WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:41

Mijn tante is helemaal Aldi freak. Ik kreeg dit jaar mooie Aldi sokken voor m'n verjaardag. *\o/* (kuch)
En vorigjaar een katten placemat. Als ik 't goed schrijf. (uiteraard ook van de Aldi.)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:12

maralyn schreef:
Met een grijns ga ik dit typen.

M'n beste vriendin kan er nu wel om lachen.

Ze hadden net hun huis gekocht.
En ik zag een kinder boekje liggen in de Intratuin met "het stoute aapje"

Ik kon het niet laten!

"Wat...moet...ik ...hier...mee??"

Met een grote grijns!
"Bewaren voor de toekomst!"

Laat ik het anders brengen.
Ik gun het hun ontzettend, zodra ze er aan toe zijn! <3

Oef die vind ik zelf tricky. Straks zijn ze in alle rust al een tijd aan het proberen of zo…

Hier is het echt een ding met chocolade. Om de 1 of andere reden krijg ik met Pasen en Sint Maarten altijd witte chocolade van zowel mijn eigen ouders als mijn schoonouders. Na een tijd was ik het zat en heb ik iedereen verteld dat ik geen witte chocola lust en dus liefst puur of melk zoals al de rest gewoon krijgt!
En nu zitten ze dus altijd mega te twijfelen. Mijn man gaat dan ook vaak nog lekker lopen trollen als hij de chocolade al op de kast ziet staan: “oei ja poes eet eigenlijk meestal wit…” en dan gaan ze weer twijfelen. En als ze dan eindelijk de juiste chocola afgeven altijd mega paniek in de ogen: dit lust je toch e?

Echt hoe dan?! Het zijn drie verschillende huishoudens :')

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:23

Mijn ex, gaf mijn broer met sinterklaas een trui met de afbeelding van een frikandel speciaal :n
Dit stond op het supricelootje van mijn broertje die hij getrokken had 8)7

Mij een dagje sauna geven voor de verjaardag, terwijl hij wist dat ik daar niks aan vond.

Snappen jullie natuurlijk wel dat hij mede daarom EX is _/-\o_

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:27

maralyn schreef:
Met een grijns ga ik dit typen.

M'n beste vriendin kan er nu wel om lachen.

Ze hadden net hun huis gekocht.
En ik zag een kinder boekje liggen in de Intratuin met "het stoute aapje"

Ik kon het niet laten!

"Wat...moet...ik ...hier...mee??"

Met een grote grijns!
"Bewaren voor de toekomst!"

Laat ik het anders brengen.
Ik gun het hun ontzettend, zodra ze er aan toe zijn! <3

Zoiets heeft een vriendin van mij ook een keer gekregen van een collega.
Vlak nadat ze te horen had gehad dat ze onvruchtbaar was... die was niet blij. :')
Ik vind zulke cadeautjes ook vrij tricky. :=
Maar als je elkaar goed kent en de wensen en medische achtergrond weet zou het nog kunnen.

Phonix

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:32

Oh ik heb eentje die heel erg is.

Mijn beste vriendin probeert al meerderen jaren zwanger te raken. Als vriendengroep weten wij dit al te wel.

Op haar vejardaagsfeest kreeg ze een doos van een andere goede vriendin. Met erin een positive zwangerschapstest(vriendin was dus zwanger). Ze hebt haar hele feest huilend doorgebracht. Vriendin dacht omdat ze zo blij voor haar was…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:33

Wat een erg verhaal inderdaad Phonix !
Wat een 'cadeau' ook om je eigen positieve test als verjaardagscadeau te gebruiken :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-11-21 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:34

Een beenham uit een kerstpakket van m'n oom. Die man komt al jaren niet op mn verjaardag omdat hij het niet kan betalen en 1x kwam hij dus langs met de beenham terwijl ik vegatarisch was. Ik heb liever niks en iemands aanwezigheid.

