Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:07

Mirre1415 schreef:
Fireheart schreef:
Dat ik net ziek wakker ben geworden, hele keel is dik ;(

Ik ook.... lig al twee dagen met koorts op bed, terwijl ik moet leren voor school en vanavond kerst vier... En al dit komt door de drukste periode die ik ooit heb gehad, ben nu zo moe dat ik ziek ben -O- :brr:

Edit: Maarja, we overleven het wel :j

Ik weet niet of ik het overleef, moet morgen ook nog eens om 6 uur ‘s ochtends beginnen met werken en daarna nog leuk Kerst vieren tot laat in de avond :')

Beterschap :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:13

Rebecca schreef:
Fleecekleed opgevouwen weggelegd op de bank en plof net op de bank en wil mijn kleed pakken, alleen heeft de kat zichzelf erop geparkeerd {:)-:(

_O-

Sorry.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:48

Telpeva schreef:
Whale schreef:
Hoe moeilijk kan het zijn om leuke truien te vinden

Zo herkenbaar

Jup -O-

Whale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:50

Ik ben echt al dagen bezig met het internet afspeuren naar truien, maar helaas _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:50

Pull and bear heeft leuke!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:51

Jaa ik was gisteren ook heel about you aan het doorzoeken.
Ooh bij pull en bear ga ik nog even kijken dan.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:57

Dat ik een mooie (prijzige) jaarplanner heb besteld via Etsy, die zou voor kerst binnen komen.
Alleen ligt ie al vanaf begin december ergens in Amsterdam (komt vanuit Australië) en de verkoper wil geen contact opnemen met de post en reageert niet meer op mijn berichten.
Terwijl ze wel actief is online.
Heb er een hard hoofd in dat ik het ooit ga ontvangen :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 15:02

Dat ik tot de conclusie kom dat gisteren dus mijn laatste achterste kiezen getrokken zijn. Geloof dat mijn kerstmaal dus soep met brood gaat worden. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 15:04

Mensen die in de binnenstad van Utrecht gaan wonen en vervolgens gaan zeiken over het carillon onze Dom {:)-:(
Net als dat ze naast een school gaan wonen en last hebben van de kinderen |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 15:13

chanicha schreef:
Mensen die in de binnenstad van Utrecht gaan wonen en vervolgens gaan zeiken over het carillon onze Dom {:)-:(

Las het ook... dan ben je gewoon niet goed in je hoofd. :=

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 15:16

Iets voor kerst besteld. Zou vandaag binnen komen, komt het pas vrijdag :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 15:19

MarlindeRooz schreef:
chanicha schreef:

Las het ook... dan ben je gewoon niet goed in je hoofd. :=

Inderdaad, of je denkt dat de hele wereld om jou draait.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen :n

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 15:51

Dat ik zo hard ben geschrokken toen Jarv van de trap viel, dat ik in tranen heb gezeten nadat ik hem compleet gecheckt had. De schrik zat er zo flink in :oo

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 15:59

Tigress schreef:
Dat ik zo hard ben geschrokken toen Jarv van de trap viel, dat ik in tranen heb gezeten nadat ik hem compleet gecheckt had. De schrik zat er zo flink in :oo

Dikke knuffel! Hoe gaat het met Jarv? Ik had dat laast met Neel ook, ze was aan het spelen met manlief. Springt ze zo van de bank met haar heup tegen de tafel. Hartstikke mank. Na wat massage ging het al beter en de volgende dag maar de wervels laten rechtzetten bij de orthomanueel arts, viel gelukkig nog mee.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 16:03

Tigress schreef:

Ahh ik kan me dat zo goed voorstellen! Is alles wel ok met hem?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 16:19

Dat er cruciale informatie mist in mijn patiëntendossier bij de dokter omdat t ziekenhuis het nooit heeft doorgestuurd..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 16:29

Dat een vriendin van ons koffie zou komen drinken zodra haar zoontje van 2,5 wakker was. Het is inmiddels half vier en het kind slaapt nog steeds. Wij zitten al de hele middag te wachten, alleen omdat zij haar kind niet wakker wilt maken. Echt gruwelijk irritant, heb nog wel meer te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 17:43

Dat er nu twee katten + een dekentje + een laptop op schoot liggen waarvan ik echt onmogelijk de katjes eraf kan zetten (MAAR HEB HET HEEEET) <3

