1, Nageltjes zijn gedaan en ben ik heel tevreden! 2, Eindelijk ochtend uitgeslapen 3, Gehoord dat ik mijn lease pony ipv van 3 dagen in de week full mag gaan leasen en mag gaan beschouwen als mijn eigen pony wel pas na de lockdown
Boodschappen zijn vanochtend bezorgt dus weer lekkere dingen in huis
Mando
Geplaatst: 21-01-21 19:36
-Vanochtend heerlijk even in huis schoon gemaakt.
- ik had de binnenbak voor mezelf dus even lol gehad met Mando.
- heerlijke traditionele spaghetti saus gemaakt van project gezond hij was echt zo lekker
VanHuisUit
Geplaatst: 21-01-21 19:41
Ik ga ook mee doen wat een heerlijk topic
1. dat mn zoon op tijd is opgestaan om naar zijn stage te gaan 2. dat ik lekker heb lesgegeven, ook al was het 1:1 (werk met kwetsbare jongeren, die krijgen nog 'gewoon' les) 3. dat ik niet meer misselijk ben of hoofdpijn heb (was nogal beroerd afgelopen dagen)
1: vandaag start weer een gratis challenge van Tony Robbins 2: wentelteefjes gekregen van mijn lief 3: weer lekker samen aan het klussen aan de saunahut
- hele fijne functioneringsgesprek gehad - vriendin die ik al bijna een jaar niet meer had gezien is langs geweest. - lekker gewerkt en de laatste ‘to do’ dingen af kunnen strepen.
Jalapeno
Geplaatst: 21-01-21 20:14
1. Een irritatie op het werk met een collega was onverwachts snel en positief verholpen
2. Ik heb van de makelaar bevestigd gekregen in welk gebouw mijn nieuwe woning zit (nieuwbouw) en dat het de bovenste etage betreft (heerlijk geen bovenburen!)
3. De kat moest vroeg in de ochtend overgeven(lekker over het dekbed heen ), waardoor ik opeens veel eerder naast mijn bed stond om alles in de was te gooien. Achteraf was het eigenlijk wel lekker om weer eens wat eerder op te zijn en niet gelijk gehaast met werk te moeten starten.
Safiera
Geplaatst: 21-01-21 20:59
1. vanochtend op tijd uit bed en vrijwilligerswerk gedaan, was leuk 2. tussendoor thuis gedoucht en gestofzuigd, werd ik blij van 3. heel fijn gesprek gehad met mijn therapeute; goede oefening gedaan (4. naar mijn vriend gegaan en toen samen pizza gegeten, lekker!) (5. nu heerlijke avond op de bank en heb kunnen vertellen over goede therapie sessie)
1. Fijn met de pony kunnen trainen 2. Erg fijne werkdag vandaag (heerlijk lesgeven aan super leuke combinaties) 3. Nu opwarmen bij de houtkachel met een kop thee en zelfgebakken cake
1. Lekker uitgeslapen vanmorgen 2. Fijn gewerkt op een ander project 3. Druk bezig met mijn spullen inpakken voor het verhuizen. Dat is niet echt leuk maar gelijk alles uitzoeken, weggooien of weggeven is dan weer wel leuk
- Blij met mijn baan. Onder andere vanwege de werktijden, door de onregelmatige werktijden veel vrije tijd om dingen te ondernemen. -Geschaatst. Even uit mijn hoofd en in mijn lijf. -Warme chocolademelk met slagroom gedronken. -Mijn ouders lastminute gecontact of ik kon aanschuiven bij het avondeten en dat was geen probleem
Anoniem
Geplaatst: 21-01-21 21:49
1. Uitgemest in het zonnetje 2. Zadelmaker geweest en beide zadels weer top in orde en complimenten over mijn training 3. Nu lekker met man en hond op de bank
M'n beste vriendin is verloofd en heeft net gevraagd of ik een van haar bruidsmeisjes wil zijn Ik heb vanochtend een geweldige webinar gevolgd en zit vol nieuwe energie en motivatie. Een leuke nieuwe klant heeft een eerste project gestuurd en ik heb er zin in!
Er komt een puppy! Aangenomen bij mijn nieuwe bijbaan Heerlijk geslapen vannacht en een lui ochtendje gehad
SplashIsLief
Geplaatst: 22-01-21 09:43
Gisteren 1. Een mooie (en ook nog gezellige) uitvaart van mijn oom gehad 2. 's Avonds genoten van de rust 3. Het cadeau voor mijn beste vriendin is binnen en ziet er mooi uit
1. Het is al weer duidelijk langer licht, zowel 's ochtends als 's avonds 2. Vandaag een lekker kantoordagje ipv alleen thuiswerken 3. vanavond boerenkoolstamppot
Mando
Geplaatst: 22-01-21 14:44
- eindelijk weer eens de hoefsmid gezien en bij gekletst, mijn bijrijdster nog fijn zien aquajoggen in de buitenbak met Mando