Christiene schreef:Die 2e pop lijkt wel een lijk door de kleur tenminste. Zo realistisch net echt.
Denk dat dat eerder door de lichtinval komt.. (niet dat zo'n poppen mijn ding zijn..)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jojoju schreef:Jojoju schreef:Ik heb twee van die realistische poppen.. dus op de vraag 'wie koopt die dingen?' Ik dusal heb ik geen zombie baby's
Nee, ik houd ze thuis. Ze liggen in een wiegje en in de avond zit ik er soms mee op de bank. Ik geef ze een andere outfit aan en knuffel. Ik hou echt van newborn baby's, maar om ze nou zelf te blijven maken..neuh.
Door te knuffelen wordt het hormoon oxytocine aangemaakt wat zorgt voor ontspanning en helpt me met mijn depressie. Nu liggen ze echter al een paar weken in hun wiegje te liggen:
[ [url=m/wjHaBs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KLkC0Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
VuurVleugels schreef:Zeg, oké, goed, dit is het luguber topic, maar ik vind het wel een beetje gemeen om naar de pop(pen) van Jojoju te refereren als 'lijk' als ze net heeft aangegeven dat ze haar helpen met haar depressie
fleurtjeuh schreef:Ik vind dit verbazingwekkend rustgevend.Deze man maakt geweldige dingen, die soms wat creepy uitvallen
Deze week een spongebob en patrick, maar dan lichtelijk realistisch gemaakt
[ Video ]
Hij heeft eerder ook wel yoshi met luigi gemaakt, mario met bowser, wario en waluigi in zijn 'realistische' serie.
Maar ook gewoon een hele hoop andere nerdy dingen
Mkango schreef:fleurtjeuh schreef:Ik vind dit verbazingwekkend rustgevend.Deze man maakt geweldige dingen, die soms wat creepy uitvallen
Deze week een spongebob en patrick, maar dan lichtelijk realistisch gemaakt
[ Video ]
Hij heeft eerder ook wel yoshi met luigi gemaakt, mario met bowser, wario en waluigi in zijn 'realistische' serie.
Maar ook gewoon een hele hoop andere nerdy dingen
Jolliegirl schreef:Kan iemand de film kort beschrijven?
Ik durf niet zo goed te googlenik kwam iets tegen van mensen achter elkaar vastgebonden enzo....