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 17:57

Compleet bekaf, heb je 8 uur nonstop gewerkt (en geen goede werkdag gehad), en mijn man die de hele dag vrij is dus de hele dag alleen maar achter de PC zit. Kom nog later uit mijn werk dan had gemoeten omdat ik nog even iets moet doen. Vraag of ik er nog even achter kan (komop, je zit er al de hele dag), 'even dit afmaken, duurt niet lang meer'. Met als resultaat dat van het ruim een uur dat ik nog had tot het eten er nog 3 kwartier over is, nadat HIJ heel gepikeerd reageerde toen ik hem via whatsapp (want toen ik thuis kwam kon er net een hoi vanaf en werd ik zo ongeveer weggewuifd) vroeg of het nog lang duurde want er was al bijna een half uur voorbij en anders mag hij vanavond de voorbereidingen voor morgen doen. JA ik wil ook tijd voor mezelf. NEE ik vind een half uur niet 'is zo klaar'. Niet als ik waarschijnlijk de hele avond nog dingen mag voorbereiden. Al helemaal niet als ik compleet gesloopt ben en hij geen donder heeft uitgevoerd. Ja, de slaapkamer schoongemaakt, maar dan de helft vergeten met stoffen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:20

Dat een begin november besteld boek wat als eerste druk geleverd zou worden op 19 november niet gekomen is. Het zou 24 december worden. Ook goed, maar nu komt er weer een mailtje dat het 7 januari wordt. Als het er dan nog niet is, dan cancel ik, want dan is het gewoon te laat (verjaardag van die persoon al geweest).

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:37

28 november een nieuw mandje voor mijn oude Russel besteld. Vandaag een busje op het erf, ik dacht hoera daar is eindelijk het mandje. Was het voor de buren.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 19:12

Amandavd schreef:
Tigress schreef:

Dikke knuffel! Hoe gaat het met Jarv? Ik had dat laast met Neel ook, ze was aan het spelen met manlief. Springt ze zo van de bank met haar heup tegen de tafel. Hartstikke mank. Na wat massage ging het al beter en de volgende dag maar de wervels laten rechtzetten bij de orthomanueel arts, viel gelukkig nog mee.

Oei! Da's ook wat zeg! :oo Hier staat nu een bezoekje aan de osteopaat gepland voor binnenkort. Hij liep soepel weg, maar ik wil het toch even checken.

Daenerys schreef:
Tigress schreef:

Ahh ik kan me dat zo goed voorstellen! Is alles wel ok met hem?

Ja, gelukkig wel.
Hij verloor z'n evenwicht toen hij een stapje te ver naar achteren deed, en ineens onder zijn ene pootje geen ondergrond meer had. Hij klapte achterover, en is flink heen en weer gestuiterd op de trap. Het gebeurde in enkele seconden, en ik kon niks doen. Het was zo naar om te zien. Ik riep z'n naam, vloekte even flink van me af, en rende achter hem aan. Hij stond gauw op toen hij beneden was, en liep al naar de woonkamer. Hij was meer onder de indruk van mijn gebulder, dan van de val _O-
Alles gecheckt, ook in de gaten gehouden na die tijd (voor het geval dat adrenaline pijn zou verbergen), maar gelukkig lijkt het met een sisser te zijn afgelopen. Ik leek meer last te hebben van de schrik, dan hij van het hele voorval :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 19:29

Negatief kerst gejank op oa FB , de 1 nog een zieligere situatie dan de ander :x . Kerst zou toch positief moeten zijn , dankbaar wat je wel hebt {:)-:(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 19:31

Mensen die vlak voor kerst auto rijden. Ik had voorrang, maar eentje knalt hem er voor en had dus bijna een aanrijding met de nieuwe lesauto.
En linksrijders, en mensen die niet max snelheid aanhouden. Mensen die nog asociaal over de verdrijvingsvlakken heenrijden. Rechts inhalen.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 19:51

Voor de tweede keer een eindejaarswens met collecte van het wijkkrantje. Jongen beweerde dat hij en enkel hij de kranten bezorgt. Pas na betaling, zei hij pas 2 weken.
Dus ik heb degene voor hem betaald, en hem ook nog. zo irrritant !!!