Belletje drukken en hard lachend wegrennen
Ik heb fietsbanden van mijn voormalig buren laten leeglopen omdat het hele portiek vol stond met fietsen en ik er niet langs kon.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:rien10 schreef:Wat ijsvermaak Poppel, Rockwich?
[ [url=m/XDYPxT.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is een Poppel. Die kan je zeg maar veranderen in een bal. Maar als je die zak naar achter doet is het gewoon een knuffel.
Dit is ook precies degene die ik heb. Bizar hoe duur ze zijn nu.
Rivendell schreef:Ik ben 43. Kan helemaal opgaan in geultjes maken tijdens of na regen en dan kijken hoe het water weg loopt.
LEGO is ook nog steeds erg leuk, net als Barbies. Al heb ik daar geen plaats en tijd meer voor
snorkel1986 schreef:Rivendell schreef:Ik ben 43. Kan helemaal opgaan in geultjes maken tijdens of na regen en dan kijken hoe het water weg loopt.
LEGO is ook nog steeds erg leuk, net als Barbies. Al heb ik daar geen plaats en tijd meer voor
Die geultjes maak ik altijd in onze bak om hem af te wateren.. dat noem je bak onderhoud
DezeNaam schreef:Toevallig keek ik gisteren naar een podcast van Andrew Huberman (neuropsychologie) over 'play' en waarom het in onze volwassenheid nog steeds belangrijk is: speelsheid stimuleert neuroplasticiteit, zéker wanneer iemand het hier moeilijk mee heeft kan dit een positieve uitdaging voor de hersenen zijn. Nu moet 'spelen' niet gelijk staan aan kindse dingen, maar ik vond het wel erg interessant en misschien is het ook wel relevant in dit topic (en voor mensen die interesse hebben in psychologie).
[ Video ]
Femke_Tweety schreef:DezeNaam schreef:Toevallig keek ik gisteren naar een podcast van Andrew Huberman (neuropsychologie) over 'play' en waarom het in onze volwassenheid nog steeds belangrijk is: speelsheid stimuleert neuroplasticiteit, zéker wanneer iemand het hier moeilijk mee heeft kan dit een positieve uitdaging voor de hersenen zijn. Nu moet 'spelen' niet gelijk staan aan kindse dingen, maar ik vond het wel erg interessant en misschien is het ook wel relevant in dit topic (en voor mensen die interesse hebben in psychologie).
[ Video ]
Interessant, maar wel erg serieus voor dit leuke en vooral entertainende topic...
Femke_Tweety schreef:Daar heb jij toch een snorkel voor?![]()
Geweldige serie trouwens.
De snorkels.
#gaat kijken of die op you tube te vinden is.
#groot kind![]()
![]()
Femke_Tweety schreef:DezeNaam schreef:
Interessant, maar wel erg serieus voor dit leuke en vooral entertainende topic...
Waarom zou wetenschappelijk inzicht het 'minder leuk' en 'serieus' maken? Niemand is verplicht om ernaar te kijken, maar het is een toegevoegde waarde voor mensen die er wel geïnteresseerd in zijn.
DezeNaam schreef:Ik dacht er even geleden nog aan dat ik zo graag nog eens met een helikoptertje op afstandsbediening zou willen vliegen, of een autootje op afstandsbediening.Maar ik vond het als kind al ongemakkelijk om dit te doen (want ja: wat denken de mensen rondom je als je als meisje met 'jongensspeelgoed' speelt), laat staan dat ik nu als (half)volwassene met een helikoptertje rond ga vliegen in het park.
Tazzey schreef:Ailill schreef:Oud genoeg om beter te weten, jong genoeg om dit lekker niet te doen.
Wij hebben een nieuwe serie om tijdens het eten te bingewatchen: Bassie en Adriaan
Oh dat blijft ook leuk. Er staan een hoop seizoenen op Videoland. Ik heb kijk ze vaak 's nachts op mijn telefoon als ik weer eens niet kan slapen, heerlijk! Ik heb ze vroeger als kind vaak live gezien, het waren geen aardige mensen maar hun shows en tv series waren echt erg leuk.
Onali schreef:Selina schreef:Ik wil morgen naar zo’n speelparadijs wat ook voor volwassenen is. Maar ik moet nog mentaal over een drempel, wie geeft me een schop
Gaan!
Enige voordeel van nichtjes hebben is af en toe mee te kunnen spelen in zo'n hal