Buitenlandse liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 14:11

bigone schreef:
Vind het toch wel knap dat je binnen een dag alles geregeld hebt, er zijn wel vaker topics over vrouwen (en misschien mannen) die jarenlang mishandeld worden en daar zie één gelijkenis, het duurt echt een poos voor ze zich los kunnen maken en voor zichzelf kiezen. Knap hoor dat jij in een dag de knop al om kunt zetten.

Ik ben het hier wel mee eens. En het feit dat je eerst twijfelt of je bij je vriend moet blijven of naar de Engelsman moet gaan, en ineens is vriend agressief.

Maar goed, ik hoop oprecht dat het je lukt om een eigen plekje te vinden en neem alsjeblieft mensen in vertrouwen. Je hebt ze nog hard zat nodig!

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 14:52

Zertab schreef:
bigone schreef:
Vind het toch wel knap dat je binnen een dag alles geregeld hebt, er zijn wel vaker topics over vrouwen (en misschien mannen) die jarenlang mishandeld worden en daar zie één gelijkenis, het duurt echt een poos voor ze zich los kunnen maken en voor zichzelf kiezen. Knap hoor dat jij in een dag de knop al om kunt zetten.

Ik ben het hier wel mee eens. En het feit dat je eerst twijfelt of je bij je vriend moet blijven of naar de Engelsman moet gaan, en ineens is vriend agressief.

Maar goed, ik hoop oprecht dat het je lukt om een eigen plekje te vinden en neem alsjeblieft mensen in vertrouwen. Je hebt ze nog hard zat nodig!

Hij is niet plots agressief geworden. Het werd gewoon erger. Ik ga straks praten met mijn beste vriendin. Mijn paard is ondertussen al op een andere stal.

Zertab

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:15

Nee, maar in eerste instantie benoemde je nergens dat hij agressief was. Dat is er later bijgekomen. Dat vind ik gek.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:17

En je vriend vind het niet vreemd dat je van de een op de andere dag je paard “verkoopt” .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:26

Zertab schreef:
Nee, maar in eerste instantie benoemde je nergens dat hij agressief was. Dat is er later bijgekomen. Dat vind ik gek.

Dat staat toch echt al in de begin post.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:27

Zertab schreef:

Daar wil ik wel even op reageren. Het is niet zo raar, ik herken het heel erg. Je weet in je hoofd wel dat het foute boel is, en in het begin wil je nog niet vertellen dat hij zo is, de schaamte is enorm groot. Ik heb ooit ook eens een topic aangemaakt waar ik het eerst niet durfde te vertellen.

Ik maak me meer zorgen over dat hij niet gek is en ook wel weet dat de TS nooit een woord heeft gesproken over de verkoop en dat in 1 dag het paard verkocht is. Iedere gek zal denken 'hoe dan?'
Ik zou eerder vertellen dat hij uitgeleend is ofzo. Verkopen gaat je vriend nooit geloven.
Wat je ook kan doen, niks zeggen. Als hij op zoek gaat, is het beestje gewoon weg.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:40

Jeetje TS wat een heftige situatie.

Mijn advies;
Kook een grote pan groentesoep. :(:)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:59

BarbaLala schreef:
Jeetje TS wat een heftige situatie.

Mijn advies;
Kook een grote pan groentesoep. :(:)

Wat een toevoeging.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:01

Je hebt wel fiducie in de meningen en adviezen van je medebokkers.
Vind het nogal wat om als nieuw lid meteen dit op een paardenforum te posten.......

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:03

Houd ons op de hoogte TS.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:08

Storm schreef:
Zertab schreef:

Daar wil ik wel even op reageren. Het is niet zo raar, ik herken het heel erg. Je weet in je hoofd wel dat het foute boel is, en in het begin wil je nog niet vertellen dat hij zo is, de schaamte is enorm groot. Ik heb ooit ook eens een topic aangemaakt waar ik het eerst niet durfde te vertellen.

Ik maak me meer zorgen over dat hij niet gek is en ook wel weet dat de TS nooit een woord heeft gesproken over de verkoop en dat in 1 dag het paard verkocht is. Iedere gek zal denken 'hoe dan?'
Ik zou eerder vertellen dat hij uitgeleend is ofzo. Verkopen gaat je vriend nooit geloven.
Wat je ook kan doen, niks zeggen. Als hij op zoek gaat, is het beestje gewoon weg.

Als het paard ongedeeld eigendom is van ts dan hoeft ze zich niet te verantwoorden voor wat ze er mee doet, bijv. verkopen. Dat gaat hem dan niets aan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:12

Klopt Anjali, het gaat er meer om dat hij het niet zal geloven.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 17:15

bigone schreef:
En je vriend vind het niet vreemd dat je van de een op de andere dag je paard “verkoopt” .

