MyHorseGirl schreef:TS: ik zou je man echt een schop onder z'n hol geven. Het niet kunnen/niet aandenken vind ik eigenlijk onzin. Ze weten het prima, maar hebben er gewoon geen zin in / kost te veel moeite. Je hebt wel een relatie met iemand, en bent absoluut niet zijn moeder of huisslaaf. Dit moet toch ook wat doen met je seksappeal?
Zwangerschap doet iets met je seksappeal. Dit niet hoor.
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met seksappeal? Ik voel me absoluut niet zijn moeder of huisslaaf. Eerder een manager van ons gezamenlijke huishouden.Mijn vriend en ik hebben allebei op kamers gewoond, allebei een tijd in het buitenland (afzonderlijk van elkaar) en ook na de studie op onszelf gewoond. We hebben een gelijksoortige baan, werken ongeveer evenveel uren en verdienen ongeveer evenveel. Wij kunnen het heel goed vinden samen en kunnen een huishouden prima draaiende houden; hij kan super goed en lekker koken, pakt uit zichzelf huishoudelijke taken op etc. Dat staat absoluut niet ter discussie en is zeer gelijkmatig verdeeld.
Hij heeft alleen een ander idee over het regelen van zaken dan ik. Hij vindt het prima zaken last minute te regelen of soms zelfs te laat te regelen als die impact maar minimaal is. Ik niet.

Maar ook met een dagje weg of vakantie oid, hij bedenkt dan echt niet wat er mee moet. Dat doe ik. Maar goed dat vind ik denk ik ook wel prima, heb daar graag beetje controle over

Wel het soort mensen waarbij meestal de man het leeuwendeel van het geld binnen brengt en zijzelf vaak een baantje hadden.