Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarcoBorsato schreef:luxx schreef:Denk dat je gelijk hebt en je niks meer toe te voegen hebt als je daar geen begrip voor op kunt brengen
Nou... ik wist het toen mijn partner de kroeg binnen kwam. Hij zou de vader van mijn kinderen zijn.
Maar hij had geen ex die ineens opdook met kinderen en ik gebruikte ook geen medicatie die ik met hem erbij ineens niet meer nodig had.
Ik wil maar zeggen, ik snap Baily wel. Er zijn best wat rode vlaggen.
dolverliefd en na 3 maanden samen gaan wonen. En nog steeds altijd even stabiel. Als het 'm is en het zit goed, dan weet je dat. Hutcherson schreef:BaileyMix schreef:Jeetje wat schrikken... Inderdaad eerst maar eens testen of het zijn kind is zou ik zeggen.
En jullie zijn dan dus ook nog maar kort samen? In dat geval zou ik denken: niet aan beginnen zo'n man! Maar aan meningen heb je nu natuurlijk helemaal niks, het is aan jou.
Veel wijsheid gewenst TS
Das een beetje kort door de bocht in deze situatie. Hoezo niet aan beginnen zo'n man? Wat doet ie verkeerd?
anjali schreef:Ts,vergis ik me nu,of heb ik jou enige tijd geleden gezien in het tv-datingprogramma First Dates?Naar ik me meen te herinneren werd dat toen niets,maar kun je daar altijd een herkansing krijgen met een andere kandidaat.Niet dat ik nu bedoel dat je dat zou moeten doen hoor!!!! Begrijp me niet verkeerd.Maar je bent een leuk type ,hebt zelfs de tv gehaald,dus je kunt in principe kiezen uit veel mogelijkheden,dus je mag best wat voor jezelf vragen in een relatie.En je hoeft geen genoegen te nemen met allerlei nare toestanden.Het kan zijn dat ik de situatie helemaal verkeerd inschat,ik weet ook niet meer dan wat ik hier op Bokt lees.
Soepblik schreef:anjali schreef:Ts,vergis ik me nu,of heb ik jou enige tijd geleden gezien in het tv-datingprogramma First Dates?Naar ik me meen te herinneren werd dat toen niets,maar kun je daar altijd een herkansing krijgen met een andere kandidaat.Niet dat ik nu bedoel dat je dat zou moeten doen hoor!!!! Begrijp me niet verkeerd.Maar je bent een leuk type ,hebt zelfs de tv gehaald,dus je kunt in principe kiezen uit veel mogelijkheden,dus je mag best wat voor jezelf vragen in een relatie.En je hoeft geen genoegen te nemen met allerlei nare toestanden.Het kan zijn dat ik de situatie helemaal verkeerd inschat,ik weet ook niet meer dan wat ik hier op Bokt lees.
Wat is dit voor aparte reactie? Buiten dat vind ik het erg ongevoelig om in zo'n topic dit soort herkenbare info naar buiten te spelen.
AfricanLady schreef:Nee ik was er niet bij toen de ex hem belde.
Mijn vriend belde mij erna op.
AD bedankt voor je bericht ik heb veel aan je mening.
Waarom is het zo groot probleem dat mijn vriend heeft gekozen voor zich onder vrijwillig bewind sinds waneer is dat een schande ?
Dat betekent niet dat hij veel problemen heeft hij heeft verder alles heel goed op een rijtje en zit financieel goed op orde alleen heeft wat hulp nodig om zijn geld te besteden.
Hij werkt 35 uur per week bij de post en heeft het goed naar z'n zin daar al 12 jaar.
Zelf heb ik een bijstands uitkering dat betekent toch niet dat ik ook achterlijk ben ?
Ik ben vandaag ook geslaagd voor mijn praktijkexamen en mijn theorie examen met een 8.
Ondanks alle stress de laatste tijd en ben ik trots op.
Hoe ik het voor mij zie op dit moment mocht het zijn kind tsja geen idee.
Ik ben dol op kinderen.
Ik wil zelf ook graag kinderen maar nu nog niet omdat ik een eigen zaak wil opzetten.
Maar mochten we samenwonen en er is af en toe zijn kleine meid in huis en ik zal er wat zorg aan moeten dragen prima
Iedereen bedankt voor de niet veroordelende posts