Toen ik hij daarnet thuiskwam en ik vertelde hem dat mijn paard was verkocht zei hij dat hij blij was dat die knol is verkocht.
Hij heeft denk ik niet eens door dat er spullen van mij weg zijn voor als ik vertrek. Ik heb enkele spullen ingepakt en in mijn auto gelegd. Ik ga straks naar mijn beste vriendin toe en neem ik haar in vertrouwen en laat dan mijn spullen daar.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 17:17

tienus63 schreef:
Vind het nogal wat om als nieuw lid meteen dit op een paardenforum te posten.......

Ik heb vroeger ook een account gehad op bokt. En ik wist anders niet waar ik raad kon vragen.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:18

Melleke24 schreef:
tienus63 schreef:

Ik heb vroeger ook een account gehad op bokt. En ik wist anders niet waar ik raad kon vragen.

Dan bij deze mijn excuus, voor mijn voorbarige conclusie.
Wens je veel sterkte en wijsheid toe.

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:26

Ik moest fiducie toch echt opzoeken op google. :D :o

Nogmaals sterkte de komende tijd.
En je bent heel goed bezig

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:30

Melleke24 schreef:
bigone schreef:

Toen ik hij daarnet thuiskwam en ik vertelde hem dat mijn paard was verkocht zei hij dat hij blij was dat die knol is verkocht.
Hij heeft denk ik niet eens door dat er spullen van mij weg zijn voor als ik vertrek. Ik heb enkele spullen ingepakt en in mijn auto gelegd. Ik ga straks naar mijn beste vriendin toe en neem ik haar in vertrouwen en laat dan mijn spullen daar.

Hij geloofde zonder meer dat het paard verkocht is zonder dat je het daar ooit over hebt gehad?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:31

Melleke24 schreef:
tienus63 schreef:

En je werkt in de thuiszorg? Dan weet je toch waar je alle hulpinstantie's kan vinden?
Vind het ook toch wel bijzonder dat nu ineens snel alles kan,terwijl je in eerste instantie twijfelde voor welke relatie te gaan.
Vind je overhaaste beslissingen toch ook wel bijzonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:42

Thuiszorg kan ook perfect het wassen van oudere mensen zijn, boodschappen gaan doen etc. Dit wil niet automatisch zeggen dat TS weet waar zij met dergelijke zaken terecht kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:47

Bijzonder topic en bijzonder verloop, sorry maar ik weet niet zo goed of ik het allemaal wel geloof om eerlijk te zijn :7

Succces iig :)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:50

TS is wel vermogend genoeg om alleen even een woning te kopen op haar 21ste. Neem aan dat ze dan wel iets heeft geleerd.
Want op je 21ste in je eentje een hypotheek sluiten valt niet mee (heb ze zelf verkocht in het verleden dus ja ik weet hoe het werkt).

Mij is het overigens ook nog nooit gelukt om:

Een andere stalling te vinden voor een paard binnen 1 dag. Kan je jezelf ook voorstellen dat je out of the bleu je paard verkoopt en je vriend waar je al jaren mee samen bent alleen maar zegt fijn dat die weg is??

Het in contact komen met een andere jongen hoewel er een agressieve controlerende vriend bij mij in huis zou wonen. En dus berichten binnen krijgen dagelijks.

Zo een slecht advies van de politie te krijgen.....

En vluchten uit je eigen koophuis???? Gaat over tonnen die je achterlaat dan toch?

Kan nog wel even doorgaan. Ts vraagt wie ze moet kiezen en uiteindelijk wordt ze mishandeld door haar vriend. Zit net met een dan wel nieuw account op bokt. En is bijzonder daadkrachtig en correct met heel de situatie.

Zou het heel vervelend vinden als ik ongelijk heb maar ik denk niet dat het helemaal klopt.

DeMolenhoek schreef:
Thuiszorg kan ook perfect het wassen van oudere mensen zijn, boodschappen gaan doen etc. Dit wil niet automatisch zeggen dat TS weet waar zij met dergelijke zaken terecht kan.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:51

Fijn dat er meerdere Bokkers twijfels hebben. Ik geloof ook niet alles meer.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:54

Ik vind twijfels uiten niet echt in zo'n topic als dit passen. Ik zou het dan bij een mod melden.

Zou het als TS echt heftig vinden als het allemaal waar is en je allemaal berichten leest van mensen die je verhaal in twijfel trekken.

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:55

Dat haar vriend agressief is heeft ze in de openingspost al gezegd hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:56

Ja weet je, dan tem je toch als je het allemaal niet gelooft?