Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goudhaan1 schreef:Jester_ schreef:Maar de film hachi hoef je niet ongesteld voor te zijn. Als je daarbij niet huilt heb je een hart van steen
Sorry, bij die film geen traan gelaten.. En ik heb het echt geprobeerd
HorseTimeXL schreef:Ik heb het bij Black Beauty. Hoef de eerste tonen van de muziek te horen en begin al te huilen :’)
ik heb het hele uur zitten janken op de gang, kon gewoon niet stoppen
heel maf moment Sheran schreef:corinep schreef:
Dit verhaal doet mij denken aan een strip in de penny die ik als pennymeisjes gelezen heb over een wedstrijdpaard wat geen wedstrijden meer kon lopen en toen doodongelukkig werd. Op een dag besloten ze m helemaal te wassen en vlechten alsof ie op wedstrijd ging en het paard bloeide weer helemaal op, toen ze met m naar de trailer liepen werd ie volgens mij ingeslapen. Ik heb toen gehuild en iedere keer als ik er weer aan denk gehuild en nu dus weer. Slaat helemaal nergens op![]()
Maar ik hoef niet ongesteld te zijn om te janken hoor, dat kan ik altijd welLucht behoorlijk op sinds ik besloten heb dat dat gewoon ok is.
Ohja en de film Blue Lagoon heb ik heel vroeger 1x gezien(kreeg toen gelijk "voorlichting" over menstruatie. Ik heb de film nooit meer willen kijken omdat het kindje "nooit meer wakker worden besjes" had gegeten en de papa en mama ze toen ook besloten te eten. Toen ze gevonden werden door hun ouders dacht ik dat alleen het kindje het overleefd had. Heb m laatst toch nog een keer gekeken en toen bleek dat ik het verkeerd onthouden had en dat ze gewoon sliepen. Nou huilen huilen huilen niet normaal. En nu natuurlijk weer
Je eerste voorbeeld was volgens mij uit de Ponyclub, over het paard Danilo dacht ik. Laatste zin was iets van: hij heeft het schot niet eens meer gehoord of gevoeld. Hij galoppeerde al, op gezonde en sterke benen door de bossen, en vloog over hindernissen zo hoog als de hemel...
corinep schreef:plutolover schreef:Of bij de paarden film flicka de orgineele dat flicka verkocht/weg gaat en dat meisje achter de trailer aan rent.. zo zielig
Dit verhaal doet mij denken aan een strip in de penny die ik als pennymeisjes gelezen heb over een wedstrijdpaard wat geen wedstrijden meer kon lopen en toen doodongelukkig werd. Op een dag besloten ze m helemaal te wassen en vlechten alsof ie op wedstrijd ging en het paard bloeide weer helemaal op, toen ze met m naar de trailer liepen werd ie volgens mij ingeslapen. Ik heb toen gehuild en iedere keer als ik er weer aan denk gehuild en nu dus weer. Slaat helemaal nergens op![]()
Maar ik hoef niet ongesteld te zijn om te janken hoor, dat kan ik altijd welLucht behoorlijk op sinds ik besloten heb dat dat gewoon ok is.
Ohja en de film Blue Lagoon heb ik heel vroeger 1x gezien(kreeg toen gelijk "voorlichting" over menstruatie. Ik heb de film nooit meer willen kijken omdat het kindje "nooit meer wakker worden besjes" had gegeten en de papa en mama ze toen ook besloten te eten. Toen ze gevonden werden door hun ouders dacht ik dat alleen het kindje het overleefd had. Heb m laatst toch nog een keer gekeken en toen bleek dat ik het verkeerd onthouden had en dat ze gewoon sliepen. Nou huilen huilen huilen niet normaal. En nu natuurlijk weer
Rowan_ schreef:Dit doet me denken aan een redelijk bekende amazone waar ik destijds stage liep.
Haar paard had al een tijd een blessure, maar ik kreeg de opdracht hem wedstrijd klaar te maken.
Zo gezegd, zo gedaan, paard ging gewassen, getoiletteerd en wel in z'n wedstrijd outfit de trailer op, hij was zelf erg enthousiast om weer mee op pad te gaan.
Pas toen ik de volgende dag op stal kwam en de lege stal zag snapte ik dat hij niet meer terug kwam...
Kan er nog om janken.
Sheran schreef:Ik moet vaak huilen om dingen met dieren.
Bijvoorbeeld dat mijn moeder vertelde dat mijn oma vroeger een kuikentje had gekocht. Die kon je kopen met Pasen. Gewoon, een kuikentje alleen. In de huiskamer. Omdat het pasen was. Omdat het leuk was. En iedereen bedoelde het gewoon goed. Ik moet er weer van huilen
Zo. Cute. Ik wil ook een kuikentje
Sizzle schreef:Als ik dat maandelijks zou hebben zou ik daar echt enorm van balen (en waarschijnlijk mooi de pil gaan doorslikken om het te voorkomen).