Nog meer mensen helemaal alleen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:19

Goedemorgen :)

Nee blub wordt wat bleek bij de flitser. Gaat best goed, wiebelt leuk rond in zijn fles.

Hoe gaan jullie vandaag vol maken?

Anoniem

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:21

Hoi :) Ik ben ook helemaal alleen. Ik ben afgelopen week ziekig geweest maar heb daarnaast ook voor mezelf besloten om even in volledige isolatie te gaan. Mijn moeder werkt in het onderwijs en ziet dus veel mensen, mijn vader werkt in de zorg en heeft dus veel contact met anderen en mijn zusje werkt in de supermarkt dus ditto. Buiten die mensen heb ik geen vrienden die dicht genoeg in de buurt wonen om dagelijks even te zien. Voor mij echt volledige sociale isolatie dus. Ik bel regelmatig met vrienden en ik spreek mijn collega's erg veel, en dat is voor mij even genoeg!

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 11:55

Anoniem schreef:
Goedemorgen :)

Nee blub wordt wat bleek bij de flitser. Gaat best goed, wiebelt leuk rond in zijn fles.

Hoe gaan jullie vandaag vol maken?

Blij dat het goed gaat met blub.
Mijn dansschool heeft filmpjes opgenomen, dus net gedanst.
Plus heb nog veel filmpjes van oefeningen die ik zelf ooit gefilmd heb tijdens lessen. Zo meteen start het nationaal ballet met een balletles op hun youtube-kanaal, dus die ga ik even volgen.
Verder, hoor ik iets aan mijn thesis of paper te gaan doen. Daar mezelf toe motiveren is al een opgave op zichzelf. :Y)

En wat heb jij op de planning staan?

Pandora2
Berichten: 19901
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:11

Paarden gevoerd en buitengezet. Stallen zijn al proper gemaakt. Zo meteen het water op de wei bijvullen want ze geven vorst voor de komende dagen.
Dan eten maken en het journaal van 13u kijken.

Vanavond zelfde riedeltje als vanmorgen maar dan omgekeerd met de paarden. :P

Tussendoor poezen knuffelen en af en toe op Bokt lezen :D

Martje80
Berichten: 5858
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:13

Ik heb net de keuken uit gesopt. Vrije dag vandaag . Werk in de supermarkt als assistent manager dus ben wel even blij met de vrije dag. Wát een hectiek en geregel de afgelopen dagen, niet normaal. We hebben zelfs vorige week ons omzet record verbroken(kerst).
Mijn kop zat stampend vol en had best hoofdpijn. Nu dus even dom de keuken uit soppen, paardjes doen en Netflix,heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:18

Ohhhh ballet! Gaaf!
Ik vind dat zo mooi om te zien.

Lekker bezig met de paarden is wel fijn. Ik zou nu denk ik uren poetsen en vlechten ofzo.

De katten hier hebben er een beetje genoeg van dat ik hun agenda in de war schop. Silent treatment met af en toe een knuffelmomentje.

Er zit een vriendinnetje te vragen of de post er al is.....screenshot gekregen, tussen 08.00 en 18.00 moet er iets komen blijkbaar!
Ik ben heel benieuwd!

Hi Martje, geniet van je vrije dag! En je bent vast niet stomtoevallig van mijn supermarkt, maar toch: een dikke vette dankjewel!!!

Martje80
Berichten: 5858
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:49

Geen dank, gewoon ons werk. Maar net even anders nu :D

neetoch
Berichten: 1034
Geregistreerd: 16-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:17

nou even kijken of ik al weer wat mag plaatsen van bokt.

Ah gelukt. Ik was namelijk een heel verhaal aan het tikken maar mocht ineens niet meer.

Maar ik had om 6 uur de paarden al buiten en met de hond in het bos gelopen. Om gelijk om 8 uur maar even wat boodschappen gaan proberen te halen. Ik was te vroeg en mocht ook gewoon naar binnen, bij navraag personeel, want was al om 7 uur open. Ik heb dus in alle rust mijn boodschapjes kunnen halen. En met wat kleine aanpassingen in de groente (want vond de bloemkool wel zon slappe hap die er nog lagen), heb ik alles kunnen halen. Was best wel een opluchting eigenlijk.
Verder zit ik eigenlijk te veel op fb en bokt. Ik merk dat ik daar mijn weg in moet vinden nog; ik wil aan de ene kant op de hoogte blijven over het virus en de maatregelen en wat contact houden met bekenden al is het maar om te zien wat ze doen zeg maar. Maar ik wordt er ook ontzettend onrustig en verdrietig van. Hoe doen jullie dat?
Laatst bijgewerkt door neetoch op 23-03-20 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:18

Er werd net een pakket bezorgd.
Dikke vette tranen hier nu.
Ik ben verwend met een superlief kaartje, wijn én chocola!

Neetoch, goed geregeld op je vroege morgen!
Raar he dat dubbele? Ik heb dat ook wel. Soms ga ik dan even helemaal in mijn bubbel met een serie of film, verstand op nul.

Pandora2
Berichten: 19901
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:36

Anoniem schreef:
Er werd net een pakket bezorgd.
Dikke vette tranen hier nu.
Ik ben verwend met een superlief kaartje, wijn én chocola!


Hoe leuk is dat ! <3
Niet gaan janken nu hoor, gewoon die chocola opvreten ! :D


Neetoch, ik heb geen fb en ben daar zo blij mee !
Lees dus enkel wat in de krant en hier.
Uiteraard ook het journaal.
Beelden uit Italië maken mij wel wat bang en verdrietig idd.

