Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zappa schreef:detos240 schreef:\
En mocht hij het er ooit toch af willen hebben: Doneer dan het mooie haar. Dan heeft iemand anders er nog wat aan
Mocht het ooit zover komen dan denken we hier zeker aan
Zappa schreef:KahluaB schreef:Euhhhh,ik zou het afknippen.
Wordt hij er niet mee geplaagd?
Zover ik weet niet , volwassenen noemen hem wel vaak meisje maar dat kan ons niet boeien, vaak is het wel hilarisch als ik dan zeg ga je mee kerel of zoietsmoet je die gezichten zien
Mijn zoon word opgevoed buiten die kadertjes zeg maar
Alles mag en niks is verkeerd of je nu een jongen of meisje bent of alles daar tussen/buiten
Hij kan dat zelf ook gelukkig goed plaatsen
Kinderen zijn sowieso hard dus kun je maar beter lekker zijn wie je wilt zijn
Zappa schreef:Zappa schreef:
Mocht het ooit zover komen dan denken we hier zeker aan
Lang geleden dat ik hier gepost heb maar moest ineens aan dit topic denken want het is gebeurd..........
Helaas (vind ik dan hoor!) is het inmiddels er van af gegaan en hebben wij idd gedoneerd .
Maaaaaarrrrr.... gelukkig hadden wij een goede kapper opgezocht en deze heeft het dusdanig in model geknipt dat de lengte weer kon terugkomen en heeft de kleine man het nu weer lang (iets over de schouder) maar wel heel andere haarstructuur.
De lieve babykrulletjes zijn wel weg en er tovert zich nu een hele dikke bos wat stijler haar op zijn hoofd
Ik moet zeggen ik vond het korte haar hem ook erg leuk staan (maar ja ik heb da ook gewoon een beeldschoon kind)
Helaas ben ik nog net zo slecht in vlechten als eerder haha
Wat ik erg jammer vond was de reden dat het er uiteindelijk af is gegaan.
Mijn zoon is gewisseld van school en eigenlijk vanaf dat moment is hij helaas erg gepest met zijn lange haar, in het begin was hij goed weerbaar hiervoor maar het is en blijft gewoon een gevoelige jongen en dat mag!
Veel met hem gepraat erover en hem er zelf over laten nadenken en uiteindelijk heeft hij zelf de keuze gemaakt dat het eraf ging.
Inmiddels een jaar verder en hij is wat betreft het gedrag van anderen een stuk zelfverzekerder geworden en hij heeft redelijk goed zijn plekje gevonden dus hij draagt zijn lange haar weer met trots gelukkig !