Sizzle schreef:Oh, good catch!!
Dat is natuurlijk een domme typo. Ga ik even corrigeren. Dat moet onvoldoende zijn.
Dat maakt het een stuk logischer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Sizzle schreef:Oh, good catch!!
Dat is natuurlijk een domme typo. Ga ik even corrigeren. Dat moet onvoldoende zijn.
Dat maakt het een stuk logischer.
Sizzle schreef:Nee een FFP2.
Dat is geen verrassing want daar zijn ze (deels) voor gemaakt (nauw sluitend en fijn partikel filter) en chirurgische maskers per definitie niet.
Pandora2 schreef:Hier is de verplichte vaccinatie voor het zorgpersoneel dan eindelijk toch van tafel geveegd.
Eerst was het vanaf 1 april verplicht. Werd dan uitgesteld naar 1 juli. Nu hoeft het dus niet meer.
Gaan veel mensen blij mee zijn
MyWishMax schreef:Waar kan ik dat goede gebit terug krijgen? Was altijd goed tot bepaalde medicatie...
Maar geen covid, dus dat originele goede gebit zal geholpen hebben
Morrie schreef:ik heb (mede door medicatie) een ontzettend slecht gebit, maar nog geen corona gehad (maar wel 4 x gevaccineerd)
Huertecilla schreef:Morrie schreef:ik heb (mede door medicatie) een ontzettend slecht gebit, maar nog geen corona gehad (maar wel 4 x gevaccineerd)
én ´nergens´ geweest.
Ik geen medicatie, wel overal geweest en drie varianten letterlijk gesnoven, gelikt, geslikt; negatief.
Ook gevaccineerd, maar dát voorkomt geen positieve uitslag. Goed gebit blijkbaar wel![]()
![]()
purny schreef:Cijfers gaan nog steeds in alle opzichten naar beneden.
Zebrastreep schreef:purny schreef:Cijfers gaan nog steeds in alle opzichten naar beneden.
Maar dat is logisch je hoeft ook niet meer te testen dus het hele zicht is daarop kwijt. Dus vindt dat een beetje nietszeggend worden. Denk dat veel mensen bij een positieve zelftest het wel prima vinden en niet meer naar de GGD gaan.
Nu wordt alleen risicogroep en zorgpersoneel getest en daar hebben veel het ook al gehad.
Echwel schreef:Voor eerst sinds september 2020 minder dan 50 coronapatiënten op IC - https://nos.nl/l/2427515
Mooi zo....