Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:xDenies schreef:Hier werd het niet vergoed hoor
Want?
Hanafubuki schreef:Hier in DLD spreken ze nu over een orkaan![]()
https://www.wetter.de/cms/live-ticker-z ... 83421.html
Granoek: ik denk dat jouw vlucht nog best eens uit zou kunnen vallen
AmyJamess schreef:Echwel schreef:Hier Overijssel begint het flink te spoken
Zat net achter 2 autos met trailer die de n48 opdraaiden.
Hoop voor de paarden dat het goed gaat, dames waren in wedstrijdtenue
Dit snap ik dan echt niet. Je weet dat het slecht weer word en hard gaat waaien waarom dan alsnog het risico nemen en de weg op te gaan met je paarden.
Een vrachtwagentje kan ik me nog in komen maar met de trailer..
Sunny schreef:Had voor vanavond een bestelling bij Picnic staan, die hebben ze geannuleerd wegens de storm.. moet ik er alsnog zelf uit..
xDenies schreef:Onder andere de leeftijd van de schuttingHet was niet aan het rotten of dergelijke maar toch werd het afgekeurd. Toen dus aan alle kanten geld bij elkaar gescharreld voor een nieuwe schutting en die er met een aantal man in gezet. Ik had toen nog konijnen in de tuin zitten en was blij dat ik pas een nieuwe ren had gebouwd die los van de schutting stond
(in eerste instantie was een deel schutting ook gewoon een hek van de ren) Anders was alles weg.
Het is goed gekomen en nu hopen dat dit hek het wel houd
casperzazoe schreef:Ik vraag me af, wat is een normaal "stevig windje" wat we in NL kennen?
speurneusc schreef:Sunny schreef:Had voor vanavond een bestelling bij Picnic staan, die hebben ze geannuleerd wegens de storm.. moet ik er alsnog zelf uit..
das flauw, als ik manager was daar had ik wat mensen terug geroepen en de middag bezorging afgehandeld in de morgen... mara ja dat kost extra geld. liever dat klanten idd nix meer in huis hebben er zelf op uit moeten...
xDenies schreef:Geen flauw idee hoe het verzekerd is. Maar ik hoor wel vaker dat schade door natuur niet verzekerd wordt. Dus was voor ons ook niet verassend.
AmyJamess schreef:https://www.rtvoost.nl/nieuws/325602/Storm-Ciara-raast-over-provincie-volg-de-laatste-ontwikkelingen-in-ons-liveblog
Moest erg laggen om de foto van de kerstboom en de auto die gezekerd staat aan de lantaarnpaal
Saskia9 schreef:Ik heb mijn kinderen eerder opgehaald vandaag, wilde het risico niet lopen. Onderweg brak er een flinke tak van een boom, op mijn auto. Gelukkig oud ding, wat krassen en deuken kan ie wel hebben
Ben benieuwd, al veel bomen omgegaan en platen van daken weggewaaid.