Hoe veel contact met je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe veel contact met je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:48

Oké, wens jullie t beste samen!

TinkerTreas
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:48

Ik heb goed contact met mijn ex en spreek/app hem wekelijks. Maar dit is omdat we samen 3 kinderen hebben.
Mijn ex had hier in het begin wel moeite mee, omdat hij niet helemaal door leek te hebben dat het echt klaar was voor mij.
Ik heb inmiddels alweer een tijdje een nieuwe vriend, die is helemaal ok met het contact met m'n ex. M'n ex komt hier ook gewoon over de vloer.
Maar ik kan niet zeggen dat we vrienden zijn. Mijn ex roept tegen iedereen dat we nu "beste vrienden" zijn. Dit is niet mijn gevoel erbij. Als we de kinderen niet samen zouden hebben, zou ik er geen behoefte aan hebben om nog contact met hem te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:41

Jeetje wat heftig dat jullie er zo verschillend in staan...wordt dat niet naar elkaar uitgesproken dan?
- is misschien ook beter..

Wel fijn dat het contact goed loopt evengoed voor de kinderen!

Sommige exen blijven altijd hoop houden, dat is irritant en daar moet je gewoon duidelijk tegen zijn of het contact mee verbreken vind ik.(laatste mits er geen kinderen in het spel zijn)

Soms besluit je vrienden te blijven maar kom je erachter dat het contact geen toegevoegde waarde heeft.

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 20:43

Net van de William schrikker gehoord dat contact verbod eraf wordt gehaald zijn met dikke knokpartij uitelkaar gegaan hij was direct weer gaan samenwonen tijdens t huwelijk en getrouwd na onze scheiding bedrijf is over de kop ik bereid me.maar voor dat er weer allerlei vervelende apjes en berichten gaan volgen.

TinkerTreas
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:20

Talietjuh schreef:
Jeetje wat heftig dat jullie er zo verschillend in staan...wordt dat niet naar elkaar uitgesproken dan?
- is misschien ook beter..

Wel fijn dat het contact goed loopt evengoed voor de kinderen!

Sommige exen blijven altijd hoop houden, dat is irritant en daar moet je gewoon duidelijk tegen zijn of het contact mee verbreken vind ik.(laatste mits er geen kinderen in het spel zijn)

Soms besluit je vrienden te blijven maar kom je erachter dat het contact geen toegevoegde waarde heeft.

Naar mijn idee ben ik heel duidelijk geweest. Maar mijn ex heeft flinke psychische problemen (dat is ook de reden geweest dat we uit elkaar zijn). En bepaalde dingen lijken gewoon niet door te dringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:40

Klinkt allemaal niet lekker, ook niet van jou Cariena..

Ja, dan kan je er weinig mee idd

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:50

Talietjuh schreef:

Nee papa en ik kunnen niet door één deur jammer voor de kinderen zal.er ook nooit op visite gaan en hij is hier evenmin welkom

TinkerTreas
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:53

cariena1973 schreef:
Talietjuh schreef:

Nee papa en ik kunnen niet door één deur jammer voor de kinderen zal.er ook nooit op visite gaan en hij is hier evenmin welkom

Dat lijkt me een heftige situatie voor jullie.