Zonnetje81 schreef:de action is een frotwinkel ja, maar ik haal daar schoonmaakmiddelen wasmiddel en deo. Ik betaal liever voor dezelfde spullen de helft dan in de supermarkt het dubbele van de action. Dus dat mensen zo afgeven op de action snap ik een beetje maar niet helemaal, vaak zijn het mensen die er nog nooit zijn geweest. Ook heb ik daar lekker goedkoop hele fijne bakken voor op stal gekocht en opbergboxen voor tijdens een verbouwing, scheelt bergen geld.
Inderdaad!
Kwaliteit is soms ver te zoeken bij de Action, maar daar betaal je ook voor.
Voor sommige dingen heb je geen topkwaliteit nodig. Opbergbakken voor de kerstversiering bijvoorbeeld. Die heb je 2x per jaar in je handen en de rest van het jaar staat dat ergens in de schuur ver achterin opgeborgen.
Daarnaast verkopen ze ook (restpartijen) A merken, die bij de Action een heel stuk goedkoper zijn dan in de supermarkt.
Daarnaast vind ik het fijn dat ze zn breed assortiment hebben. Beetje een Blokker idee, maar dan nog uitgebreider.
Dat je niet nog 3 andere winkels langs moet als je bijvoorbeeld plakband, verfkwasten, broodtrommel en knutsel materiaal nodig hebt, maar dat je die dingen in één winkel kan vinden.