Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:11

Mooi topic :j

Ik ga ook geen namen noemen. Ik heb in de jaren dat ik op Bokt zit een heleboel mooie mensen ontmoet, waarvan veel ook buiten het forum om. Soms eenmalig, soms vaker. Soms zit er veel tijd tussen en soms spreek je elkaar weer alleen online.

Inmiddels ben ik wat anoniemer en minder frequent op Bokt, maar zie nog steeds mooie dingen gebeuren. Niet de techniek of het team maken Bokt, maar de gebruikers.

Sicayes

Re: Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:21

Pfoe dat zijn er zoveeel!

MB, Ayasha, Ikke, San_87, Hiraeth, Vikawiek, Chasey, Cayenne, Ailill, Neon, Bellatrix, Granoek, Shadow..
En nu vergeet ik er vast een paar..

Misschien dat ik met een aantal nieteens heb geconverseert in een topic maar jullie berichten vind ik altijd gewoon leuk, grappig, droog en/of lief om te lezen.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:23

Imandra, omdat ze altijd heel geduldig en uitgebreid de dingen blijft uitleggen, ook al wordt er in die topics soms het bloed van onder de nagels gehaald.

Anjali, omdat ze altijd vriendelijk en behulpzaam berichten blijft plaatsen, ook al delen velen hier op bokt haar gedachtegoed niet. Ze lijkt me heel lief en een grote dierenvriend in het echt.

Waarschijnlijk nog meer, maar dat zijn degenen waar ik nu op kom.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:35

Citaat:
Anjali, omdat ze altijd vriendelijk en behulpzaam berichten blijft plaatsen, ook al delen velen hier op bokt haar gedachtegoed niet. Ze lijkt me heel lief en een grote dierenvriend in het echt.

Helemaal mee eens!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:41

cursebreaker schreef:
Wauw, wat een mooi topic dit! @TS, wat ben je een onwijs fijn mens dat je aan zoiets denkt om op te zetten <3

En ik ben ook Echt even sprakeloos dat ik een paar x benoemd ben!

Ik ben zo blij met Bokt en met veel bokkers die ik heb mogen leren kennen (sommigen ook in real life en sommige hopelijk nog een keer ook in real life hihi) en heb zo onwijs veel moois geleerd en mogen meemaken dankzij velen.

Om maar wat te noemen, voor mij springen met name de volgende 2 topics uit waar ik het meest actief in ben:

- het Puppy Topic, waar iedereen altijd voor elkaar klaar staat, elkaar adviseert/helpt en waar we gewoon lekker samen genieten van het dagelijkse leven met onze honden en onze avonturen samen. kiwiwitje, KimD, skippy01, Ymor, punjab, Cupcakes, RoosvanBlue, cinniz, xDenies, BlijNijn, Nayomie, en eigenlijk iedereen (wil echt niemand overslaan haha) die gezellig meekletst altijd, zowel nieuwe bokkers of bokkers wie eerder actief meegekletst hebben zoals suze; ik ben heeel blij met jullie hier op bokt, maar ik ben ook superblij met de persoonlijke contacten buiten bokt die ik eraan heb overgehouden! Wat is het toch mooi om onze liefde voor honden zo te zien samenkomen. We zijn het lang niet altijd eens onderling, maar juist daardoor leren we ook van elkaar en dat vind ik zo onwijs fijn; dat er zo'n eerlijkheid is naar elkaar toe.

- het Welk boek lees je nu? Topic waar een hoop vaste schrijvers actief zijn en met wie ik heeeeerlijk mee kan fangirlen over favoriete boeken, auteurs maar waar we ook af en toe een beetje offtopic gaan en over persoonlijke dingen praten onderling en elkaar altijd bijstaan. Zoveel super lieve bokkers die daar samenkomen ook en waar ik ook elke dag naar uitkijk om gezellig mee te kletsen. Om maar wat te noemen: Tucktuck, Carola, Leo, Amandavd, linoleum, Hanafubuki, Yv, Quebelle, Mandyy, Mijny, petitparis, Moonlight91, The_Cat, Niniane... De lijst is eindeloos eigenlijk. Wederom; ik wil niemand vergeten te noemen dus ook hier geldt eigenlijk gewoon: iedereen die gezellig meekletst of heeft meegekletst in het verleden. Er is niks zo leuk als mensen leren kennen die 'houden van lezen' als overeenkomst hebben. #Booknerdsunited

Helemaal mee eens. In het puppytopic zit ik niet maar mensen zoals KimD maar ook zeker Kiwiwitje zijn altijd heel behulpzaam omtrent vragen met honden. Zij twee en ook jij hebben mij echt fijn geholpen in het topic omtrent mijn draak. :')

Bedankt voor je vermelding van mij in het boekentopic. Ik ben daar pas in januari bijgekomen maar iedereen verwelkomt je, staan open voor elkaars mening en tonen interesse in elkaar. Carola is ook echt een topper. Het is eigenlijk een van de weinige topics waar ik in zit.

