Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CupCakes_ schreef:Ipsilonka schreef:In de vorige periode was Utrecht alleen voor spoed en semi spoed. Als paardlief er komt te staan mag je m bij de deur brengen en afhalen als je hem/haar op komt halen.
Verder snap ik mensen echt niet, het is bizar druk in de winkelstraten nu. Ook in onze supermarkt weer mega druk, we blijven gewoon open en we krijgen iedere dag vracht
Waar m'n hond last van heeft is wel enigzins spoed al zeg ik het zelf. Ik bel ze morgen even voor hoe/wat precies.
jolmer20 schreef:Ik mag met mijn werk (dierenwinkel) gewoon open blijven gelukkig m.
Maar wát een dag vandaag..
Omzet gedraaid van een week in 1 middag
Romeo2007 schreef:Ik wacht echt al tijden om mijn jonge hengst te laten ruinen en we halen hem maandag op bij de opfok en als hij maandag niet geruind kan worden kan ik hem niet naar huis halen. Heb er speciaal vakantie voor genomen en alles al klaar gemaakt. Wordt echt een dikke domper als het niet kan
Nyaleti schreef:Ik gok dat een trimsalon wel dicht gaat. Het is niet perse essentieel dat je hondje er mooi bij loopt. Als je hond in deze maand nou ineens helemaal dicht met vilt zit was je sowieso al verkeerd bezig
Jets schreef:Ik werk als vertegenwoordiger in de dierenwinkel branche. Op de site van Dibevo staat dat de uitzondering niet voor tuincentra met een dierenafdeling geldt, wel voor dierenspeciaalzaken.
[ [url=m/hDA4KG.png]Afbeelding[/url] ]