Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Inmiddels na overleg met huisarts en ziekenhuis is het verschoven naar vrijdag. Even noodzakelijke vitamine zee opdoen een paar dagen in de hoop dat mijn longen een flinke schop de goede kant op krijgen. Voor nu zijn die heel erg blij met de extra schone zeelucht. Hopelijk was dit het zetje dat nodig was. Vrijdag ochtend mag ik aantreden bij het ziekenhuis.
safina schreef:Jullie lezen niet goed. Het is vakantie op doktersadvies.![]()
![]()
bigone schreef:Of gewoon een aantal dagen goed opletten en hooguit even één keer naar de winkel, woensdag is af te zien qua tijd. Dus dat moet te doen zijn, zou beetje banketstaaf voor het ziekenhuis zijn wanneer je toch de hort op gaat en zo woensdag, ondanks je negatieve test toch de boel besmet omdat je het net oppikt in de tussenliggende dagen. Succes woensdag , hopen dat het meevalt.
Percy schreef:Gebaseerd op alle berichten van ts die ik in principe niet volg maar die wel steeds voorbij komen net als dit topic.
Gelukkig kan ik in België geopereerd worden, op consult komen en foto's laten maken zonder test.
Is het in Nederland dan zo anders?
DeMolenhoek schreef:Percy schreef:Gebaseerd op alle berichten van ts die ik in principe niet volg maar die wel steeds voorbij komen net als dit topic.
Gelukkig kan ik in België geopereerd worden, op consult komen en foto's laten maken zonder test.
Is het in Nederland dan zo anders?
Hier moet mijn schoonvader om de 2 weken op controle in het ziekenhuis en die moet zich standaard laten testen. Niemand geraakt het ziekenhuis in als die niet is getest (m.u.v spoed natuurlijk) Ook gewoon België. Eisen kunnen per ziekenhuis flink verschillen.
Siersma schreef:Cayenne schreef:Ze gaat naar Texel.
Daar zitten we op te wachten![]()
Plus dat t hier toch echt code rood is volgens t Rivm
Zwerte schreef:Karuna, kan je misschien iets meer uitleg geven over deze keuze? Is niet verplicht natuurlijk, maar op deze manier ontstaat er veel onbegrip en ik begrijp het wel dat sommige mensen hier veel moeite mee hebben.
Ik snap het zelf ook echt niet. Dit topic begint met een vraag waar je kan testen, dan vind je iets maar dat duurt nog te lang. Je eist vervolgens een plek op omdat het toch echt wel spoed is, die krijg je, test wordt gedaan... en vervolgens ga je op vakantie? Waar is die spoed nu dan ineens heen?
Nu zal je toch opnieuw een test moeten gaan doen? Of vond het ziekenhuis dit wel goed zonder extra test?
Oftewel: de hele situatie roept veel vragen op.... iets meer uitleg zou fijn zijn.
iirrssjjee schreef:Wacht, wat?? Je moest ineens last minute een test doen. Vervolgens heb je een afspraak die best moeilijk was ivm de drukte. Dan ga je hem verplaatsen om op vakantie te gaan...? En dit weten de artsen ook? Sterk verhaal dat ze dit hebben goedgekeurd... En nu kun je zonder nieuwe test gewoon alsnog gaan vrijdag...?