Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twilight schreef:Als disney gek deze zelf gemaakt. Voor de trein prima met bril. Maar met bewegen beslaat de bril teveel. Dus ik ga voor dagen dat ik veel op pad ben wat weggooi spul halen denk ik. Die hadden we laatst ergens gekocht twee stuks en dat werkte top.
[ [url=m/f6dH1d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jc3UgI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Twilight schreef:Als disney gek deze zelf gemaakt. Voor de trein prima met bril. Maar met bewegen beslaat de bril teveel. Dus ik ga voor dagen dat ik veel op pad ben wat weggooi spul halen denk ik. Die hadden we laatst ergens gekocht twee stuks en dat werkte top.
Die van jou zien er heel mooi stevig uit. Hoe heb jij ze gemaakt?
Pluttersput schreef:[ [url=m/5bzi8W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben deze vandaag binnen gekregen. Mijn dochter van bijna 4 heeft er ook een, we moeten binnenkort samen naar het ziekenhuis, en dan gaan we als ninja's. Ze heeft er gelukkig helemaal geen problemen mee met hem om te doen, en deze zit heeeel netjes
Karin schreef:Afgelopen voorjaar heb ik eindelijk eens een t-shirt besteld dat ik graag wilde hebben. Ik had een vette kortingscode, dus meteen een bijpassend mondkapje meebesteldBijna zonde om te gebruiken, ik houd 'm nog even achter de hand voor het geval mondkapjes bij concerten gewenst of verplicht worden.
[ [url=m/6s6ay9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin schreef:@Fair, die zijn super!Vooral dat pestkapje
@Schemerdier, die komt van Gothicat. Ik mis hier een kat-emoji.
Jolien87 schreef:Twilight schreef:Als disney gek deze zelf gemaakt. Voor de trein prima met bril. Maar met bewegen beslaat de bril teveel. Dus ik ga voor dagen dat ik veel op pad ben wat weggooi spul halen denk ik. Die hadden we laatst ergens gekocht twee stuks en dat werkte top.
Die van jou zien er heel mooi stevig uit. Hoe heb jij ze gemaakt?
Twilight schreef:Libelle patroon. Stofje voorop is van alie. Ooit eens gekocht. Katoen. En achterop een simpel grijs katoentje. Heb wel alle randen nadien gestikt met klein stiksel zodat die ook goed stevig blijft. Had achteraf alleen neusbrugjes moeten halen zodat ze niet me bril helemaal laten beslaan.
Equisync schreef:Leuke kapjes komen hier voorbij!
Ik ben op zoek naar een kapje dat geschikt is voor op het werk én voor brildragers.
Ik werk in een bouwmarkt en beweeg de hele dag, dus moet niet continu mijn bril van de grond moeten rapen omdat die van dat kapje afglijd..
Had een paar leuke via ali besteld maar dat werkt dus niet, geen goede pasvorm en mijn bril beslaat bij iedere ademhaling, hoe ik de bandjes ook draai of knoop..