Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Al die vluchten gaan natuurlijk wel ingehaald worden straks dus of we er daadwerkelijk iets mee opschieten..
Whale schreef:Aranel schreef:Al die vluchten gaan natuurlijk wel ingehaald worden straks dus of we er daadwerkelijk iets mee opschieten..
Inderdaad, het is eventjes rust maar daarna begint het weer. Onze reis naar Valencia is gecanceld, dus ja, dat gaat straks gewoon ingehaald worden. Zelfde als Formule 1, dat verplaatsen ze gewoon naar later.
Weidemaatje schreef:Weet niet of het al benoemd is, maar ik las vanochtend iets over pinguïns die vrij rond mogen lopen in een park genaamd The Shedd Aquarium omdat het park nu gesloten is. Vond ik wel leuk/grappig nieuws.
Het artikel (in het engels);
https://www.travelandleisure.com/attrac ... d-building
Nielojram schreef:Mijn voordeel van deze situatie is dat ik zondag 45 word.
Maar, ik vier het natuurlijk niet.
Zodoende blijf ik voorlopig lekker vierenveertig.
magda_90 schreef:Leo schreef:Ik vind het vreemd om in voordelen te gaan denken. Die zie ik namelijk niet.
Dat heet omdenken en het beste van de situatie maken.
manubres schreef:Ik denk dat we met zijn allen worden teruggeworpen naar de kern van het leven....
Het meest belangrijke in je leven is je gezondheid en je naasten. Alles daarom heen is eigenlijk bijzaak. We gaan inzien hoe rijk we eigenlijk zijn...met al onze vrijheden...volle winkels...de mogelijkheid om te reizen....te gaan en staan waar je wil...goede gezondheidszorg...Het is allemaal zo gewoon voor ons, dat we er eigenlijk nooit over nadenken. Als we hieruit komen voelen we ons extra rijk met alles wat we weer hebben, mogen en kunnen. Daarnaast merk je nu een enorme solidariteit, we zitten in hetzelfde schuitje en willen elkaar helpen...
germie schreef:Lieve Germie, helaas heb je daarin geen keuze. Het duurt zolang het duurt. Dus kop op meid!Als dit te lang aanhoudt hoeft het van mij niet meer hoor.