Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 15:25

De afgelopen week veel pijn, super vervelend.

En dat ik in planet zoo even niet zo goed weet hoe ik mijn lama verblijf moet gaan maken

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 15:35

Steffi4 schreef:
DiscoDipp schreef:
Hoeveel mensen zichzelf wat aanpraten.. Zowel mentaal als fysiek. Echt super vermoeiend en kwetsend naar mensen die écht wat hebben.

Mijn tante was van de week heel erg boos op haar arts omdat deze nooit eens belde om te vragen hoe het gaat. Mijn tante mankeert vanalles namelijk. Ahum. Dus ze was het beu en belde zelf maar, letterlijke woorden: en nu wil ik eindelijk wel eens weten of ik terminaal ben of niet!
:oo

Vertelt ze dan uitgebreid tegen mijn moeder met copd en een longinhoud van 40%. Die zit er soms zo door, door haar eigen zus...pfff

Precies zoiets dus..
Kan mij daar echt boos over maken. Ik ben al sinds mijn 17e nierpatiënt en kamp hier elke dag mee. Kan er echt niet tegen dat mensen dan zo doen, of zichzelf maar diagnostiseren met een bepaald iets.

Pak jezelf eens op man en stel je niet zo aan jezus :')

Als ik met mijn klachten gewoon 40 uur kan werken, en daarbij nog wat sporten etc. Dan kunnen zo’n mensen zichzelf echt wel bij elkaar rapen lijkt mij :j

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 15:47

Dat ik vanochtend toch wel even goed geïrriteerd was op mijn ruin. We hadden een fotoshoot en hij vertikte het echt om 1 seconde stil te staan. En dat maakte me toch gefrustreerd waardoor ik hem op een gegevensmoment echt een paar keer op z'n plek heb gezet omdat hij bijna over mij heen liep. En het stomme is ergens denk ik dat dit de juiste stap is maar aan de andere kant voel ik me toch wat schuldig.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 15:49

Gisteren heb ik m'n haar paars geverfd, gewoon op donker bruin haar dus had een gloed verwacht maar nu in de zon is het wel errug fel en heb ik een beetje angst om naar de winkel te gaan :+

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:45

casperzazoe schreef:
Gisteren heb ik m'n haar paars geverfd, gewoon op donker bruin haar dus had een gloed verwacht maar nu in de zon is het wel errug fel en heb ik een beetje angst om naar de winkel te gaan :+

Dat vraagt om een foto :)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:46

Idd, die foto hoort er wel bij

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 17:31

Casperzazoe, inderdaad, foto! :j

Ik erger me aan ruiters die springen met paarden met erg zwaar overgewicht. Ergeren is dan nog licht uitgedrukt, het is gewoon dierenmishandeling... En dan nog echt enkel springen in de weide, zonder begeleiding.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 18:02

Laatst bijgewerkt door Nayomie op 12-07-20 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 18:04

Excuus

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 18:12

Mijn gezicht verbrand door de zon, kom ook een keer buiten :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 19:13

Loreke2 schreef:
casperzazoe schreef:

Dat vraagt om een foto :)

Sorry ga geen foto van mijn hoofd op een openbaar forum zetten :)

-
M'n oude pony had vandaag al last van de temperatuur lijkt het wel. Sloom, wat zwaarder ademen en beetje slingeren / wat vaker struikelen. Had hij van de week ook al en weet niet zo goed wat ik er mee kan.

En dat hier op de vliegbasis vanmiddag een dodelijk ongeval heeft plaatsgevonden en er binnen 20min tientallen auto's stonden. Stelletje ramptoeristen. 1 je kan niks zien want je staat honderden meters verder op achter een hek 2 er is iemand verongelukt op een niet zo'n fraaie manier, waarom wil je dat überhaupt zien?

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 19:17

We hoeven niet je gezicht te zien hoor, alleen achterkant is goed :))

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 19:18

Vreselijk hè? Je woont dus vlakbij mijn werk en ik ken de wegen en de toegang daar.
Hoe ter wereld komen mensen erbij om er dan zo naartoe te rijden.
Welk idee hebben ze in vredesnaam in hun hoofd 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 19:26

Dat mijn stof en hooikoorts allergie op het vaste land echt weer gelijk aanwezig is.

Bij de zee geen last van hooikoortsklachten neus was gewoon een keer open en zat alleen dicht na het slapen ( was ook een stoffig hokje).

Vandaag neus weer vol en kriebel in de keel en een droog en af en toe pijnlijk gevoel door irritatie. Deels ook spanning..... Maar was weer even wennen toen ik uit bed kwam vanmorgen :(

Ik wil terug -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:35

Dat we vandaag naar de Efteling zijn geweest en moesten reserveren omdat er dan niet teveel mensen zijn, het was afgeladen!
Anderhalf uur hebben ze moeten wachten eer ze de Baron in mochten en ik dus zolang bij de tassen heb gezeten.
Nu uitgeteld op de bank :O

Sassenach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:40

chanicha schreef:
Dat we vandaag naar de Efteling zijn geweest en moesten reserveren omdat er dan niet teveel mensen zijn, het was afgeladen!
Anderhalf uur hebben ze moeten wachten eer ze de Baron in mochten en ik dus zolang bij de tassen heb gezeten.

Ja, ik was er laatst ook bizar. En 80 min gewacht op Joris en de draak. Niemand hield zich aan de 'regels' gingen door de rode lijnen heen, kwamen bij mij in het vak wachten. Vond het maar niks.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:48

Oef als ik het zo lees over de Efteling hoop ik dat het in oktober beter gaat ik ga dan 3 dagen met mijn opa, oma, moeder en zusje en misschien mijn tante. Heb me er wel op verheugd maar zal wel 3 dagen paniek voor mij worden... Gelukkig is oktober nog wel ver weg.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:48

Hieraan :\
Afbeelding

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:54

Aan een span Friezen, die vol in galop voorbij kwamen waar allemaal kinderen aan het spelen waren. Waar is het in stap passeren gebleven?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:56

O,daar zijn onze vliegende mieren gebleven.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:56

Britta31 schreef:
O,daar zijn onze vliegende mieren gebleven.

Ik stuur ze wel even terug :))

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:57

Sassenach schreef:
chanicha schreef:

Ja, ik was er laatst ook bizar. En 80 min gewacht op Joris en de draak. Niemand hield zich aan de 'regels' gingen door de rode lijnen heen, kwamen bij mij in het vak wachten. Vond het maar niks.

Wij hebben dat dus helemaal niet zo ervaren en wij waren ook op een dag dat alles vol zat. Waren om 09.00 uur in het park en eerst droomvlucht , symbolica en Joris en de draak gedaan. Maximale wachttijd 20 minuten en droomvlucht zelfs geen rij. Dus gewoon je tactiek wat aanpassen. Daarna wat minder populaire attracties. We zijn alleen niet in de vliegende Hollander geweest (en de baron maar daar willen we niet in) Wij hebben ons op het drukst van de dag in het sprookjesbos vermaakt en konden daarna nog wat attracties doen. Inderdaad de populaire waren toen erg druk.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:00

Flying_Angel schreef:
Hieraan :
[ [url=m/qQwsEG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:05

:= :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:19

Flying_Angel schreef:
Hieraan :
[ [url=m/qQwsEG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg ;(

---

Ik erger me aan het feit dat manlief en ik zin hadden in Brinta pap, maar we vergeten waren om melk te bestellen afgelopen week voor de boodschappen die bezorgd werden, we er toen aan dachten dat er nog melk in de kelder stond en dat toen bleek dat de melk wat in de kelder staat sinds 6 juni over datum is -O-