punten op papier gezet'' en willen graag in gesprek met mij.

Om even de meest absurde te noemen; ''Jouw verbaal agressieve gedrag als we een melding maken van overlast of willen overleggen.''
- 2 jaar terug heb ik bij haar aan de deur gestaan om mijn woordje te doen, ik heb niet lopen tieren en schelden (zo ben ik echt niet) maar was wel wat gefrustreerd. In Maart begon ze weer over de trailer en heb daar 1x op gereageerd dat ze moest stoppen met klagen (dit staat in de OP) en daarnaast ben ik altijd vriendelijk tegen haar gebleven.. %) Verder wil ze niks overleggen, ze zeurt alleen en ik heb aangegeven niet verder in discussie met haar te willen hierover..

''We zijn er bang voor dat de hobby van jou uit de hand gaat lopen. Je hebt nu al 4 dieren en bent van plan uit te breiden tot meer dan 5, waarbij het hobbymatige er af gaat. Ook omdat je nu al een deel van de stallen verhuurd aan (naam vriendin). Zorg er voor dat er niet meer dan hobbymatige activiteiten zijn. De richtlijn hiervoor is tot een max van 5 dieren''
-Ik heb 1 paard waar ik vooral buitenritjes mee maak en soms even grondwerk mee doe, soms 1x in de week. Ik heb 2 Shetlanders die vrijwel alleen maar op het land staan, met 1 men ik soms door het dorp. Het paardje van de vriendin hier uit het dorp staat hier al 2 jaar en ze komt hier zo'n 4x in de week om even te gaan rijden/longeren en bijna elke dag om te voeren of dekens te wisselen. Thats' it. We huren een binnenbak in het dorp.. Daarnaast heb ik het alleen over een veulen gehad, verder niet. Hoe ze hier dus ook bij komt is mij een raadsel en het is ook hobbymatig, net als buiten bezig zijn. Ik kom dan tot rust na een drukke werkdag.

''Het laatste jaar zien we veel meer paardenvijgen op straat, waar iedereen last van ervaart. Ruim de mest op die het paard onderweg produceert en ga het gesprek aan met je mede-paardenliefhebbers over de overlast die de mest op fiets- en voetpaden geeft. Dit voorkomt ergernis van de hele buurt''
-Kan ik begrijpen. Mijn paard mest vrijwel nooit als ik een rondje door het dorp doe. Als ze het doet als ik bijvoorbeeld met iemand sta te praten kom ik terug of mensen bieden zelf aan om het op te ruimen want dat is fijn voor in de tuin ;) Degene die hier met haar paard staat doet hetzelfde of ze schopt het als ze weer naar huis gaat in de berm.
Ik zit in een appgroep met mensen in het dorp die ook paarden hebben. Ik heb een foto gemaakt van het stukje en het doorgestuurd met ''Bij deze uit een brief van de buurvrouw die overlast ervaart.'' en daar kreeg ik net zulke reacties als hier over de buurvrouw. 3 daarvan rijden ook wel eens door het dorp, maar er zitten ook iets van 5 mensen die paarden hebben en door het dorp rijden niet in de app. Ze heeft zelf geen hond meer, maar ik ga wel zeggen; als je hem nog had, zou je dan ook bij iedereen met een hond aan gaan spreken over de keutels op de stoep als hier een klacht naar jou over kwam?

Zuuuuucht..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 23:27

In gesprek met mede-paardenliefhebbers. :')

Ik heb echt wel met haar te doen want ze klinkt ongelukkig, maar ik zou er ook wel rap klaar mee zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 23:35

Jeeeeu... Wat een maf wijf zeg... Echt irritant!

Zou het niet werken om haar door te verwijzen naar 'jouw' juridisch adviseur? Dat kan ook een vriend/kennis zijn... Daar lekker de brieven naartoe laten sturen en niks mee doen. Ja, samen onder het genot van een hapje en drankje smakelijk om lachen. En als ze er naar vraagt zeg je: "Ik heb advies gekregen om hier niet mondeling op in te gaan. Ik zal mijn adviseur vragen een reactie te schrijven."

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 00:07

Het is frustrerend en het geeft zoveel spanning.
Ga in ieder geval niet alleen naar het gesprek.

