En vorigjaar een katten placemat. Als ik 't goed schrijf. (uiteraard ook van de Aldi.)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Met een grijns ga ik dit typen.
M'n beste vriendin kan er nu wel om lachen.
Ze hadden net hun huis gekocht.
En ik zag een kinder boekje liggen in de Intratuin met "het stoute aapje"
Ik kon het niet laten!
"Wat...moet...ik ...hier...mee??"
Met een grote grijns!
"Bewaren voor de toekomst!"
Laat ik het anders brengen.
Ik gun het hun ontzettend, zodra ze er aan toe zijn!
maralyn schreef:Met een grijns ga ik dit typen.
M'n beste vriendin kan er nu wel om lachen.
Ze hadden net hun huis gekocht.
En ik zag een kinder boekje liggen in de Intratuin met "het stoute aapje"
Ik kon het niet laten!
"Wat...moet...ik ...hier...mee??"
Met een grote grijns!
"Bewaren voor de toekomst!"
Laat ik het anders brengen.
Ik gun het hun ontzettend, zodra ze er aan toe zijn!
Phonix schreef:Oh ik heb eentje die heel erg is.
Mijn beste vriendin probeert al meerderen jaren zwanger te raken. Als vriendengroep weten wij dit al te wel.
Op haar vejardaagsfeest kreeg ze een doos van een andere goede vriendin. Met erin een positive zwangerschapstest(vriendin was dus zwanger). Ze hebt haar hele feest huilend doorgebracht. Vriendin dacht omdat ze zo blij voor haar was…
Mijn beste vriendin probeert al meerderen jaren zwanger te raken. Als vriendengroep weten wij dit al te wel.
Op haar vejardaagsfeest kreeg ze een doos van een andere goede vriendin. Met erin een positive zwangerschapstest(vriendin was dus zwanger). Ze hebt haar hele feest huilend doorgebracht. Vriendin dacht omdat ze zo blij voor haar was…
thirteenn schreef:Phonix schreef:Oh ik heb eentje die heel erg is.
Op een verjaardag als cadeau de mededeling krijgen dat een ander zwanger is? Buiten het feit dat het zelf moeilijk wilt lukken, wat is daar nou een cadeau aan?![]()
Wat erg.
BelgenGek schreef:Wij kregen in januari verkering, een paar weken later met valentijn kreeg ik een kruiwagen...
Ik vond het echt wel lief hoor en gebruik hem nog (15 jr later)
Maar vond het toen toch wel raar
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb m’n vriend paar jaar terug een robotstofzuiger voor z’n verjaardag gegeven, die hij niet wilde![]()
(En ook nog een echt kado natuurlijk). Hij stond wel moeilijk te kijken, maar achteraf is ie er heel blij mee![]()
![]()
LWDaisy schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik heb m’n vriend paar jaar terug een robotstofzuiger voor z’n verjaardag gegeven, die hij niet wilde![]()
(En ook nog een echt kado natuurlijk). Hij stond wel moeilijk te kijken, maar achteraf is ie er heel blij mee![]()
![]()
Zou ik ook niet blij mee zijn als verjaardagscadeau haha!
Ik heb van mijn vriend ook een robotstofzuiger gekregen, maar niet als verjaardagscadeau, eerder als een tussendoor-cadeautje zonder echt een aanleiding voor een cadeau te hebben. Tuurlijk ben ik er blij mee! Maar als verjaardagscadeau zou dat wel minder zijn geweest haha, hoe handig dat ding ook is