Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:36

Ohh ja, de Ponyclub. Wat ben ik daar lang lid van geweest! Volgens mij kwamen er regelmatig van die droevige verhalen voorbij toch?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-21 14:40

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:15

Goudhaan1 schreef:
Jester_ schreef:
Maar de film hachi hoef je niet ongesteld voor te zijn. Als je daarbij niet huilt heb je een hart van steen :')

Sorry, bij die film geen traan gelaten.. En ik heb het echt geprobeerd :j

Ik heb het bij Black Beauty. Hoef de eerste tonen van de muziek te horen en begin al te huilen :’)

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:23

HorseTimeXL schreef:
Ik heb het bij Black Beauty. Hoef de eerste tonen van de muziek te horen en begin al te huilen :’)

Oeff ja Black Beauty, die heb ik ooit als 12? Jarige gezien en toen zo hard gehuild dat ik hem nooit weer heb durven kijken. Als die vos merrie doodgaat, echt ik kan er nog steeds om huilen!

Ik heb het idee dat ik nu weer in de huilfase van m'n periode zit.. Bij het lezen van dit topic al een paar keer waterige oogjes en toevallig ben ik eergisteren gezwicht voor een zak paaseieren :')

Met stip op 1 stomste dingen waar je om kan huilen staat op het moment voor mij wel de persconferenties, die maken me zo emotioneel als het de verkeerde tijd van de maand is.

Verder heb ik vorige maand als een klein kind staan huilen omdat ik m'n plantjes miste omdat ik bij een vriend logeer om minder eenzaam te zijn.

Ik huil trouwens ook juist vaak om dingen die ik mooi vind. Iemand van jzhmh die echt een mega mooi bedrijfje heeft of een topic van een paard dat na een koliekoperatie weer de eerste wedstrijd loopt.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:34

Ik had het vooral bij de eerste pil die ik jarenlang heb geslikt, vanaf mijn 16e. Achteraf sloegen mijn emoties helemaal nergens op met dat ding maar dat werd allemaal afgedaan als puberen. En misschien was dat deels zo? Moeilijk te zeggen natuurlijk!

Het meest genante huilmoment was toen ik een keertje te laat was in de les. Iedereen keek op, en toen was ik van het 1 op het andere moment ontroostbaar :+ ik heb het hele uur zitten janken op de gang, kon gewoon niet stoppen :x heel maf moment

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:04

8nnemiek schreef:
Ohh ja, de Ponyclub. Wat ben ik daar lang lid van geweest! Volgens mij kwamen er regelmatig van die droevige verhalen voorbij toch?

Ja, Ponyclub was een stuk droeviger dan de Penny.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:18

Sheran schreef:
corinep schreef:

Dit verhaal doet mij denken aan een strip in de penny die ik als pennymeisjes gelezen heb over een wedstrijdpaard wat geen wedstrijden meer kon lopen en toen doodongelukkig werd. Op een dag besloten ze m helemaal te wassen en vlechten alsof ie op wedstrijd ging en het paard bloeide weer helemaal op, toen ze met m naar de trailer liepen werd ie volgens mij ingeslapen. Ik heb toen gehuild en iedere keer als ik er weer aan denk gehuild en nu dus weer. Slaat helemaal nergens op :')

Maar ik hoef niet ongesteld te zijn om te janken hoor, dat kan ik altijd wel :D Lucht behoorlijk op sinds ik besloten heb dat dat gewoon ok is.

Ohja en de film Blue Lagoon heb ik heel vroeger 1x gezien(kreeg toen gelijk "voorlichting" over menstruatie. Ik heb de film nooit meer willen kijken omdat het kindje "nooit meer wakker worden besjes" had gegeten en de papa en mama ze toen ook besloten te eten. Toen ze gevonden werden door hun ouders dacht ik dat alleen het kindje het overleefd had. Heb m laatst toch nog een keer gekeken en toen bleek dat ik het verkeerd onthouden had en dat ze gewoon sliepen. Nou huilen huilen huilen niet normaal. En nu natuurlijk weer :')

Je eerste voorbeeld was volgens mij uit de Ponyclub, over het paard Danilo dacht ik. Laatste zin was iets van: hij heeft het schot niet eens meer gehoord of gevoeld. Hij galoppeerde al, op gezonde en sterke benen door de bossen, en vloog over hindernissen zo hoog als de hemel...

:')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:27

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 19:17

corinep schreef:
plutolover schreef:
Of bij de paarden film flicka de orgineele dat flicka verkocht/weg gaat en dat meisje achter de trailer aan rent.. zo zielig

Dit verhaal doet mij denken aan een strip in de penny die ik als pennymeisjes gelezen heb over een wedstrijdpaard wat geen wedstrijden meer kon lopen en toen doodongelukkig werd. Op een dag besloten ze m helemaal te wassen en vlechten alsof ie op wedstrijd ging en het paard bloeide weer helemaal op, toen ze met m naar de trailer liepen werd ie volgens mij ingeslapen. Ik heb toen gehuild en iedere keer als ik er weer aan denk gehuild en nu dus weer. Slaat helemaal nergens op :')

Maar ik hoef niet ongesteld te zijn om te janken hoor, dat kan ik altijd wel :D Lucht behoorlijk op sinds ik besloten heb dat dat gewoon ok is.

