Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Mri schreef:
En ook die opmerking snap ik.
Echter kan jij niet voor mij de keuze of afweging maken om wel of niet de weg op te gaan. de reden om wel te gaan weegt nu (nog) zwaarder dan de argumenten en situatie om niet te gaan.
Iedereen die nu met een trailer, aanhangwagen of dakkoffer de weg op gaat verklaar ik wel voor gek
Diegene die met trailer weggaat heeft misschien ook zwaarwegende argumenten dat wel te doen? Paard dat met spoed naar de kliniek moet, of zo?
Mri schreef:_San87_ schreef:
Diegene die met trailer weggaat heeft misschien ook zwaarwegende argumenten dat wel te doen? Paard dat met spoed naar de kliniek moet, of zo?
Dat klopt inderdaad, dus mijn opmerking was ook kort door de bocht. Daar had moeten staan "onnodig met trailer op pad gaan". Echter neem je met een trailer op pad een extra risico en zal de eigenaar deze ook verstandig afwegen.
Maar niet nodig vervoer, verhuizing, les etc, neem aan dat mensen dat lekker uitstellen
MarliesV schreef:Annet_Dottie schreef:Wij gaan vanavond naar de sauna. Eindelijk, maanden verder eindelijk eens wat gepland. Vriend gaat eerder naar huis van z'n werk en is gelukkig wel wat gewend onder gekke weersomstandigheden te rijden maar ik vind storm altijd een beetje eng dus vind het toch een beetje spannend en daarna gaan we naar zijn huis richting platteland dus daar zal het nog wel harder gaan dan hier in de stad..
Zou je dat wel doen? Ik verwacht met deze weersvoorspelling dat dit soort dingen dicht zouden gaan voor de veiligheid.
MariskaDream schreef:Ja mensen die een eigen paard hebben, ik vraag mij af. hoe gaan jullie dit doen, respect hoor!
prompter schreef:KNMI website is nu overbelast
mvdende schreef:De container is geleegd en staat weer "veilig" binnen onder de "carport" wat door vorige eigenaren omgebouwd is tot soort schuur. Dat is het enigste deel van het huis waar ik het zie gebeuren dat het dak eraf kan waaien.
Maar West Brabant gaat geen extreme windstoten krijgen, maar 100kmh waarschijnlijk.
Auto voor de zekerheid wél even onder de bomen vandaan gehaald.
Boodschappen heb ik gisteren al gedaan, dus hoef de deur niet meer uit vandaag.
Eens zien of het daadwerkelijk zo gaat spoken of dat het letterlijk ern storm in een glas water wordt zoals gebruikelijk
Fearn schreef:Weet iemand hoe dat werkt met het oplaaien van de wind, qua hoe snel dat gaat? Ik vind het hier (Groningen) nog erg meevallen, gisteren was rond deze tijd de wind veel sterker. Kan me bijna niet voorstellen dat het om 2 uur ineens losgaat. Maar misschien kan dat wel heel snel??