@Roxxie heb je nog tips voor bol.com? Wij hebben hier ook behoorlijk wat verkopen op gedaan inmiddels, maar heb er nog weinig verstand van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxie schreef:@sky wat voor tips heb je nodig? Dit is voor mij ook de eerste keer via Bol.com dus heel veel weet ik er ook niet van. Wij kopen EAN nummers en zetten het er dan op en eigenlijk gaat dat best goed. Elke maand hebben we tot nu toe weer meer verkopen. Wat ik wel probeer is om in het koopblok te komen en reviews zijn erg gunstig heb ik gemerkt. Wat ik wel heel jammer vind is dat je geen gepersonaliseerde producten mag verkopen.
Sky schreef:Roxxie schreef:@sky wat voor tips heb je nodig? Dit is voor mij ook de eerste keer via Bol.com dus heel veel weet ik er ook niet van. Wij kopen EAN nummers en zetten het er dan op en eigenlijk gaat dat best goed. Elke maand hebben we tot nu toe weer meer verkopen. Wat ik wel probeer is om in het koopblok te komen en reviews zijn erg gunstig heb ik gemerkt. Wat ik wel heel jammer vind is dat je geen gepersonaliseerde producten mag verkopen.
Doe je ook iets met adverteren op bol? Hoe motiveer je mensen om reviews achter te laten?
Geke_Lizzy schreef:Super leuk om iedereen zijn website te bekijken! Ik heb (helaas) geen eigen webshop.
Maar ik run sinds kort mijn eigen blog. Deze zit dan ook nog volledig in de beginfase maar ik hoop dat dit ooit uitgroeit tot iets leuks.![]()
Moet nog veel leren van de marketing/promotie kant om bezoekers te trekken, maar het belangrijkste is dat ik er plezier in heb![]()
https://www.myroadtoafrica.com
poes schreef:Geke_Lizzy schreef:Super leuk om iedereen zijn website te bekijken! Ik heb (helaas) geen eigen webshop.
Maar ik run sinds kort mijn eigen blog. Deze zit dan ook nog volledig in de beginfase maar ik hoop dat dit ooit uitgroeit tot iets leuks.![]()
Moet nog veel leren van de marketing/promotie kant om bezoekers te trekken, maar het belangrijkste is dat ik er plezier in heb![]()
https://www.myroadtoafrica.com
Heel leuk concept met leuke invalshoek! Ik zou wel even je engels laten nalezen. In je introductie zag ik een grammaticale fout en het klonk ook nogal dutch english voor mij. Zeker in zo’n introductie gaf dat bij mij even storing. Verder wel erg leuk idee!