Astorga schreef:PSvanLot schreef:Het zijn allemaal leuke ideeën maar de uitvoering zal onmogelijk zijn. Er zullen ook heel veel docenten en leraren afscheid gaan nemen van het onderwijs ben ik bang.
Dat het onderwijs nu vanaf thuis gebeurt en er aanpassingen nodig zijn wilde de onderwijslobby zelf zo graag, toch? Neem aan dat ze bij het aandringen om de scholen te sluiten ook na hebben gedacht over welke maatregelen er nodig zijn om ooit weer open te kunnen.
Daar is moeilijk over na te denken als je niet weet wat de eisen gaan zijn.
Je kunt vanalles bedenken maar dan zal minister Slob duidelijke richtlijnen moeten aangeven. Hopelijk kan hij dat 21 april en kunnen we van daaruit alles vorm gaan geven.
Ik prijs mezelf zo enorm gelukkig dat ik mijn eigen werktijden redelijk zelf kan bepalen, moet wel vooruit plannen, maar ik ben zo blij dat ik niet verplicht van 8-5 moet werken...
Terwijl dat eigenlijk bullshit is, want van 9-5 op kantoor is ook totaal niet productief. Dus waarschijnlijk lever je thuis, met grasmaaien en was ophangen tussendoor, in minder uren meer of kwalitatief beter werk af.