Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 08:47

AmyJamess schreef:
Nou mijn pakketje is zoek :roll:
Afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst bij bol.com
Maandag kreeg ik bericht van bol dat mijn pakket klaar lag bij de afhaal locatie. Kom ik daar gister, geen pakketje voor mij.
Blijkbaar is mijn pakket dus zoek. Hopelijkk weet ik na het weekend meer.

Nou word het nog mooier met mijn pakket.
Dinsdag ochtend kreeg ik mail van bol.com, mijn pakket werd retour gestuurd omdat die niet was afgehaald bij de afhaal locatie..
Eeehmn.. maar daar was die toch niet?
Wat blijkt. Bi de afhaal locatie hebbn ze lopen slapen en heeft daar gewoon al die tijd gelegen 8)7
Ik weer contact gehad met bol aangezien ik toch graag het pakket wil ontvangen.
Binnen een uur was het opgelost en hebben ze een nalevering ingezet, helaas wel in 2 pakketten maar dat maakt niet uit.
Morgen kan ik ze ophalen bij de afhaal locatie.

kiwiwitje

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:16

Hier ook een vermist pakket. Een retour pakket. Sticker was blijkbaar tijdens transport zo beschadigd dat ze de ontvanger niet meer konden zien/uit de code konden halen... maar wel waar ie vandaan kwam.. dus retour afzender. Meerdere keren contact over gehad. Maar sinds 15/5 veranderd er niks meer aan. Dus daar maar weer een mail aan gewaagd..

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:12

mijn pakje is een tijd reiziger geworden, gaat zelfs terug in de tijd vliegen en dan te bedenken dat de eerste track bericht was dat ik het maandag eind vd dag zou ontvangen van ups staat nu op morgen eind vd dag.

26/05/2020 10:57 P.M. Anchorage, AK, United States Departure Scan
26/05/2020 9:27 P.M. Anchorage, AK, United States Arrival Scan
27/05/2020 7:35 A.M. Incheon, Korea, Republic of Departure Scan
27/05/2020 5:32 A.M. Incheon, Korea, Republic of Arrival Scan
27/05/2020 1:16 A.M. Shenzhen, China Departure Scan
26/05/2020 7:50 A.M. Shenzhen, China Delivery will be rescheduled.
24/05/2020 9:38 P.M. - Your package is being processed at the clearance agency.
24/05/2020 11:00 A.M. Shenzhen, China Delivery will be rescheduled.
24/05/2020 1:53 A.M. Shenzhen, China Export Scan
23/05/2020 11:00 P.M. Shenzhen, China Arrival Scan
23/05/2020 10:12 P.M. Foshan, China Departure Scan
23/05/2020 9:48 P.M. Foshan, China Your package is in transit. We're updating plans to schedule your delivery. / Delivery will be rescheduled.
23/05/2020 9:41 P.M. Foshan, China Your package is in transit. We're updating plans to schedule your delivery.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:49

Inmiddels is het pakket uit Dld gisteren binnengekomen. Is daar op 15 april met de post meegegeven.....
Paard en wagen was nog sneller geweest....

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:14

Ik sta ook nog steeds te wachten. Er komt hier zowat elke dag wel een pakket bij die voor de buren bestemd is maar nooit voor mij hahah

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:24

Ik zit sinds zaterdag te wachten. Maar dit keer ligt het niet aan bezorgdienst.

Zondag ook wat besteld, was maandag al binnen. Erg netjes.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:25

Ons paketje is er niet, nog lange niet nog lange niet :Y)

Mijn verkoper reageert ook echt heel slecht, super vervelend.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:28

joh tis bij elk transportbedrijf een drama. Heb op dit moment zeker 10 bestellingen bij verschillende bedrijven lopen en volgens mij zijn daarvan tot nu toe 2 pakketten nog op schema. We wachten nog maar even want meer kan je niet. (Ben met een rattenprojectje bezig, heb kooi en benodigdheden besteld, vandaar zoveel spulletjes)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:35

Mijn pakketje dat gisteren bezorgd is, is gewoon tegen de voordeur aangezet waar iedereen het kan zien liggen. Ik was niet thuis, maar dat maakt blijkbaar niets uit bij PostNL Laatst hebben ze ook al zelf getekend voor een aangetekende en verzekerde zending en het gewoon in zo’n brievenbus gedaan die iedereen open kan maken. En dat terwijl het expres naar het bedrijf van mijn vriend was gestuurd omdat daar 24/7 wel iemand is. Word er niet heel blij van

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:55

Zijn er ook mensen bij wie brievenbuspost vertraagd is?
Donderdag is er een brievenbuspakketje voor mij gepost, maar hij is er nog steeds niet. Maak me wel een beetje zorgen. Hoop niet dat het kwijt is geraakt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:41

Ann_moi schreef:
Zijn er ook mensen bij wie brievenbuspost vertraagd is?
Donderdag is er een brievenbuspakketje voor mij gepost, maar hij is er nog steeds niet. Maak me wel een beetje zorgen. Hoop niet dat het kwijt is geraakt.

Die ging hier snel. Zondag besteld. Maandag verzonden en dinsdag in huis

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:52

Paar weken terug heb ik ook ruim een week op 2 brievenbuspakketjes van PostNL gewacht helaas.. Ze zijn wel netjes aangekomen!

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:59

Moska schreef:
Mijn pakketje dat gisteren bezorgd is, is gewoon tegen de voordeur aangezet waar iedereen het kan zien liggen. Ik was niet thuis, maar dat maakt blijkbaar niets uit bij PostNL Laatst hebben ze ook al zelf getekend voor een aangetekende en verzekerde zending en het gewoon in zo’n brievenbus gedaan die iedereen open kan maken. En dat terwijl het expres naar het bedrijf van mijn vriend was gestuurd omdat daar 24/7 wel iemand is. Word er niet heel blij van

Dat mag niet, klacht indienen zodat de medewerker er op aangesproken wordt!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 23:14

Avalanche81 schreef:
Ik wacht echt al 2 weken op een pak van Agradi. Het zou door DPD gebracht worden en gisteren moeten arriveren.

Maar niets, en er staat op Track and Trace dat het nog altijd onderweg is........ >;)

Zie dit bericht nu pas. Op mijn werk doen we ook alles met DPD. Pakketten die we 13 mei verstuurden, bleven in het track trace systeem "hangen". Bleek dat ze via depot Heinzberg (net over de grens in Limburg ) gingen en dat daar op dat depot een Corona uitbraak was. Ik heb gehoord dat van de 100 medewerkers er ca. 40 ziek waren, dus depot lag in quarantaine.
Maar daar moet je dan donderdag, vrijdag en dan de week erna maandag, dinsdag etc. achteraan om eens wat informatie te krijgen over het niet bezorgen van zeer dringende pakketten, die naar ziekenhuizen moeten. Pakketten zijn bijna 2 weken later pas bezorgt.