En ik heb een hele specifieke smaak qua inrichting (victoriaans/oma vibes) en ik krijg ook vaak van die gruwelijke moderne/wat op t moment helemaal hip is decoratie. Vind dat zo ontzettend zonde van het geld..

Ik heb van de familie van mij ex een keer van iedereen chocola gekregen omdat ze vonden dat ik moest aankomen. Vond dat een beetje jammer. Ik lust alleen witte chocola en het idee erachter is ook naar.

Zonnetje81

Verjaardagskado:

5 euro in een envelop als je volwassen bent met allemaal een eigen huis en de gever ook nog eens samenwoont…….. geef dan niks of voor 5 euro een milka chocolaatje.

Edit:
Verjaardagskado van oma.
Een licht gele handdoek wel in verpakking, waarschijnlijk gewoon uit de kast getrokken omdat ie er toevallig lag……
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 08-11-21 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Phonix schreef:

Mijn beste vriendin probeert al meerderen jaren zwanger te raken. Als vriendengroep weten wij dit al te wel.

Op haar vejardaagsfeest kreeg ze een doos van een andere goede vriendin. Met erin een positive zwangerschapstest(vriendin was dus zwanger). Ze hebt haar hele feest huilend doorgebracht. Vriendin dacht omdat ze zo blij voor haar was…

Jezus, dan heb je een bord voor je kop...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:35

Phonix schreef:

Omggggg -O- -O- -O- -O-

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:36

Phonix schreef:

Op een verjaardag als cadeau de mededeling krijgen dat een ander zwanger is? Buiten het feit dat het zelf moeilijk wilt lukken, wat is daar nou een cadeau aan? -O-
Wat erg.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:42

thirteenn schreef:
Phonix schreef:

Op een verjaardag als cadeau de mededeling krijgen dat een ander zwanger is? Buiten het feit dat het zelf moeilijk wilt lukken, wat is daar nou een cadeau aan? -O-
Wat erg.

Sommige mensen denken dat het een cadeau voor de wereld is als zij een kind werpen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 04:22

Ik had met mijn vriend afgesproken dat we kerstcadeautjes zouden doen. Ik had natuurlijk goed opgelet op de dingen die hij wel eens gezegd had en een super de luxe tosti/grill voor hem gekocht. Hij at graag torsies en die laadde hij zo vol dat ze niet fijn in zijn oude tosti-ijzer paste, de tosti grill kon je panini’s, tosti’s en ook biefstuk (of ander vlees) aan twee kanten op grillen. Ik had een aantal dagen voor kerst het pakket al onder de boom gelegd. Hij stond te popelen om het uit te mogen pakken.
Op de avond dat we cadeautjes gingen uitwisselen lag er nog steeds geen cadeautje voor mij onder de boom, maar ik had dus echt niet verwacht dat hij ook daadwerkelijk geen cadeautje gekocht zou hebben.

Nadat hij zijn cadeau had uitgepakt was hij als een kind zo blij met zijn grill, toen ik hem ietsist verwachtingsvol aankeek zei hij “oh ja, ik neem je volgende maand wel mee op vakantie”

That was it. Nou dat was wel mijn WTF moment.

Geen cadeautje, geen eens een reis(je) geboekt, helemaal nada noppes niets. Echt vakantie kon ook op dat moment niet, ik was net met een nieuwe baan begonnen en had nog geen vakantiedagen, iets dat ik al meerdere keren gezegd had wanneer hij over het topic “vakantie” begon. Een stedentrip (weekendje weg) zou kunnen, maar daar had hij geen zin in.

Twee weken later was de relatie uit, ik heb overwogen de grill mee te nemen, maar de eer aan mijzelf gehouden.
De relatie is niet uitgegaan vanwege geen cadeautje, maar het was wel mede een reden, gewoon het feit dat hij niet de moeite wilde doen even een momentje te nemen iets voor mij te kopen, het had niet eens duur hoeven te zijn, gewoon een beetje moeite, maar dat was blijkbaar al te veel gevraagd.

