Vandaag deze vintage kerststal figuren, volledig compleet op de kop getikt voor 6,75 en een grote smalle bloempot van ongeveer 65cm doorsnede voor 6,- helemaal blij mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:In een stad verder hebben ze een hele grote met een belachelijke hoeveelheid kleding, dus daar ga ik regelmatig even shoppen. Hele nette prijzen en vaak in nieuwstaat of met kaartje er nog aan. En keurig gesorteerd op maat en type, dat vond ik in Nederland vaak tegenvallen. Plus dat er naar mijn mening bij de kringloop in Nederland vaak voornamelijk oude afgedragen kleding hing.
Letsdunit schreef:Bij onze Rataplan roulereren ze vaak de kleding. Iedere week kiezen ze een kleur label wat 1 euro kost of de helft van de prijs is. Zo kleed ik een jongen aan die hier verderop in een zorg instelling woont. Hij heeft inmiddels een kleding kast volZitten soms hele mooie kleding tussen, zijn favoriet is een vest van John Deere.
Karin schreef:Ik ken ze ook waar het weeknummer op het prijslabel wordt gezet. Na een x-aantal weken gaan artikelen dan voor de helft weg. Uit mijn hoofd weet ik alleen niet meer welke winkels dat zijnLaatst weer een rondje in de regio gedaan met mijn zusje (zij is een nog grotere kringloper dan ik) en ik wist bij thuiskomst niet eens meer wat ik waar had gekocht.
Nog twee die ik me weet te herinneren van een rondje Zwolle-NOP vorig jaar: Urk en Hattem vond ik erg leuk.