Wauw, wat een mooi topic dit! @TS, wat ben je een onwijs fijn mens dat je aan zoiets denkt om op te zetten
En ik ben ook Echt even sprakeloos dat ik een paar x benoemd ben!
Ik ben zo blij met Bokt en met veel bokkers die ik heb mogen leren kennen (sommigen ook in real life en sommige hopelijk nog een keer ook in real life hihi) en heb zo onwijs veel moois geleerd en mogen meemaken dankzij velen.
Om maar wat te noemen, voor mij springen met name de volgende 2 topics uit waar ik het meest actief in ben:
-
het Puppy Topic, waar iedereen altijd voor elkaar klaar staat, elkaar adviseert/helpt en waar we gewoon lekker samen genieten van het dagelijkse leven met onze honden en onze avonturen samen.
kiwiwitje, KimD,
skippy01, Ymor, punjab, Cupcakes, RoosvanBlue, cinniz, xDenies, BlijNijn, Nayomie, en eigenlijk
iedereen (wil echt niemand overslaan haha) die gezellig meekletst altijd, zowel nieuwe bokkers of bokkers wie eerder actief meegekletst hebben zoals
suze; ik ben heeel blij met jullie hier op bokt, maar ik ben ook superblij met de persoonlijke contacten buiten bokt die ik eraan heb overgehouden! Wat is het toch mooi om onze liefde voor honden zo te zien samenkomen. We zijn het lang niet altijd eens onderling, maar juist daardoor leren we ook van elkaar en dat vind ik zo onwijs fijn; dat er zo'n eerlijkheid is naar elkaar toe.
- het
Welk boek lees je nu? Topic waar een hoop vaste schrijvers actief zijn en met wie ik heeeeerlijk mee kan fangirlen over favoriete boeken, auteurs maar waar we ook af en toe een beetje offtopic gaan en over persoonlijke dingen praten onderling en elkaar altijd bijstaan. Zoveel super lieve bokkers die daar samenkomen ook en waar ik ook elke dag naar uitkijk om gezellig mee te kletsen. Om maar wat te noemen:
Tucktuck, Carola, Leo, Amandavd, linoleum, Hanafubuki, Yv, Quebelle, Mandyy, Mijny, petitparis, Moonlight91, The_Cat, Niniane... De lijst is eindeloos eigenlijk. Wederom; ik wil niemand vergeten te noemen dus ook hier geldt eigenlijk gewoon:
iedereen die gezellig meekletst of heeft meegekletst in het verleden. Er is niks zo leuk als mensen leren kennen die 'houden van lezen' als overeenkomst hebben. #Booknerdsunited