Hoe oud is ze }> :+

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 00:15

Heel vervelend inderdaad.
Één tip: laat je niet verleiden tot discussies over details, bijzaken etc. Geef een reactie op hoofdlijnen en houd het bij jezelf.
Zijn het niet de paardenkeutels, komt ze wel weer met wat anders.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 00:34

daarbij komt, zij maakt niet de richtlijnen hoeveel dieren etc. jij wel niet hebt.... als je wettelijk binnen de kaders zit wat dat betreft ...

laat je leven niet leiden door haar, gewoon basta, ze moet zich met der eigen zaken bemoeien op de eigen stukkie alles wat daarbuiten valt.. uitzicht, straat jouw erf heeft ze nix mee te maken.

Hier ook zo een, die het vaak geprobeerd heeft, paar weken terug moest ik wat dwerg conifeertjes kwijt, hun houten bak was door rot, dus dacht weet je wat zet ze als soort afscheiding tussen onze voortuinen in, daar heeft zij nl. paar jaar geleden als protest precies op de scheidslijn een paar tegens rechtop gezet en gelijk ertegen wat struikjes, officieel mag dat dus niet, stenen staan dus verkeerd en de struikjes helemaal. Mijn conifeertjes staan zoals wettelijk is vastgelegd dus 50 cm. uit de grenslijn, toen ik nr. 1 aan ingraven was stond ze al voor het raam armen over elkaar, dus ik trek een grijns en zwaai vriendelijk naar der. Ga ik de volgende uit de achtertuin halen, was ze ook in de voortuin bezig, nou daar had ik ff geen zin in, dus breaktime voor vroege lunch met bakkie thee.

Ok half uurtje later was ze het zat dus ze was weer binnen, ik ga verder, ben nog geen 2 tellen in de voortuin of ze vliegt naar buiten (jaaa 86 en redelijk rap op zo'n moment) en gaat te keer, dus ik zeg moei je der niet mee ze mogen hier staan, let gewoon op je eigen tuin en je struiken hangen over de grens, was niet waar dus ik pak de schep en gebruik die als aanwijsstok, maar ja heb atrose in mijn handen dus de schep glipt door mijn hand en raakt een steen. Toen vloog ze me aan, sloeg me in me gezicht, was net mis omdat ik opzij ging, maar raakte daarna nog wel mijn arm en borst een x.

Heb gelijk politie gebeld.. na verhaal van mij gehoord te hebben zijn ze bij haar binnen geweest en wat ze mij later kwamen vertellen, dat ze gezegd hebben dat ze moest leven en laten leven, haar tuin is haar tuin en achter de stenen van ons.... Mocht ze zich daar niet aan houden mag ik de wijkagent weer bellen.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 01:11

Zooo dan := Jou zelfs aanvliegen! En dat als 86jarige. Allemachtig..
Gelukkig heeft de politie goed gehandhaafd.
Mijn buurvrouw is ergens in de 50 en voor zo ver ik weet werkt(e?) ze parttime, maar ik zie haar op mijn vrije ochtenden en middagen vrijwel altijd in de tuin als het mooi weer is. Dus of ze nu 'permanent' thuis is weet ik ook niet, maar zo lijkt het wel.. Ik hou haar niet zo erg in de gaten en gluur ook de tuin niet elke keer in als ik even achter thuis bezig ga, maar hoor wel geluiden waardoor ik weet dat ze thuis is. Onze huizen staan naast elkaar met een tuin er omheen en een schutting tussen ons in. Mijn land loopt achter onze huizen en de andere buren die nooit klagen langs. Om op het land te komen ga ik over een dijkje en loop dan zo naar de stallen. Naar rechts ligt de appelboomgaard, dus achter het huis van de niet-klagende buren. De zeurbuur kijkt uit op de paddock, waar ze zich blijkbaar ook aan stoort want voorheen was het een weiland waar af en toe schapen liepen. Helaas voor haar weet je nooit wat voor buren je weer krijgt, want ik heb paarden en die hebben wat meer onderhoud nodig. Ze heeft 12 jaar lang naast de eerste bewoners gewoond, waar ze nog steeds bevriend mee zijn, maar ze zijn naar de binnenstad getrokken. Daarna heeft er 2,5jaar lang een gezin gewoond waarvan de man heel moeilijk was en deed wat hij wilde, maar wel zo ver dat ook ik dat echt niet door de beugel vind kunnen zoals ik eerder al omschreef. Zo ben ik niet, nogmaals, ik doe inderdaad gewoon wel wat ik wil maar niks om absurde tijden. Ik neem degene mee die hier met haar paard gestald staat. Ze doet zelf werk waarbij ze vaak in gesprek moet met moeilijke mensen en weet hoe alles er bij ligt en er voor staat. Ze zei vanavond ook; ze had ook buren kunnen krijgen die het weiland vol met trekkers en karren kon zetten, met 3 kinderen en een hele kinderboerderij.
Maar goed, de buurvrouw had het nu zelf over een laurierhaag langs de paddock. Prima, kan ze daar tegen aan kijken. Maar als ik met haar in gesprek ga, ga ik aankaarten waarom ik dat zou doen en kosten zou maken terwijl ze zelf ook een schutting kan plaatsen omdat zij last van mij ervaart. Werkelijk waar, ik heb nog nooit tegen haar geklaagd over iets maar ze heeft nu 6 dingen aangekaart waar ze hinder van vind en waar ook dingen bij zitten waar ik mij wel een beetje in kan vinden, maar ook dingen die absurd zijn, zoals de paardenmest.