Ook heb ik fijne mensen leren kennen in het Vrienden Gezocht: omgeving Boxmeer, Venray, Venlo topic

En een SO voor Tica met wie ik wel eens een meningsverschil heb maar die mij heel fijn steunt zodra ik mij eenzaam voel omtrent de dood van moeder.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:06

Ik durf geen namen te noemen want ik weet zeker dat ik namen vergeet.

Maar het feit dat het eerste in mijn nieuwe brievenbus een kaartje van een Bokker was zegt wel wat. :) Er zijn hier heel veel leuke mensen waar ik blij van kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:54

Ik vind Bokt een fijn forum met lieve en kritische gebruikers, die allemaal wat bijdragen :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:49

Sicayes schreef:
Pfoe dat zijn er zoveeel!

MB, Ayasha, Ikke, San_87, Hiraeth, Vikawiek, Chasey, Cayenne, Ailill, Neon, Bellatrix, Granoek, Shadow..
En nu vergeet ik er vast een paar..

Misschien dat ik met een aantal nieteens heb geconverseert in een topic maar jullie berichten vind ik altijd gewoon leuk, grappig, droog en/of lief om te lezen.

*geconverseerd dus >;)

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:16

Ik krijg een warm gevoel van al die creatieve bokkers! Zo veel ideeën om inspiratie van op te doen. En ze zijn nog lief ook :j

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:58

cursebreaker schreef:
Wauw, wat een mooi topic dit! @TS, wat ben je een onwijs fijn mens dat je aan zoiets denkt om op te zetten <3

En ik ben ook Echt even sprakeloos dat ik een paar x benoemd ben!

Ik ben zo blij met Bokt en met veel bokkers die ik heb mogen leren kennen (sommigen ook in real life en sommige hopelijk nog een keer ook in real life hihi) en heb zo onwijs veel moois geleerd en mogen meemaken dankzij velen.

Om maar wat te noemen, voor mij springen met name de volgende 2 topics uit waar ik het meest actief in ben:

- het Puppy Topic, waar iedereen altijd voor elkaar klaar staat, elkaar adviseert/helpt en waar we gewoon lekker samen genieten van het dagelijkse leven met onze honden en onze avonturen samen. kiwiwitje, KimD, skippy01, Ymor, punjab, Cupcakes, RoosvanBlue, cinniz, xDenies, BlijNijn, Nayomie, en eigenlijk iedereen (wil echt niemand overslaan haha) die gezellig meekletst altijd, zowel nieuwe bokkers of bokkers wie eerder actief meegekletst hebben zoals suze; ik ben heeel blij met jullie hier op bokt, maar ik ben ook superblij met de persoonlijke contacten buiten bokt die ik eraan heb overgehouden! Wat is het toch mooi om onze liefde voor honden zo te zien samenkomen. We zijn het lang niet altijd eens onderling, maar juist daardoor leren we ook van elkaar en dat vind ik zo onwijs fijn; dat er zo'n eerlijkheid is naar elkaar toe.

- het Welk boek lees je nu? Topic waar een hoop vaste schrijvers actief zijn en met wie ik heeeeerlijk mee kan fangirlen over favoriete boeken, auteurs maar waar we ook af en toe een beetje offtopic gaan en over persoonlijke dingen praten onderling en elkaar altijd bijstaan. Zoveel super lieve bokkers die daar samenkomen ook en waar ik ook elke dag naar uitkijk om gezellig mee te kletsen. Om maar wat te noemen: Tucktuck, Carola, Leo, Amandavd, linoleum, Hanafubuki, Yv, Quebelle, Mandyy, Mijny, petitparis, Moonlight91, The_Cat, Niniane... De lijst is eindeloos eigenlijk. Wederom; ik wil niemand vergeten te noemen dus ook hier geldt eigenlijk gewoon: iedereen die gezellig meekletst of heeft meegekletst in het verleden. Er is niks zo leuk als mensen leren kennen die 'houden van lezen' als overeenkomst hebben. #Booknerdsunited

Warboel uit het puppy topic wilde ik ook nog even vernoemen haha <3! Ik heb toenstraks nog zo m'n best gedaan om de meeste namen erin te zetten en gecontroleerd, maar - FAIL. Zal me straks wel weer wat invallen wie ik niet apart benoemd heb dus sorry alvast voor diegene :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:01

Dit topic heeft mij zo aan het denken gezet dat ik opeens bokker Silence mis :=

Ik zag dat zij helaas niet meer actief is maar ik vond haar altijd heel fijn in contact en hoop dat het goed met haar gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 23:32

pien_2010 schreef:
Talietjuh schreef:
Pien 2010

Voel mij vereerd dat ze mijn verhaal leest en haar reacties hebben diepgang. Ook is ze erg lief volgens mij.

