Waardeloos
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Maarja lig nu liever buiten in de tuin ipv binnen snachts is het buiten tenmiste lekker. Ik werk avond en nachtdienst dus heb toch een raar slaap ritme
hopelijk koelt het van weekend wat af als ik nacht heb, want overdag slapen is al helemaal niet te doen. Dieuwke_ schreef:Zodra het boven de 20 graden komt ben ik er al klaar mee. Gadverdamme zeg, dat geplak en gezweet. Dacht altijd dat ik de enige was met een schijthekel aan de zomer maar dat valt mee zie ik

Amber_anne schreef:Zulke ontzettend warme voeten. Voelt net alsof ik twee worstenbroodjes heb ipv voeten
Rest van mijn lichaam is wel oké maar die voeten koelen maar niet af
), je kunt niks zonder dat het zweet van je af gutst. Echt niks aan. Ik sleep nu maar de ventilator van kamer naar kamer. Gelukkig is het 's nachts nog wel te doen, ik woon drie hoog dus 's nachts staan alle ramen+balkondeur open. Dan koelt het gelukkig voldoende af om te kunnen slapen. Maar vanaf een uur of 12 loopt de temperatuur rap op.

(Behalve dus leeg laten lopen, want daar ga ik niet aan beginnen) heidy_wilco schreef:Mannen die geen bovenkleding dragen wanneer ze in de stad, het ov of wat dan ook zijn. Met of zonder bovenkleding, je zweet hoe dan ook, en met kleding is het in ieder geval hygiënischer voor andere mensenOok heb ik het idee dat mensen associaler worden.