Wat doe/koop jij écht voor jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

Re: Wat doe/koop jij écht voor jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 08:19

Paardrijden is voor mij echt een momentje iedere week, wel elke week een ander paard want manege, maar vooral als een les goed ging kan ik daar de rest van de week echt van genieten <3 Ben afgelopen halfjaar ook ontzettend vooruit gegaan en heb superveel geleerd, binnenkort ga ik ook weer een privéles plannen, dat is nog een beetje extra me-time :D
Ook kappersbezoekjes waarbij ik mijn haar laat verven of als ik in de stad leuke sneakers koop zijn voor mij echt uitgaven voor mezelf die ik niet zo vaak doe.
In het tijdperk voor corona ging ik ook minstens 1x per maand naar een feestje waar dan live een paar artiesten zingen, je kon heerlijk eten bestellen en ik had een hele gezellige groep om me heen daar, hoewel ik altijd alleen die kant op ging hahaha, ik vind het écht heel jammer dat dat soort feestjes nu niet meer kunnen, en bij de eerstvolgende editie ben ik er gewoon weer bij :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 09:16

Suzanne F. schreef:
Storm schreef:

Aahhhh een kado voor jezelf en de kat krijgt jou kado! Prachtig!
Hoe heb je hem genoemd?

Dat vroeg ik ook al maar denk dat hij nog geen naam heeft. :D

Jawel hoor, maar ik heb hem nog niet. Ik ga hem vanmiddag halen. Hij heet Parker en dit is hem!

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 09:26

Aaaaah lief.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 09:31

Gitaarles dat heb ik nou altijd gewild!
En mijn pony zogenaamd leuk voor de kinderen.....die genieten intens van hun racefiets en voetbal ,Maar dat is prima zo ;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:09

Bijna elke maandag naar de Coop voor echte gebakjes,die zijn dan de helft van het geld.Dat is dan meestal mijn lunch :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:12

Voor corona liet ik elke 2/3 weken mijn nagels doen. Best een dure aangelegenheid als je dat op jaarbasis bekijkt. Voor de corona trakteerde ik mezelf op een dure strandvakantie. Ik hou dit jaar een hoop geld over, ik doe helemaal niks voor mezelf, zelfs geen kleren kopen of kapper of wat dan ook.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-20 20:35

Wat een zoetje Fitz!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 20:42

Het is een schatje <3 Veel liever dan ze gezegd hadden in het asiel. Hij ligt nu al bij mijn voeten te slapen.

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 20:48

Wat een schatje om te zien!
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 20:50

Ik heb besloten dat ik ga sparen voor mijn droomvakantie naar Hawaii! Dat is iets wat echt al zo lang op mijn bucketlist staat. Het gaat sowieso nog een paar jaar duren voordat ik erheen kan, maar ik ga het echt doen!! Het liefste wel met iemand samen (vriend), maar mocht er tegen die tijd nog niemand zijn ga ik lekker in m'n eentje :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 20:52

Escamilla schreef:
Ik heb besloten dat ik ga sparen voor mijn droomvakantie naar Hawaii! Dat is iets wat echt al zo lang op mijn bucketlist staat. Het gaat sowieso nog een paar jaar duren voordat ik erheen kan, maar ik ga het echt doen!! Het liefste wel met iemand samen (vriend), maar mocht er tegen die tijd nog niemand zijn ga ik lekker in m'n eentje :D

<3 Hawaii was mijn droomvakantie en het was ook echt een droomvakantie

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 21:03

Hawaii, wat gaaf! <3

Ik heb dankzij dit topic een afspraak gemaakt voor laserontharing. Zo leuk, zo'n positief topic!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 22:05

Fitzroy schreef:
Het is een schatje <3 Veel liever dan ze gezegd hadden in het asiel. Hij ligt nu al bij mijn voeten te slapen.

[ [url=m/x9xUo4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een moppie!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 23:04

moonsparkle schreef:
Escamilla schreef:

<3 Hawaii was mijn droomvakantie en het was ook echt een droomvakantie

Klinkt mij ook altijd als droom in de oren. Ik ben niet van het reizen maar hawaii hahaha....

Is het veilig in je uppie? En wat zijn de must to do’s?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 23:12

@zonnetje als je wil mag je een pb sturen, dan onthou ik om te reageren en gaat het niet te off topic :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 23:40

Het eerste waar ik aan dacht wat ik voor mezelf doe is lapjes kopen, daar ga ik me echt aan tebuiten en als ik in een quiltwinkel kom voor naalden oid gaan er altijd ook een lading lapjes mee die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. Met name charmpacks zijn een verslaving voor mij. Wel fijn om altijd iets te kunnen pakken voor een nieuw project, maar meestal kan ik dan net niet vinden wat ik zoek. En projecten zoeken bij de lapjes die ik heb lukt vaak ook niet :+
Maar als ik de reacties hier lees doe ik mezelf ernstig tekort en moet ik het misschien eens in een andere hoek gaan zoeken.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 00:13

Blond Amsterdam servies <3 Eigenlijk hele tijd niks gekocht maar net even los gegaan op kerst servies

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 00:22

Grappig dat iedereen de vraag ook anders interpreteert.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 00:32

Als Corona niet in de weg had gezeten had ik op een wie is de mol groepsreis gegaan..
Misschien in mei een nieuwe poging en anders hopelijk skieën. Groepsreizen zijn zo duur maar ik vind het zo lekker om qua vakantie zo veel mogelijk uit handen te geven. En daarbij al een paar jaar niet echt op vakantie geweest, dus dat zou nou echt een cadeautje voor mezelf zijn.

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 00:36

Om de maand trakteren mijn vriend en ik elkaar op een dagje sauna. Even een dagje lekker ontspannen met elkaar <3 Dat is echt een traditie.
Maar verder, mijn paard? Even lekker het bos in met mijn knolleke :D
Ik doe, of koop liever dingen voor anderen.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 01:41

Ik ben alleenstaande dus doe en koop alles alleen voor mezelf. :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 01:53

Wat een leuk topic, veel plezier met je kat fitzroy.

Wat ik koop om mezelf te verwennen zijn boeken, bordspellen en een keer in de zoveel tijd een saunabezoek met massage.
Oh en laatst chocolade besteld bij mijn favoriete chocolatier <3 . Wilde de adventskalender van de chocolatier cadeau doen, dus ook maar meteen mezelf verwend met een adventskalender en extra repen Y)(^) .

Telt de kerstboom begin november opzetten en 4 maanden laten staan ook :Y) ? Daar kan ik echt intens van genieten tijdens de donkere dagen.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 12:06

Elke keer als ik op bokt kom lees ik even bij.
Ik vind het zo'n leuk topic.
Vooral ook omdat het mensen er toe aanzet om ook juist nu iets leuks te doen voor zichzelf!!!

En dan bedoel ik buiten de paarden, want iedereen hier vindt het omgaan met zijn knolletje op wat voor manier dan ook het fijnst.
En juist de dingetjes die niet paard gerelateerd zijn vind ik heel leuk om te lezen, en dat mensen door dit topic denken: jah!!!!! dát ga ik nu doen...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:52

Ik trakteer mezelf regelmatig op mooie spullen of lekker eten gecombineerd met een lekkere wijn.
Laatste aanwinst is een dure Uhip rijregenjas.

Wat nu op een laag pitje staat zijn mooie verre reizen. Die maak ik echt voor mijzelf :j