Juridisch adviseur.. Misschien doe ik dat wel als het hierna nog niet afgelopen is. :') Ik geef op alles wat ze aan heeft gekaart mijn oplossing en mijn gedachten er achter. Daar mag ze van vinden wat ze wil, ik doe alles gewoon zo veel mogelijk volgens de gemeentelijke regels en ga ook alleen met hen verder hierin. Ze weet dus dat ze bij mij zijn geweest en willen als belanghebbenden de gemeente vragen om hen op de hoogte te houden van de voortgang.. Het enige wat ik moet doen is een aanvraag indienen over het zand en misschien iets met afstand tussen haar woning en de paddock. Dit moet 25 meter zijn en moet misschien uitgemeten worden. Grofweg met stappen vanaf mijn eigen woning kom ik daar net op uit.

Ondanks het als een smulverhaal voor de rijdende rechter is, ga ik dit niet doen :P
Ik ga hier even een nachtje over slapen en dan zelf alles op papier zetten. De tips neem ik zeker mee! Ik hou het kort en bondig.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 01:20

Helaas TS je hebt gewoon gekken op de wereld.
Wij hebben ooit ook een buurvrouw gehad waar schroeven los waren.
- werkmannen op straat hadden de radio aanstaan. Daar had ze geen zin in… is ze de stroomkabel gaan doorknippen.
- ooit kwam mijn moeder thuis van het werk. Stond ze al klaar om te komen vertellen dat mijn vader zich aan haar had aangeboden. _O-
-Haar zoon zat met zo een bb gun geweer op onze ramen en auto’s te schieten. Haar reactie oh der moest maar eens wat aan jullie porsche en ferrari komen(seat & toyota :') )
Toen ze verhuisde hebben we ze echt met de vlag staan uitzwaaien.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 01:33

Zoooo dan.. Nou, inderdaad.
Hier zou ik ook juichen als ze weg gaat, maar wie komt er weer voor terug denk je dan.. Als je haar spreekt zou je dit allemaal niet denken van haar. Ze is ook echt niet agressief, mag graag tuinieren en houd van alles wat leeft. Ze heeft in het verleden, voor zo ver ik weet, in ieder geval wel een psychische klap gehad. Echt nare dingen en ze ziet daardoor beren op de weg waar die niet zijn. Dat in mijn achterhoofd houdende stelt ze echt eisen in de brief die ik niet na kan leven. Ik ben nu dus ook al ruim 3 jaar geduldig gebleven en ze blijft maar drammen. Soms is het stil en soms heeft ze even die kronkel weer, zoals nu, waarbij dingen naar boven komen die 2 jaar geleden gebeurd zijn..
Mijn moeder is zelfs in de ring gesprongen en gaat met haar praten. Dus ik zei; ga jij eerst maar alleen, als zelfs jij er niet uit komt stuur ik haar zelf wel een brief terug en kan ze het krijgen.. Als het wel werkt ga ik er ook alsnog heen om het zelf uit te praten.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 05:39

Ik volg dit topic al een tijdje maar man wat een gezeur!

