Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorex schreef:hahahatsjoe schreef:Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !
Ik wil jouw lootje wel zijn! Heb nog een patroon liggen van het haken om een kussensloop te haken!
CharxHebe schreef:Heb mezelf weer aangemeld..
En nog een leuk nieuwtje. IK ben nu bijna 17 weken zwanger dus dingetjes voor de baby zijn altijd welkom. Het wordt een meisje
Donna89 schreef:Zoontje van 6 (alweer!!waar blijft de tijd)
Zit op voetbal en zwemles, en paardrijden (net begonnen), lievelingskleur is roze![]()
Heeft een eigen pony , een stoere shet genaamd bliksem![]()
De rest volgt![]()
Banjer schreef:ik zal me ook ff voorstellen
Ik ben Vera, 1977. In het dagelijks leven ben ik secretaresse bij de Rijksoverheid. In mijn vrije tijd geef ik zumba-lessen. Ik woon samen met mijn vriend in het hele hoge noorden. We hebben samen 4 geweldige paarden, 2 geweldige honden, 2 katten, 7 tamme ratten, 3 wimpergekko's (bijna 4!) en een kameleon.
Ik ben gek op Tineke Schouten, Släpstick, Derek Ogilvie en Mo'reen. Ik hou ook erg van uitslapen, uit eten gaan, paardrijden, zumba, paaldansen, happy stones (maken en vinden), badeendjes, dingen die warm zijn en/of houden, vrolijke kleuren. oh ja... ik vind Bert (die van Ernie) ook helemaal geweldig
Verslaafd aan witte chocomel, maar eetbare witte chocola gaat er ook altijd in
Ik eet sinds 4 jaar vegetarisch. De stap naar vegan is voor mij nog te groot... maar ik zou het wel ooit willen
hahahatsjoe schreef:Donna89 schreef:Zoontje van 6 (alweer!!waar blijft de tijd)
Zit op voetbal en zwemles, en paardrijden (net begonnen), lievelingskleur is roze![]()
Heeft een eigen pony , een stoere shet genaamd bliksem![]()
De rest volgt![]()
Ik vind jouw zoon leuk !
Citaat:1 Saul
2 Tanya
3 Isabel
4 Banjer
5 Carineken
6 Chantaliiejj
7 Capopjekop
8 Daan13
9 Chiren
10 Thats_Me