Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabine1979 schreef:Bumperkleven, geen richting aanzetten, wielrenners die denken dat de hele weg van hun is![]()
had laatst deze voor me zitten, volgens mij moet de eigenaar naar de brillendokter![]()
[ [url=m/gp9H5E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goof schreef:Wat ik knetterirritant vind zijn mensen die geen gas bijgeven als ze in een tunnel weer omhoog rijden of als ze een brug oprijden waardoor de snelheid direct terugzakt naar 80 of soms 70 op de snelweg.
Geef gewoon gas bij als je omhoog rijdt en houd je snelheid stabiel. Zo moeilijk is het niet.
sureido schreef:En dan zijn sommigen hier verbaast dat mensen achter ze gaan bumperkleven of agressief voorbij rijden
Sonja_vR schreef:Als ik met 140 op een 130 stuk inhaal (want ja, ik geef gewoon gas indien nodig , als er heen hond rijd dan haal ik idd gewoon met de snelheid in die ik reed )
En er komt er 1 met 160 aan vliegen en die verwacht dat ik tussen twee vrachtwagens duik om hem en zijn ego te laten passeren?
Ja ... daar word ik langzaam van
En mag hij me heel bot gezegd echt even de paasei genieten ja![]()
Word ie agressief?
Dikke jammer voor mister Ego
Maar ik ga geen capriolen uithalen omdat er 1 iets te veel compensatiedrang heeft
(Gebeurde me gister vlak voor Waalwijk)
Onali schreef:Maar dat is toch raar.
Als de max. snelheid 150 was geweest had je het dan ook gedaan?
Zelf nadenken en meegaan met het overig verkeer wordt niet meer geleerd.
Dat is jammer.