Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hommage schreef:Toevallig werd ik vannacht wakker en dacht ik echt mijn hemel... wat als je nu met spoed met de trailer weg zou moeten.. Ging hier zo hard tekeer dat je je dan denk ik af moet vragen wat een groter risico is. Niet naar de kliniek gaan of een mogelijk ongeluk door de wind.
Kabayo schreef:Vraag mij af hoe de regels zijn met vrachtwagens. Woon aan de A7 maar zie gewoon allemaal vrachtwagens rijden. Er zullen vast ook lege vrachtwagens bij zitten...
Kabayo schreef:Vraag mij af hoe de regels zijn met vrachtwagens. Woon aan de A7 maar zie gewoon allemaal vrachtwagens rijden. Er zullen vast ook lege vrachtwagens bij zitten...
Ellende.

XladyX schreef:Welk advies verwacht je precies Echwel? Want het advies staat zelfs in de titel (ok ging over een andere storm maar strekking blijft hetzelfde): ga niet met je trailer op pad met deze weersverwachting. Of wil je advies wat te doen als je trailer op zn kant in een berm ligt met paard erin?