Het is wel raar om mijn naam paar keer langs te zien komen. Bedankt lieve bokkers :o
Wat bijzonder dit om te lezen <3 . Want ik heb juist veel bewondering voor jou dat je zo met je dikke buik zo'n verhaal weet te schrijven. Ik weet nog dat op het einde van de zwangerschap wattigheid in mijn hoofd en "zwangerschapsdementie-" een belangrijk onderdeel van mijn leven was laat staan nog een verhaal schrijven.

Ik vind het erg leuk om heel veel namen voorbij te komen die ik niet eens ken. Ik ben het ook eens met die bokkers die schrijven dat er heel veel bokkers zijn die Bokt zo leuk maken. Ik vind dat we nu in een gezellige tijd zitten waarin er weinig gekwald en gellelepoot wordt en er vaak met veel respect wordt gereageerd, ook als mensen totaal anders denken. Althans in de topics waar ik actief ben vind ik dat.

Superlief te lezen, dankjewel!! :o

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 11:52

Zit nu weer in meelees ezel stand van corona bels topic ivm niets te melden
Maar pandora2: iluvyourhumor :j _/-\o_ :D !

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:03

Ik kan de reacties van Tiepfoudt altijd wel waarderen in ons boerentopic... zij blijft altijd geduldig en uitgebreid reageren op iedereen die er niets van begrijpt maar wel een mening heeft.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:13

Giolli schreef:
Citaat:

Helemaal mee eens!

Dank jullie wel !!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:42

Evelienepien schreef:
Zit nu weer in meelees ezel stand van corona bels topic ivm niets te melden
Maar pandora2: iluvyourhumor :j _/-\o_ :D !

Dankjewel ! :D

Ik vroeg mij al af waar je bleef in het bels- topic !
Ik heb ook vaak niks te melden, maar dan verzin ik wel wat :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:47

De eerste die in mij op komt is al vaker genoemd en heeft zich hier al gemeld. Dat is Pien.
Pien springt er voor mij uit <3

Ze was mij nooit opgevallen totdat ze een mede teamie werd. Wat een onwijs mooie en positieve vrouw. Echt een voorbeeld. Als mijn dochters iets ouder zijn zoek ik haar graag een keer op!

Verder heb ik onwijs lieve vriendinnetjes leren kennen via bokt, waarvan de belangrijkste inmiddels niet meer actief is maar echt mijn allerbeste vriendin is geworden.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:58

juval schreef:
Ik kan de reacties van Tiepfoudt altijd wel waarderen in ons boerentopic... zij blijft altijd geduldig en uitgebreid reageren op iedereen die er niets van begrijpt maar wel een mening heeft.

Eens, zij mag ook niet ontbreken! Het geduld waar ze elke keer mee blijft uitleggen, keer op keer op keer. Respect.

Vulina mag ook zeker genoemd worden, hoe zij altijd voor iedereen klaar staat in het dikke buiken topic, elke keer blijft uitleggen en haar ervaringen vertellen, top.

Jobamara vind ik ook een hele fijne en lieve vrouw, altijd positieve reacties, altijd op de achtergrond mee genieten en een bemoedigend of troostend woord als dat nodig is

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-20 13:24

Mooi dat het topic zachtjes blijft verder leven. Ik lees hier namen die ik niet ken maar die ik zo te lezen graag eens wil tegen komen op bokt! :)

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:22

Diertjec, :o dank je wel :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:47

Vandaag van alle bokkers :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 01:29

Ailill schreef:

Wat heb jij gerookt en mag ik ook wat?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 01:40

Hahah, enkel Heineken, maar kijk eens naar het weer :')

#FeelingHotHotHot

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 07:55

Ailill schreef:
Hahah, enkel Heineken, maar kijk eens naar het weer :')

#FeelingHotHotHot

_O- _O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:46

Ailill schreef:

{:} _O-

Zal nog wel een paar dagen duren... :=