Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 23:21

Ik heb me opgegeven! Ik wacht nog even voor ik op de lijst sta met voorstellen!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 06:44

Hier tweedehands ook geen probleem, geen huisdieren ook en doe ook niks meer met paarden.

Maar plantjes en beetje koken en bakken vind ik dan wel weer leuk mis simpele recepten of zelf beetje aanklooien ;-)

Heb geen allergieën trouwens en ik hoop idd ook dat ik er dit jaar weer bij zit en op tijd was :-)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 07:06

Klein voorstelrondje:
Ik ben Germie. Al meer dan 35 jaar in de paarden, vele ingereden, heb les gegeven, enz.
Verder gewoon een fulltime baan zonder dieren. En mijn grootste hobby tegenwoordig is duiken. Ben instructeur in werkelijk alles en mag zelfs instructeurs opleiden.
Nog in het bezit van 1 paard, een springpaard, z dressuur en tegenwoordig ook western gereden. Ze is beleerd voor de wagen, maar wegens geen kar is dat al enige jaren niet gedaan. Mijn paard heeft zeker een te veel aan borstels en dekjes. Snoepjes eet ze niet. Verder heeft ze maat full en mondje 13-13.5cm.

Flops:
Koffie, lust ik echt niet. Ik ben een theeleut.
Make up en sieraden, gebruik ik niet.
Versiersels voor in huis, aan de muur, op vensterbanken, enz.

Tops:
Tweedehands paardenboeken of duikboeken zijn welkom.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 07:46

Leuk, al die voorstelrondjes!
Ik had al wat tops en flops in mijn pb gezet, maar zal me ook nog even voorstellen :D

Ik ben Annemiek, 36 jaar. Ik woon met mijn vriend, hond, paard en kipjes in the middle of nowhere in Limburg, lekker dicht bij de natuur.

Onze grootste hobby is zeilen, al is daar nog niet veel van gekomen de afgelopen jaren vanwege flinke renovatiewerkzaamheden aan de boot.
Andere hobby's van me zijn wandelen, paardrijden, puzzelen, leerbewerking, 3D printen, foto/videografie, koken/bakken, en vooral duurzaam leven..

We zijn ons wat aan het verdiepen in minimalisme/ontspullen en de FIRE methode; dat is dan ook het enige wat op mijn Flop-lijst staat; prulletjes en decoratie die niet nuttig zijn zoals natuurlijk de 'live, laugh, love' bordjes :)) maar ook vaasjes, hangertjes, fotolijstjes..
Verder is hier alles welkom, tot glitters aan toe, dus mijn santa mag zich lekker uitleven :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 07:50

ik zal me ook ff voorstellen :D

Ik ben Vera, 1977. In het dagelijks leven ben ik secretaresse bij de Rijksoverheid. In mijn vrije tijd geef ik zumba-lessen. Ik woon samen met mijn vriend in het hele hoge noorden. We hebben samen 4 geweldige paarden, 2 geweldige honden, 2 katten, 7 tamme ratten, 3 wimpergekko's (bijna 4!) en een kameleon.

Ik ben gek op Tineke Schouten, Släpstick, Derek Ogilvie en Mo'reen. Ik hou ook erg van uitslapen, uit eten gaan, paardrijden, zumba, paaldansen, happy stones (maken en vinden), badeendjes, dingen die warm zijn en/of houden, vrolijke kleuren. oh ja... ik vind Bert (die van Ernie) ook helemaal geweldig :D

Verslaafd aan witte chocomel, maar eetbare witte chocola gaat er ook altijd in :D

Ik eet sinds 4 jaar vegetarisch. De stap naar vegan is voor mij nog te groot... maar ik zou het wel ooit willen :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 08:35

Jorex schreef:
hahahatsjoe schreef:
Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !

Ik wil jouw lootje wel zijn! Heb nog een patroon liggen van het haken om een kussensloop te haken!

Gaaf !!!

CharxHebe schreef:
Heb mezelf weer aangemeld..

En nog een leuk nieuwtje. IK ben nu bijna 17 weken zwanger dus dingetjes voor de baby zijn altijd welkom. Het wordt een meisje <3

Gefeliciteerd !

Donna89 schreef:
Zoontje van 6 (alweer!! :? waar blijft de tijd)
Zit op voetbal en zwemles, en paardrijden (net begonnen), lievelingskleur is roze *\o/*
Heeft een eigen pony , een stoere shet genaamd bliksem <3

De rest volgt :list: :))

Ik vind jouw zoon leuk !
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 02-09-21 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 08:38

Ik zal mezelf ook eventjes voorstellen:

Nova, 24 jaar en student. Ik mankeer het een en ander wat degene die mij als lootje heeft per PB te horen zal krijgen ivm bepaalde beperkingen.

Ik ben een gigantisch nerd (mijn vriend noemt mij liefkozend poedersuiker nerd), dol op auto’s, 3D printen, alles wat met de ruimte te maken heeft, lezen, koken en sporten.

Momenteel heb ik 3 paarden waarvan er 2 te koop komen, alleen mijn oude wedstrijd paard van 19 jaar blijft. Ook heb ik 2 katten. Zowel mijn lieve paard als katten eten alles en mogen alles.

Dit grote kleine kind is ook gek op eenhoorns, Disney pixar en gamen. Ik speel vooral space gerelateerde games zoals Kerbal Space Station en No Man’s Sky. Verder houd ik ook van Planet Zoo, Horizon Zero Dawn, RDR2, MHW en Pokémon. Geen idee of dit nuttige info is voor mijn Secret Santa maar wie weet wat voor creatiefs je kan verzinnen.

Over creativiteit gesproken, ik ben zo creatief als een aardappel. Wel kan ik heel goed in CAD programma’s werken wat goed van pas komt gezien mijn obsessie met 3D printen.

