love_western schreef:Maar zij vindt dat je dus helemaal niet meer met andere geslacht mag praten, als je in een relatie zit.
Heb sindsdien medelijden met haar toekomstige vriend.
Dan hoop ik dat ze nooit een vriend krijgt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
love_western schreef:Zo was ik een keer uit met een vriendin van mijn vriend. Die vond het maar raar dat ik met andere mannen aan het praten was.
Zei tegen haar moet ik ze dan maar gelijk afkappen of negeren? Zeg altijd vrij vlot dat ik al een relatie heb.
Maar zij vindt dat je dus helemaal niet meer met andere geslacht mag praten, als je in een relatie zit.
Whale schreef:love_western schreef:Maar zij vindt dat je dus helemaal niet meer met andere geslacht mag praten, als je in een relatie zit.
Dan hoop ik dat ze nooit een vriend krijgt
love_western schreef:Zo was ik een keer uit met een vriendin van mijn vriend. Die vond het maar raar dat ik met andere mannen aan het praten was.
Zei tegen haar moet ik ze dan maar gelijk afkappen of negeren? Zeg altijd vrij vlot dat ik al een relatie heb.
Maar zij vindt dat je dus helemaal niet meer met andere geslacht mag praten, als je in een relatie zit.
Qimm schreef:Dat is toch mannenwerk, een vrouw heeft toch niets met autozaken te maken. Achter je aanrecht en in de waskamer kom je toch geen mannen tegen...
Gini schreef:love_western schreef:Zo was ik een keer uit met een vriendin van mijn vriend. Die vond het maar raar dat ik met andere mannen aan het praten was.
Maar bedoelde die vriendin dat niet eerder in de context waarin jullie zitten? Bij het uitgaan, wanneer een man flirtend op je af komt, een drankje voor je betaald heeft, zo die sfeer, dat je dan toch wel het gesprek afkapt wanneer je in een relatie zit.
heren horen zich te gedragen. Cuvee schreef:Ik vertrouw mijn vriend niet als hij ongewenste seksuele opmerkingen maakt naar andere vrouwen in het openbaar. Ik vind ook eindeloos fantaseren over iemand (ook als diegene dat niet beantwoord), of naar iemand blíjven kijken voor een lange tijd een vorm van vreemdgaan, omdat hij in gedachten al met die ander wil zijn. Ik weet niet of het redelijk is om mijn vriend zoiets te verbieden. Onze relatie is monogaam en mijn vriend zijn gevoelens neigen naar een open relatie.
MarcoBorsato schreef:Cuvee schreef:Ik vertrouw mijn vriend niet als hij ongewenste seksuele opmerkingen maakt naar andere vrouwen in het openbaar. Ik vind ook eindeloos fantaseren over iemand (ook als diegene dat niet beantwoord), of naar iemand blíjven kijken voor een lange tijd een vorm van vreemdgaan, omdat hij in gedachten al met die ander wil zijn. Ik weet niet of het redelijk is om mijn vriend zoiets te verbieden. Onze relatie is monogaam en mijn vriend zijn gevoelens neigen naar een open relatie.
Nou dan zijn jullie geen match, klaar.
MarcoBorsato schreef:Cuvee schreef:Ik vertrouw mijn vriend niet als hij ongewenste seksuele opmerkingen maakt naar andere vrouwen in het openbaar. Ik vind ook eindeloos fantaseren over iemand (ook als diegene dat niet beantwoord), of naar iemand blíjven kijken voor een lange tijd een vorm van vreemdgaan, omdat hij in gedachten al met die ander wil zijn. Ik weet niet of het redelijk is om mijn vriend zoiets te verbieden. Onze relatie is monogaam en mijn vriend zijn gevoelens neigen naar een open relatie.
Nou dan zijn jullie geen match, klaar.
Cuvee schreef:Ik vertrouw mijn vriend niet als hij ongewenste seksuele opmerkingen maakt naar andere vrouwen in het openbaar. Ik vind ook eindeloos fantaseren over iemand (ook als diegene dat niet beantwoord), of naar iemand blíjven kijken voor een lange tijd een vorm van vreemdgaan, omdat hij in gedachten al met die ander wil zijn. Ik weet niet of het redelijk is om mijn vriend zoiets te verbieden. Onze relatie is monogaam en mijn vriend zijn gevoelens neigen naar een open relatie.
Azmay schreef:Dat is wel heel kort door de bocht.
Maar dat is wel iets wat besproken moet, en als beide geen water bij de wijn willen doen en er blijft iemand of beide ongelukkig dan houd het wel op natuurlijk.
Femke_Tweety schreef:Ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden.
Als in kameraad/vriendschap/gezamenlijke hobbies en daar ook voor op pad.
Een deel van hen heeft gewoon een klassieke monogame relatie.
Die heb ik in het verleden ook gehad.
(Momenteel single)
Zou nogal wat zijn als ik voor een relatie dat soort fijne vriendschappen zou moeten verbreken. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt...
Qimm schreef:Femke_Tweety schreef:Ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden.
Als in kameraad/vriendschap/gezamenlijke hobbies en daar ook voor op pad.
Een deel van hen heeft gewoon een klassieke monogame relatie.
Die heb ik in het verleden ook gehad.
(Momenteel single)
Zou nogal wat zijn als ik voor een relatie dat soort fijne vriendschappen zou moeten verbreken. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt...
Ik ben zelfs met een andere man op vakantie geweest