Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
goldenarrow schreef:Ik heb 3 dingen verwijderd. Een simpele witte blouse van €70 (te duur), een knoopblouse (niet mijn ding) en nog een andere witte blouse (mooi, maar te doorschijnend).
Er zit wel een hele toffe blazer bij, 2 broeken (jeans en een pantalon) en ook wat simpelere shirts die wel mooi te combineren zijn. 1 knalrode, ben heel benieuwd wat ik daarvan vind. En nog een paar sneakers, die had ik nodig dus dat is sowieso top
Mijn nieuwe preview staat er al! De witte blouse is nieuw
[ [url=m/sxV1OK.jpg]Afbeelding[/url] ]
ingedebruijn schreef:goldenarrow schreef:Ik heb 3 dingen verwijderd. Een simpele witte blouse van €70 (te duur), een knoopblouse (niet mijn ding) en nog een andere witte blouse (mooi, maar te doorschijnend).
Er zit wel een hele toffe blazer bij, 2 broeken (jeans en een pantalon) en ook wat simpelere shirts die wel mooi te combineren zijn. 1 knalrode, ben heel benieuwd wat ik daarvan vind. En nog een paar sneakers, die had ik nodig dus dat is sowieso top
Mijn nieuwe preview staat er al! De witte blouse is nieuw
[ [url=m/sxV1OK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oehh heb je een linkje naar die witte blouse?
Annet73 schreef:Mijn preview net gehad en dat vond ik eigenlijk best tegenvallen. Totaal niet wat ook maar een beetje in de richting komt van de foto’s die ik mee had gestuurd en voldeed ook niet aan de beschrijving waar ik van hou. Vond het vooral héél tuttig!
Heb op twee (basic) shirts na dan ook alles verwijderd en er duidelijk bijgezet waarom.
Viel me ook op dat ALLES zwart/wit was terwijl ik duidelijk kleuren heb aangegeven.
Ik knijp ‘m dus een beetje......
ben al een paar dagen aan het wachten op de preview en nu heb ik de melding dat mijn stylist vertraging ondervindt.
maar ik ben zoooo nieuwsgierig.
Hoop toch echt morgen een preview te kunnen ontvangen, ben enorm benieuwd BalouArera schreef:Bambelien schreef:BalouArera, die rode broek is gaaf zeg!! Welk merk is dat?
Bij de broek staat dit: YASANNA PANT! Kende het merk verder niet.
En dit is een foto van de broek
[ [url=m/uVvGkk.jpg]Afbeelding[/url] ]Ben er erg blij mee.
mag ik vragen hoe lang je bent en welke maat? Evt in PB?