Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steffi4 schreef:DiscoDipp schreef:Hoeveel mensen zichzelf wat aanpraten.. Zowel mentaal als fysiek. Echt super vermoeiend en kwetsend naar mensen die écht wat hebben.
Mijn tante was van de week heel erg boos op haar arts omdat deze nooit eens belde om te vragen hoe het gaat. Mijn tante mankeert vanalles namelijk. Ahum. Dus ze was het beu en belde zelf maar, letterlijke woorden: en nu wil ik eindelijk wel eens weten of ik terminaal ben of niet!
![]()
Vertelt ze dan uitgebreid tegen mijn moeder met copd en een longinhoud van 40%. Die zit er soms zo door, door haar eigen zus...pfff
belle_boef schreef:-
Loreke2 schreef:casperzazoe schreef:Gisteren heb ik m'n haar paars geverfd, gewoon op donker bruin haar dus had een gloed verwacht maar nu in de zon is het wel errug fel en heb ik een beetje angst om naar de winkel te gaan
Dat vraagt om een foto
chanicha schreef:Dat we vandaag naar de Efteling zijn geweest en moesten reserveren omdat er dan niet teveel mensen zijn, het was afgeladen!
Anderhalf uur hebben ze moeten wachten eer ze de Baron in mochten en ik dus zolang bij de tassen heb gezeten.
Nu uitgeteld op de bank
Sassenach schreef:chanicha schreef:Dat we vandaag naar de Efteling zijn geweest en moesten reserveren omdat er dan niet teveel mensen zijn, het was afgeladen!
Anderhalf uur hebben ze moeten wachten eer ze de Baron in mochten en ik dus zolang bij de tassen heb gezeten.
Nu uitgeteld op de bank
Ja, ik was er laatst ook bizar. En 80 min gewacht op Joris en de draak. Niemand hield zich aan de 'regels' gingen door de rode lijnen heen, kwamen bij mij in het vak wachten. Vond het maar niks.
Flying_Angel schreef:Hieraan
[ [url=m/qQwsEG.jpg]Afbeelding[/url] ]