MizzMontana schreef:Tiggs schreef:Chandler.
Chanandeler Bong
Hahahahaha ja ik wilde dus eerst inderdaad Chanandeler typen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Of zelf ken ik iemand die kinderen heten Summer ,Winter en Lente. Die krijgen altijd de vraag waarneer Herfst geboren word.Maar goed dat doen ze zich zelf aan.
Je zit in dit topic al wat namen op kan roepen. Zo'n kind moet er wel heel zijn/haar leven mee doen. Ik zou zelf er echt op letten dat het geen pest gedrag uit lokt.
beatje schreef:Kijk vooral ook naar de associatie die er mee gemaakt kan worden.Bij Ken krijg je altijd de vraag waar is Barbie.
Of ik zie Morgan voor een Jongen voorbij komen,ik ken alleen meisjes die zo heten. Het is jammer als je altijd moet uit leggen dat je een jongen bent .
Of zelf ken ik iemand die kinderen heten Summer ,Winter en Lente. Die krijgen altijd de vraag waarneer Herfst geboren word.Maar goed dat doen ze zich zelf aan.
Je zit in dit topic al wat namen op kan roepen. Zo'n kind moet er wel heel zijn/haar leven mee doen. Ik zou zelf er echt op letten dat het geen pest gedrag uit lokt.
rockwitch schreef:beatje schreef:Kijk vooral ook naar de associatie die er mee gemaakt kan worden.Bij Ken krijg je altijd de vraag waar is Barbie.
Of ik zie Morgan voor een Jongen voorbij komen,ik ken alleen meisjes die zo heten. Het is jammer als je altijd moet uit leggen dat je een jongen bent .
Of zelf ken ik iemand die kinderen heten Summer ,Winter en Lente. Die krijgen altijd de vraag waarneer Herfst geboren word.Maar goed dat doen ze zich zelf aan.
Wij hebben nog nooit uit hoeven leggen dat Morgan een jongen is. Het is een naam die voor beide kan. Onze dochter heet Phoenix dat kan ook voor beiden maar ook daar nog nooit hoeven uitleggen dat het een meisje is.
rockwitch schreef:Het is misschien ook net wie je kent. Ik ken niemand met die naam maar ken de naam Morgan wel van een serie en daar is het een man, waardoor ik niet snel aan een vrouw denk. En bij Jamie heb ik dat weer andersombeatje schreef:Kijk vooral ook naar de associatie die er mee gemaakt kan worden.Bij Ken krijg je altijd de vraag waar is Barbie.
Wij hebben nog nooit uit hoeven leggen dat Morgan een jongen is. Het is een naam die voor beide kan. Onze dochter heet Phoenix dat kan ook voor beiden maar ook daar nog nooit hoeven uitleggen dat het een meisje is.
heidiLOVER schreef:Het is misschien ook net wie je kent. Ik ken niemand met die naam maar ken de naam Morgan wel van een serie en daar is het een man, waardoor ik niet snel aan een vrouw denk. En bij Jamie heb ik dat weer andersom
_Nadia_ schreef:Nee, die serie heb ik nog nooit gezien, ik doelde in dit geval op Morgan uit The Walking DeadheidiLOVER schreef:Het is misschien ook net wie je kent. Ik ken niemand met die naam maar ken de naam Morgan wel van een serie en daar is het een man, waardoor ik niet snel aan een vrouw denk. En bij Jamie heb ik dat weer andersom
Morgan uit Criminal minds? Da's zn achternaam he? Derek is zn voornaam.
Anyway, hier geen Nederlandse namen, allen Iers/Engels/Amerikaans dus ik ga niet kunnen helpen.
furioso schreef:Wij verwachten half mei ons eerste kindje
Nu blijkt dat namen vinden heel moeilijk is voor onswe hebben eens 2-3 namen gehad waarvan we dachten ja dat is het maar na een nachtje slapen was het dan toch niet goed meer
![]()
Ofwel zijn we heel kieskeurig en moeilijk of moet de juiste naam nog op ons pad komen![]()
Wat zoeken we niet:
Lange naam
Dubbele naam
Vlaamse/NL naam (geen Victor/Louis/Jan/Kevin...)
Geen Dylano/Kiano/Angelo namen
Geen naam die ‘iedereen’ al heeft
Wat zoeken we wel:
Iets uniek(er)
Kort en krachtig
Mag een betekenis hebben maar moet niet
Liefst een naam dat zowel in het frans/engels en NL goed uitgesproken kan worden
Brand maar los!
Ik ben heel benieuwd of jullie een leuke naam weten voor ons