Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik mocht bij wijze van uitzondering langskomen om even te testen en kleuren in het echt te zien (vond eerlijk gezegd dat die service ook wel hóórt bij een bank van bijna 2000€) en vervolgens moest wel alles online afgehandeld worden.
niet voor heel veel geld maar ben gewoon een gezellige Bourgondiër. Nu wel geïnvesteerd in lekker vlees van de slager en bijvoorbeeld wijn en speciaalbier voor thuis.
als ik dan thuis werk dan doe ik dat liever lekker geurend. 

_San87_ schreef:moonsparkle schreef:
Aah kijk, ik dacht al dat ik gek werd.
Stom voorbeeld, de komkommer is van 0.69 cent naar 0.99 cent gegaan bij de AH...
Mn prullenbak is stuk, ik 1 gevonden van 14 euro ja hoor, minimaal bestelbedrag 50 euro... lastig! Ik leef ook voornamelijk op action en primark dus echt een enorme bummer maar komt goed, maar ook ik voel t zeker in mn portomonee

Roosch schreef:Nee qua roomsprays ben ik tegenwoordig fan van Goose Creek
En inderdaad prullaria vasthouden. Ik zit al eeuwen in een sportlegging van Zeeman. Nu zitten er gaten in. Via Wehkamp een van Esprit besteld, maar het is toch echt niet m'n Zeemanlegging.
First world problems eigenlijk he?

En mijn voeten veranderen nauwelijks, dus ook 2 paar schoenen besteld want al mijn schoenen zijn verpest door ze bij de paarden te gebruiken.Paardenfann4 schreef:Roosch schreef:Nee qua roomsprays ben ik tegenwoordig fan van Goose Creek
En inderdaad prullaria vasthouden. Ik zit al eeuwen in een sportlegging van Zeeman. Nu zitten er gaten in. Via Wehkamp een van Esprit besteld, maar het is toch echt niet m'n Zeemanlegging.
First world problems eigenlijk he?
Zeeman heeft ook een online shop waar je kunt bestellen.

SusanH schreef:Ik had echt nog nooit van een roomspray gehoord. Ik ken alleen roomkaas