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 07:59

Wij kregen in januari verkering, een paar weken later met valentijn kreeg ik een kruiwagen...
Ik vond het echt wel lief hoor en gebruik hem nog (15 jr later)
Maar vond het toen toch wel raar

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:19

Mijn schoonmoeder weet dat ik vaak bezig ben met duurzaamheid. En wat kreeg ik voor mijn verjaardag? Een kaars van palmvet >;) :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:22

8nnemiek schreef:
Mijn schoonmoeder weet dat ik vaak bezig ben met duurzaamheid. En wat kreeg ik voor mijn verjaardag? Een kaars van palmvet >;) :')

Het toppunt van niet-duurzaam :)).

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:25

BelgenGek schreef:
Wij kregen in januari verkering, een paar weken later met valentijn kreeg ik een kruiwagen...
Ik vond het echt wel lief hoor en gebruik hem nog (15 jr later)
Maar vond het toen toch wel raar

Misschien niet perse het meest romantische cadeau, maar als hij zeker weet dat het praktisch is, is het wel lief bedoelt :D

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:44

Ik heb m’n vriend paar jaar terug een robotstofzuiger voor z’n verjaardag gegeven, die hij niet wilde :+

(En ook nog een echt kado natuurlijk). Hij stond wel moeilijk te kijken, maar achteraf is ie er heel blij mee :+ :D :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:48

Dispar_Vulgo schreef:
Ik heb m’n vriend paar jaar terug een robotstofzuiger voor z’n verjaardag gegeven, die hij niet wilde :+

(En ook nog een echt kado natuurlijk). Hij stond wel moeilijk te kijken, maar achteraf is ie er heel blij mee :+ :D :D

Zou ik ook niet blij mee zijn als verjaardagscadeau haha!
Ik heb van mijn vriend ook een robotstofzuiger gekregen, maar niet als verjaardagscadeau, eerder als een tussendoor-cadeautje zonder echt een aanleiding voor een cadeau te hebben. Tuurlijk ben ik er blij mee! Maar als verjaardagscadeau zou dat wel minder zijn geweest haha, hoe handig dat ding ook is :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:56

LWDaisy schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Zou ik ook niet blij mee zijn als verjaardagscadeau haha!
Ik heb van mijn vriend ook een robotstofzuiger gekregen, maar niet als verjaardagscadeau, eerder als een tussendoor-cadeautje zonder echt een aanleiding voor een cadeau te hebben. Tuurlijk ben ik er blij mee! Maar als verjaardagscadeau zou dat wel minder zijn geweest haha, hoe handig dat ding ook is :')

Hahaha uiteraard had ik nog een ander echt kado gekocht!
Maar ik wilde het graag is proberen, hij vond het onzin, maar zat wel altijd te klagen over het stofzuigen :+ :D

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:22

een pak macaroni -O-

neem dan niks mee.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:33

Bij mij in de familie gaat al jaren hetzelfde flesje douchegel rond!
Mijn oma geeft het werkelijk aan iedereen..
Hoe ik weet dat het hetzelfde flesje is? Elke keer als mijn vader het heeft gekregen zetten we er met marker een stipje op!

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:43

Valerie93 schreef:
Bij mij in de familie gaat al jaren hetzelfde flesje douchegel rond!
Mijn oma geeft het werkelijk aan iedereen..
Hoe ik weet dat het hetzelfde flesje is? Elke keer als mijn vader het heeft gekregen zetten we er met marker een stipje op!

Maar hoe komt het dan weer bij oma terecht? :')

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:47

veneri schreef:
een pak macaroni -O-

neem dan niks mee.

Schaamteloos ook :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 10:56

Phonix schreef:

Dit is echt zo ontzettend fout op alle fronten! _-:(