Ohja en de film Blue Lagoon heb ik heel vroeger 1x gezien(kreeg toen gelijk "voorlichting" over menstruatie. Ik heb de film nooit meer willen kijken omdat het kindje "nooit meer wakker worden besjes" had gegeten en de papa en mama ze toen ook besloten te eten. Toen ze gevonden werden door hun ouders dacht ik dat alleen het kindje het overleefd had. Heb m laatst toch nog een keer gekeken en toen bleek dat ik het verkeerd onthouden had en dat ze gewoon sliepen. Nou huilen huilen huilen niet normaal. En nu natuurlijk weer :')

Dit doet me denken aan een redelijk bekende amazone waar ik destijds stage liep.
Haar paard had al een tijd een blessure, maar ik kreeg de opdracht hem wedstrijd klaar te maken.
Zo gezegd, zo gedaan, paard ging gewassen, getoiletteerd en wel in z'n wedstrijd outfit de trailer op, hij was zelf erg enthousiast om weer mee op pad te gaan.
Pas toen ik de volgende dag op stal kwam en de lege stal zag snapte ik dat hij niet meer terug kwam...
Kan er nog om janken.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 19:19

Rowan_ schreef:
Dit doet me denken aan een redelijk bekende amazone waar ik destijds stage liep.
Haar paard had al een tijd een blessure, maar ik kreeg de opdracht hem wedstrijd klaar te maken.
Zo gezegd, zo gedaan, paard ging gewassen, getoiletteerd en wel in z'n wedstrijd outfit de trailer op, hij was zelf erg enthousiast om weer mee op pad te gaan.
Pas toen ik de volgende dag op stal kwam en de lege stal zag snapte ik dat hij niet meer terug kwam...
Kan er nog om janken.

Alleen al van dit stukje lezen kan ik wel janken, laat staan wanneer je het daadwerkelijk mee hebt gemaakt..

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 19:20

Daar moet ik ook wel even van slikken.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 19:23

Ik moet vaak huilen om dingen met dieren.

Bijvoorbeeld dat mijn moeder vertelde dat mijn oma vroeger een kuikentje had gekocht. Die kon je kopen met Pasen. Gewoon, een kuikentje alleen. In de huiskamer. Omdat het pasen was. Omdat het leuk was. En iedereen bedoelde het gewoon goed. Ik moet er weer van huilen :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 19:42

Sheran schreef:
Ik moet vaak huilen om dingen met dieren.

Bijvoorbeeld dat mijn moeder vertelde dat mijn oma vroeger een kuikentje had gekocht. Die kon je kopen met Pasen. Gewoon, een kuikentje alleen. In de huiskamer. Omdat het pasen was. Omdat het leuk was. En iedereen bedoelde het gewoon goed. Ik moet er weer van huilen :')

;( ;( ;( ;( Zo. Cute. Ik wil ook een kuikentje |(

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 19:52

Ik vind het zielig en mooi en lief en naïef en aaaahhhh alles tegelijk :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 21:50

Aaw dat is echt sneu.. Arme kuikeltjes |(

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 06:54

Ik dit is huilen wanneer ik zwanger ben sorry als het niet mag maar het is grappig...
Mijn doosje met appel stukken viel op de grond spoelen verspreid over de grond. Huilen...
Dan mocht ik van mezelf stroopwafels kopen uit de automaat op mijn werk. Waren die op, weer huilen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 08:03

Ik kom dit topic net tegen, het blijkt al 8 pagina‘s en het verbaasde me. Zelf wist ik helemaal niet dat dit een ‚ding‘ was :oo
Dat men zich niet fijn voelt, pijn heeft, wat aangebrand kan zijn, dat uiteraard wel, maar ik had oprecht geen idee dat er blijkbaar ook zo veel vrouwen emotioneel van worden. Weer wat geleerd. Enorm vervelend lijkt me dat trouwens.

Ik had (voor de pil) overigens wel last van depressieve gedachten rond de eisprong maar juist omdat ik dan wist wat het veroorzaakte kon ik het dan van me afzetten.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 08:09

Ik weet ook dat de emoties (verdriet of boosheid) "nep" zijn, maar ze voelen zo echt dat het moeilijk is ze weg te rationaliseren :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 08:15

Tijdens de zwangerschap heb ik dat wel een paar keer gehad bij een film of zo maar dan moest ik tegelijk ook keihard lachen omdat ik het zo bizar van mezelf vond.
Als ik dat maandelijks zou hebben zou ik daar echt enorm van balen (en waarschijnlijk mooi de pil gaan doorslikken om het te voorkomen).
Wel goed om te weten trouwens, dan valt er eventueel rekening mee te houden bij een ander (al weet je natuurlijk niet wanneer iemand ongesteld is).

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 08:21

Ja sowieso hoor, lang leve de pil
Zeker niet perfect maar menn

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 10:51

Ik moet nu ongesteld worden en de tranen rollen over mijn wangen bij het lezen van De jongen, de mol, de vos en het paard.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 10:55

Lang geleden. Om een plank die brak.
En ook écht over de flos hè.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:07

Ik blijf echt om dit topic lachen :')

Ook inderdaad dat je dan toch echt heel erg moet huilen en dan beseft dat het onzin is en je dan heel hysterisch moet huilen en lachen tegelijk, snot en tranen overal...

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:10

Sizzle schreef:
Als ik dat maandelijks zou hebben zou ik daar echt enorm van balen (en waarschijnlijk mooi de pil gaan doorslikken om het te voorkomen).

Nee liever niet. Van de pil (meerdere geprobeerd) word ik heel vlak. Het haalt de toppen van mijn emoties. Zowel de negatieve, de nare gedachten in de dagen voordat ik ongesteld moet worden, maar ook de positieve, de tomeloze energie die ik heb in de 1,5 week na mijn menstruatie. Ik heb liever de toppen en dalen, hoe irritant ook, dan dat vlakke.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:11

Eens