Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Faelynn schreef:In de douche wil ik graag een pennyfloor maken, altijd al van gedroomd om zo'n vloer te hebbenen gezien ik nu toch alles zelf moet gaan bouwen wil ik dat eigenlijk toch wel realiseren.
Wat is een "pennyfloor"? Een mozaïekvloer waarvan de tegeltjes samen een haflinger uitbeelden?
Faelynn schreef:blijft toch een paardenforum haha
Nee google het maar eens, een pennyfloor is een vloer volledig gemaakt van 5 cent muntjes met epoxyglas daar overheen, zoals dit, en dat wil ik dan op de vloer van de douchecabine
san4nie schreef:Waar gaat je promotieonderzoek over musiqolog?
Faelynn schreef:Ik heb ineens even genoeg om mij mee bezig te houden. Inmiddels een bijbaantje en ik ga voor het eerst op mezelf wonen! Mondelinge verkoopovereenkomst is gesloten, als alles rond is krijg ik 1 Juli de sleutel![]()
Nu is het zo dat het een oud kantoorgebouw is, die ik volledig ga verbouwen tot woonhuis, er zit nu nog niks in, dus het is ook nog niet bewoonbaar. Zal ivm budget zo goed als alles zelf gaan doen, super spannend, heb namelijk niet veel bouw ervaring, maar tegelijk wel ook super leuk.
In de douche wil ik graag een pennyfloor maken, altijd al van gedroomd om zo'n vloer te hebbenen gezien ik nu toch alles zelf moet gaan bouwen wil ik dat eigenlijk toch wel realiseren.
Ivm budget wil ik het liever niet bij de bank kopen, maar proberen te verzamelen via vrienden/familie. Mocht iemand denken van ik heb wel wat 5 cent muntjes over en wil dat wel opsturen dan maak je mij er heel blij mee!![]()
Elk muntje helpt, ik zit nu op 14 muntjes, heb er totaal een kleine 3.000 nodig
Citaat:@Faelynn, ik heb een verzameling 5 centjes liggen van toen ik ze als kind verzamelde. Je mag ze zo hebben in ruil voor wat ze waard zijn, rond de 15 euro volgens mij, dus zo'n 300 centjes! Ik vergeet toch telkens er iets mee te doen
Faelynn schreef:Citaat:@Faelynn, ik heb een verzameling 5 centjes liggen van toen ik ze als kind verzamelde. Je mag ze zo hebben in ruil voor wat ze waard zijn, rond de 15 euro volgens mij, dus zo'n 300 centjes! Ik vergeet toch telkens er iets mee te doen
Heb zeker interesse! Wacht nog even met echt aanschaffen tot de verkoopovereenkomst getekend is, maar ga er eigenlijk wel van uit dat dat gaat lukken natuurlijk. Zo te zien woon je ook nog redelijk in de buurt dus dan zou ik het eventueel nog op kunnen halen als ik toch eens in Utrecht moet zijn. Denk dat 300 munten heel veel wegen of niet? haha
Suliko schreef:Vandaag naast het studeren een carrotcake gebakken die enorm lekker is geworden![]()
En het balkon opgeruimd (was een chaos aan potten en aarde geworden en resten van een uit elkaar gevallen houten bankje van de vorige bewoner) en de waslijn die uit elkaar begon te vallen vervangen.
[ [url=m/2WS2zO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[***] schreef:Dammie schreef:Ik ben mijn voorraadkast aan het uitmesten. Iemand zin in cola uit 2015
![]()
![]()
Dit vraagt om een foto... hoe ziet zoiets eruit? Kleur nog ok?
Suliko schreef:Vandaag naast het studeren een carrotcake gebakken die enorm lekker is geworden![]()
En het balkon opgeruimd (was een chaos aan potten en aarde geworden en resten van een uit elkaar gevallen houten bankje van de vorige bewoner) en de waslijn die uit elkaar begon te vallen vervangen.
[ [url=m/2WS2zO.jpg]Afbeelding[/url] ]