Ik zal een lijstje met tops en flops in mijn profiel gaan zetten en deze bijhouden. De tops zijn slechts een indicatie! Ga vooral los met andere ideeën, vind ik echt alleen maar leuk!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 08:56

Banjer schreef:
ik zal me ook ff voorstellen :D

Ik ben Vera, 1977. In het dagelijks leven ben ik secretaresse bij de Rijksoverheid. In mijn vrije tijd geef ik zumba-lessen. Ik woon samen met mijn vriend in het hele hoge noorden. We hebben samen 4 geweldige paarden, 2 geweldige honden, 2 katten, 7 tamme ratten, 3 wimpergekko's (bijna 4!) en een kameleon.

Ik ben gek op Tineke Schouten, Släpstick, Derek Ogilvie en Mo'reen. Ik hou ook erg van uitslapen, uit eten gaan, paardrijden, zumba, paaldansen, happy stones (maken en vinden), badeendjes, dingen die warm zijn en/of houden, vrolijke kleuren. oh ja... ik vind Bert (die van Ernie) ook helemaal geweldig :D

Verslaafd aan witte chocomel, maar eetbare witte chocola gaat er ook altijd in :D

Ik eet sinds 4 jaar vegetarisch. De stap naar vegan is voor mij nog te groot... maar ik zou het wel ooit willen :)

Ik zie een Devon in jouw profiel. En de Harmonie ! Medefries :-)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 09:12

Devon?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 09:27

Ik zal me ook maar voorstellen. Ik ben Samantha, 26 (dan 27) jaar oud. Ik werk als persoonlijk begeleider in de verslavingszorg en doe daarnaast een deeltijdopleiding Social Work. Samen met mijn vriend heb ik een arabierenfokkerij erbij voor de (uit de hand gelopen) hobby. Aankomende jaar krijgen we 6 veulens, dus veulenhalsters zijn altijd welkom, haha. Rijden doe ik al even niet meer, maar ik doe wel van alles op de grond met de paarden. Verder hebben we een kat genaamd Newton.

Ik ben sinds kort bezig met fotografie. Verder lees ik veel, doe ik graag van die puzzelboekjes (maar een legpuzzel vind ik ook leuk). In oudere topics valt te lezen dat ik ook aan diamond painting doe. Dat klopt nog steeds, maar ik heb er nog een stuk of 5 liggen die ik nog af moet maken :+ Ik hou van Zelda en Harry Potter. Het lukt me tegenwoordig om een aantal planten levend te houden (maar ook een aantal niet :+ ). Ik vind spelletjes leuk, maar heb er nog niet zoveel. Ik kook en bak graag.

Ik lust geen thee of chocolade. Ik gebruik bijna geen make-up. Verzorgingsproducten gebruik ik van specifieke (dure) merken, al mogen spullen voor in bad wel. Verder ben ik ook niet zo van de Live, Love, Laugh en aanverwante spreuken.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 10:15

Mijn inbox gaat hard maar mijn kleine man heeft timing _O- ik ging net zitten voor het maken van de lijst en hij wordt wakker _O-

Nu eerst maar de fles doen :j

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:40

Banjer schreef:
Devon?

Devon Rex kat, met krullletjes.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:42

Aaahh… Livia <3
Zij is een Cornish rex… geen Devon :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:43

Banjer schreef:
Aaahh… Livia <3

Zij lijkt op mijn Devon, vandaar dat ik dat dacht, is een zelfde soort maar meer gremlinachtig.

Nieuwsgierig naar de kleine man trouwens...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:44

Welke kleine man?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:45

Ik gok die van Ynske. Maar er zijn vast wel meer kleine mannen in de wereld.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:52

Ik heb mij ingeschreven, hopelijk nu eindelijk na 2 jaar weer een keer optijd :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:55

pradadaan schreef:
Ik heb mij ingeschreven, hopelijk nu eindelijk na 2 jaar weer een keer optijd :')

Jeeee *\o/* *\o/*

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 11:03

hahahatsjoe schreef:
Banjer schreef:
Aaahh… Livia <3

Zij lijkt op mijn Devon, vandaar dat ik dat dacht, is een zelfde soort maar meer gremlinachtig.

Nieuwsgierig naar de kleine man trouwens...

Afbeelding

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:22

hahahatsjoe schreef:
Donna89 schreef:
Zoontje van 6 (alweer!! :? waar blijft de tijd)
Zit op voetbal en zwemles, en paardrijden (net begonnen), lievelingskleur is roze *\o/*
Heeft een eigen pony , een stoere shet genaamd bliksem <3

De rest volgt :list: :))

Ik vind jouw zoon leuk !

Ik vind mijn zoon ook leuk!

Hahah

Mijn andere Zoontje is 2,5
Van een heel ander kaliber. Bijdehand, kletsmajoor, ontzettend brutaal.
Ook hij is dol op de paardjes en voetbal maar mag natuurlijk officieel nog niet mee doen. Wil natuurlijk alles ook wat zijn grote broer ook doet, wil, kan.

Net als zijn broer fan van paw patrol maar ook van peppa pig!
Houd van boekjes lezen, ook een familie trekje.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:31

Ik ga me ook aanmelden! :) En dan maar hopen dat ik er nog bij kan.. :=

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 12:03

Secret Santa Beheermededeling

Tot gisterochtend 10.00 uur zijn de PB's verwerkt. Ik heb nu nog 45 ongelezen berichten staan. Ik ga vanmiddag weer verder

Citaat:
1 Saul
2 Tanya
3 Isabel
4 Banjer
5 Carineken
6 Chantaliiejj
7 Capopjekop
8 Daan13
9 Chiren
10 Thats_Me
11 Idinn