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:49

Aaaah wat lief Tica!

Neetoch, ik heb sommige dagen gewoon social media niet geopend. Was er helemaal klaar mee, met alles hoor, niet alleen het nieuws.

neetoch
Berichten: 1034
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 14:09

Ik heb geen tv. Of tenminste wel een tv staan hier, maar geen abbo. Dus alleen Netflix op mijn lappie. Dat valt mij dus ook al op, kan mij niet meer concentreren op dus een serie of film op Netflix, terwijl ik daar in de avond graag even naar keek voor de ontspanning.

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 14:18

Ik ben het nieuws ook een stuk minder gaan volgen, ik doe toch sl alles wat ik kan en de ernst is me zéker duidelijk. Ik kijk lekker Doctor Who (met David Tennant ♥️♥️). Dat werkt voor mij heel therapeutisch. Ook omdat hij ook 'alleen' is en toch awesome, haha.

neetoch
Berichten: 1034
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 15:43

Nah, was gaan kijken gelijk maar doctor Who hebben ze niet op Netflix, jammer weer! hahaha

Sure_lee

Berichten: 10452
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 15:55

Ik ben niet alleen gelukkig. Wel overdag. Maar in de avond is mijn vriend thuis. Vaak werkt hij 7 dagen per week. Dus nu ik thuis werkt voelt het overdag wel een stuk eenzamer.

Wij hadden met het regenachtige weer van de afgelopen maanden al zoveel Netflix gegeken dat ik een beetje Netflix moe ben. Wij hebben dus de Nintendo Wii weer geïnstalleerd. Die lag al 5 jaar niks te doen.
Super leuk om dat te doen. Ipv van op de bank/bed liggen kun je zo toch bewegen.
Wellicht ook een tip voor andere mensen? Er worden er best een aantal aangeboden op MP voor een paar tientjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 15:59

Sheran schreef:
Ik ben het nieuws ook een stuk minder gaan volgen, ik doe toch sl alles wat ik kan en de ernst is me zéker duidelijk. Ik kijk lekker Doctor Who (met David Tennant ♥️♥️). Dat werkt voor mij heel therapeutisch. Ook omdat hij ook 'alleen' is en toch awesome, haha.

Haha :') !

Ik ben voor het eerst sinds 25 jaar weer een legpuzzel aan het doen. Is ook een leuke afleiding. Ik heb geen Netflix ofzo, dus kijk anders veel te veel naar het nieuws.

MyWishMax

Berichten: 25605
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 17:18

Oh de Wii kan ik wel weer eens opzoeken. Ik ben alleen bang dat de spellen weggegeven zijn zoals meerdere spullen zonder dat ik het wist

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 17:21

Ze zijn ook te streamen via dailymotion.com . Maar er zijn er zo ooooveel!
Enkele persoonlijke favorieten waar je niet al te veel achtergrondkennis bij nodig hebt (als je de serie niet kent), anders gewoon bij seizoen 1 van de nieuwe serie beginnen)

- Heaven Sent
- The Girl in the Fireplace
- Utopia/the Sound of Drums/Last of the Time Lords
- Blink


Afleveringen met een virus erin:
- New Earth
- Gridlock

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:48

Ik lees dat de regels zijn doorgetrokken tot 1 juni... Zelfs ik heb er moeite mee en kan prima op mezelf zijn.

Tot juni mijn vrienden niet meer zien, geen knuffel van iemand... Poeh... -O-

Dammie

Berichten: 3330
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:55

Lees het net. Heftig.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:55

Waarom 1 juni? Ze maken echt alles kapot. Ik zie mijn toekomst zeer somber in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:56

Neverland schreef:
Ik lees dat de regels zijn doorgetrokken tot 1 juni... Zelfs ik heb er moeite mee en kan prima op mezelf zijn.

Tot juni mijn vrienden niet meer zien, geen knuffel van iemand... Poeh... -O-

Ik ben aan het werk en moest meeschrijven met deze persco, en barstte echt keihard in janken uit toen hij 1 juni zei. Ben best hard en ik kan idd heel goed alleen zijn maar dit knalt er echt even hard in.

senna21

Berichten: 11998
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:58

Neverland schreef:
Ik lees dat de regels zijn doorgetrokken tot 1 juni... Zelfs ik heb er moeite mee en kan prima op mezelf zijn.

Tot juni mijn vrienden niet meer zien, geen knuffel van iemand... Poeh... -O-


Als we ons de komende tijd 'goed gedragen' zullen er wel eerder maatregelen worden teruggedraaid.
De datum 1 juni is vooral gekozen met het oog op de organisatie van grote{re} evenementen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:59

germie schreef:
Waarom 1 juni? Ze maken echt alles kapot. Ik zie mijn toekomst zeer somber in.


Nee, het virus maakt alles kapot, en de mensheid nog meer wanneer er geen gehoord wordt gegeven aan de maatregelen.
Ik zie nu net ook weer een grote groep jongeren gezellig voorbij fietsen :n
De maatregel tot 1 juni is juist zodat het niet nog veel langer hoeft te duren!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 23-03-20 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34878
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:00

Maar je mag nog wel mensen zien. Alleen niet in grote groepen. En geen evenementen tot 1 juni. Maar ergens op bezoek mag wel gewoon. Als je maar niet met meer dan 3 mensen ergens op bezoek gaat. En 1,5 meter afstand houdt, ook als je op bezoek bent.