Vraag me af die brief word geschreven vanuir meervoud, wie zijn wij?
Is je buurvrouw de enige die klaagt? Of ook andere buren?
In het geval van alleen je buurvrouw ik zou haar negeren.
Je kunt het toch nooit goed doen. Verwacht Je dat een zoveelste x praten wel gaat helpen?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 06:13

Ik zou hier echt gewoon werkelijk niks op uit doen. Negeren en doen of je gek bent.. ook al raakt het je, jij leeft netjes en aan de regels. Zij is feitelijk degene die voor overlast zorgt. Dus als ze weer begint dat maar eens bij haar melden?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 06:42

Ik zou haar d'r verhaal laten doen en dan aangeven dat je al veel rekening met haar houdt, maar dat het jou eigen huis en grond is, je binnen de wet zal handelen tenzij anders overeengekomen en je gewoon lekker je eigen leven gaat lijden en je niet meer aan gaat passen aan de buurvrouw. Ik zou aangeven dat je werkt en als je thuis bent je wilt ontspannen en niet op je tenen wilt lopen vanwege de buurvrouw. En als de buren wat tegen je hebben dat ze dat dan zelf maar moeten komen zeggen. Ik zou dan verder ook niet ingaan op wat zij zegt,maar duidelijk en vriendelijk aangeven dat het jou huis is en jou regels en dat de buurvrouw die regels niet kan verzinnen. Heel vervelend, maar dan moet ze maar een hutje op de heide gaan kopen.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 07:17

Voor mijn gevoel gaat het steeds een stapje verder omdat je zo meegaand bent met haar. Je hebt haar 1 vinger gegeven en nu pakt ze je hele hand.
Niet meer doen. Ga leven zoals jij dat wil. Daarbij nog wel rekening houdend met de dingen die je nu ook doet maar voor de rest trek je er niks van aan en ga je ding doen.

Zelf ben ik zogenaamd volgens mijn buurman jou buurvrouw, 8 jaar lang geluidsoverlast van zijn zoon die tot 23.30 zat te gamen en alle scheldwoorden uit het woordenboek door de muren schreeuwde. Eerst proberen in gesprek te gaan. Daarna heeft hij de deur voor mijn neus dicht gesmeten. Nog gewacht op verbetering, kwam er niet, hij praat ook niet meer tegen ons. Nu andere instanties erbij betrokken. Had voor ons niet op deze manier gehoeven. Hadden graag in gesprek gegaan om te kijken wat we samen konden doen. Zoon komt niet/nauwelijks meer bij hem nu. Zullen wel instanties bij betrokken zijn. Voelde me eerst wel schuldig. Maar nu niet meer, wij hebben weer rust en kunnen eindelijk slapen. En hopelijk krijgt zijn zoon goede hulp nu.

Tussen "overlast" en echte overlast zit toch wel verschil. Alleen zo ervaart zij het niet. Maar jij doet er alles aan en ik zou hier toch echt de grens trekken.
Prachtig plekje heb je!!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 07:19

Ik zou ook even met de brief naar de buren gaan om hun mening te vragen in een gesprek omdat ze in meervoud spreekt.
Laat hun ook hun zegje doen dan weet je gelijk of er nog meer buren problemen ervaren en zien ze gelijk wat er speelt.
Daarna gesprek aangaan.
Je hoeft niet te refereren aan die gesprekken maar dan weet je wel dat je niet alleen sta.

Misschien een idee om in het gesprek de wijkagent of buurtbemiddeling mee te nemen. Een onafhankelijk persoon.

Je bent nu lang genoeg redelijk gebleven sla maar eens terug en laat zien dat het klaar is.

Als zij klaagt dan kan jij ook gaan zeiken over pieteluttige zaken.

Ben erg benieuwd hoe dit gaat af lopen heel veel succes.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 07:31

Ik zou op die brief reageren met: "Ik ga graag met u in gesprek, onder begeleiding van de wijkagent of buurtbemiddeling. Regelt u het of zal ik het doen?"

En dan kijken wat er gebeurt...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 07:32

Ibbel schreef:
Ik zou op die brief reageren met: "Ik ga graag met u in gesprek, onder begeleiding van de wijkagent of buurtbemiddeling. Regelt u het of zal ik het doen?"

En dan kijken wat er gebeurt...

Goeie :D