Maarja... Vriendlief is straks weer happy, mijn auto kan weer verder genieten van zijn vakantie ipv opeens voor woon-werk verkeer te worden gebruikt en dan is alles weer normaal...Ik heb iig mijn ding gedaan, hij rijdt er vrijdag naar toe (nog even vragen of vrijdagmiddag dan wel alles klaar is misschien
) en dan zien we het wel.... Onderhoud en de monteur (die we toevallig zaterdag spraken) waren wel echt fijn.. maar die verkoper.... Die denkt alleen maar aan zijn eigen prestatie en boeit het niet of iemand er straks wat aan heeft of een miskoop doet...(Zo heb ik ook niets meer bij EJ gekocht, sinds een medewerker daar aan het vertellen was dat ie het zo fijn vond dat er bij ons op stal in was gebroken, want dan kwam iedereen naar daar (dichtbij) en had ie mooi omzet... mijn spullen in zijn handen geduwd en naar een andere ruiterzaak gereden
)
Maar ik ben daarin gewoon "lui" en ik ben drama met onderhandelen en dan krijg ik er alsnog 50 euro voor omdat dan iemand gaat zeggen "ja, maar zie je dit, en dat...."
Volgende week word er wel ook nog een windscherm op gezet, dat zal ook wel helpen verwacht ik.