Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 09:31

De allure kristalpad, om zonder te scheren oa ne benen te ontharen.

Ja daar ben ik op een beurs ingetrapt :+
Mevrouw deed het voor, ik probeerde t zelf en het werkte!
Dus de pad + alvast een navulverpakking gekocht.
Nou het doet t niet hoor, ja tenzij je 4 uren te tijd hebt om je benen te ontharen (en dan ook nog rode vlekken)

Ik verdenk haar er nog steeds van dat ze me wat anders heeft verkocht dan wat ik op de beurs in handen had met uitproberen :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 10:25

Paardennamen schreef:
Vrijwel alle kleding van bonprix...

Dit !!!!!!
Het is nooit zoals op de foto

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 10:50

shilady schreef:
Paardennamen schreef:
Vrijwel alle kleding van bonprix...

Dit !!!!!!
Het is nooit zoals op de foto

Ik heb een shirt, wel goede pasvorm, zat alleen kaartje aan van een winkel, paar euro goedkoper dan waar ik m voor gekocht had, tis dat ik m echt nodig had en niets vergelijkbaars kon vinden >;)

Granoek

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 10:59

Oh wauw zeg, ik heb ooit een badpak daar besteld en dat is serieus het enige badpak wat ooit goed is blijven zitten. Alles blijft op zijn plaats en het is ook nog heel mooi.
Wist helemaal niet dat de kleren zo tegenvielen!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:10

roxiie schreef:
De allure kristalpad, om zonder te scheren oa ne benen te ontharen.

Ja daar ben ik op een beurs ingetrapt :+
Mevrouw deed het voor, ik probeerde t zelf en het werkte!
Dus de pad + alvast een navulverpakking gekocht.
Nou het doet t niet hoor, ja tenzij je 4 uren te tijd hebt om je benen te ontharen (en dan ook nog rode vlekken)

Ik verdenk haar er nog steeds van dat ze me wat anders heeft verkocht dan wat ik op de beurs in handen had met uitproberen :P

Hier precies hetzelfde duur kreng ook nog. Heb het toen maar weggegeven aan een tante die wilde dat graag hebben. Ik maar gezegd als ze veel tijd had waarschijnlijk wel zou werken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:31

Tink89 schreef:
Ik bied me aan als liefdevol huisje voor alle dyson, karcher en schoeneninmaat39 miskopen.

Kun je ook iets met eentje zonder oplader? :') Mag je zo hebben, ik vind het een rotding en mijn wederhelft zweert bij de Optidee raamdoekjes.

Mooi topic zo, haha. Ik ga heel blij zijn met de ereader van een poster in dit topic :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:47

Ik had na alle goede reacties op Bokt ook een Kärcher stoomreiniger gekocht. Sowieso is dat snoer super kort dus dat is al irritant en ik vind het resultaat hetzelfde als met een gewone dweil (lees: poedersuiker dus)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 12:14

Ik heb ook de Kärcher windowcleaner, vind hem wel fijn! Wel na elke haal even met doek over de bladen. En achteraf met droge doek over de ramen voor de eventuele strepen. Maar dat doe ik ook wanneer ik gewoon met emmer en spons werk.

De robotstofzuiger was echt een miskoop. Helemaal niet de ruimte ervoor, ding liep constant vast in de snoeren of ergens onder.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 12:56

Lestrange01 schreef:
Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.

Ohhh ik snap hem :') bedankt voor de uitleg!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 12:59

Indy_Mouse_9 schreef:
Oh, Bon Prix kleding gaat bij mij juist prima, terwijl ik alles gewoon was en in de droger kieper.

Mijn miskoop is de robot stofzuiger. Ik had verwacht dat ding geniaal te vinden, maar bv onder de tafel en stoelen door vind ie lastig, de beneden verdieping in zn geheel te groot om alles schoon te krijgen, er was eigenlijk geen geschikte plek om zijn dock neer te zetten waardoor hij die regelmatig niet terug kon vinden. Hij maakt zo’n herrie dat je m niet aan wilt hebben als je thuis bent of slaapt, maar de opties om te programmeren zijn erg beperkt.

Hij staat al zeker drie jaar stof te vangen onder de kast ;(

Grappig, dat is een van mijn beste aankopen ooit *D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:07

Ik bestel best wel eens bij BonPrix. Nog geen klachten eigenlijk.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:33

Indy_Mouse_9 schreef:
Mijn miskoop is de robot stofzuiger.

Dan doet hij zijn werk toch prima _/-\o_

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:02

:D Ik denk dat er ook veel verschil zit in robotstofzuigers. Ik ben heel blij met de onze! Ja, hij kan zichzelf vastlopen, maar hij doet zijn werk goed en komt ook onder de bank en dat soort plekjes waar ik zelf niet zo snel stofzuig.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:55

Yavanna schreef:
Eigenlijk mijn borduurmachine met alle toebehoren.. Wilde proberen logo’s te digitaliseren en op shirts etc te borduren. Maar het is gewoon niet mijn ding. Dus na 4 jaar bijna alleen maar stil te hebben gestaan, is ie nu te koop...
Alleen een slechte periode nu met al die dure dagen/weken.. Zal blij zijn als ie weg is...

Oh wat jammer! Lijkt me super vet om zo’n ding te hebben :J

Leuk topic dit trouwens! Ik zag hier een aantal keer de karger ramenwasser lags komen. Ik ben echt super fan van dat ding! Super handig in gebruik en werkelijk nooit strepen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:17

Ik heb mijn Kärcher ramenwisser ook weggedaan, kan er niet tegen dat je russssstig moet wissen anders krijg je strepen :=
Ik ben nogal van de hophop en gebruik nu de Jemako doeken of mijn Hara raamwisser, ding heb ik al ruim 10 jaar maar doet het nog perfect.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:58

Bij mij was de Roomba ook een miskoop. Hij ging gedurig stuk, en na de derde keer reparatie in garantie is hij de kliko ingegaan.
Roomba vs 4 honden = oneerlijke strijd.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:59

Renee1991 schreef:
Tink89 schreef:
Ik bied me aan als liefdevol huisje voor alle dyson, karcher en schoeneninmaat39 miskopen.

Kun je ook iets met eentje zonder oplader? :') Mag je zo hebben, ik vind het een rotding en mijn wederhelft zweert bij de Optidee raamdoekjes.

Mooi topic zo, haha. Ik ga heel blij zijn met de ereader van een poster in dit topic :j

Hahahaha, geen idee wat een losse oplader kost. Ik ga eens zoeken :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-19 20:06

ontherun schreef:
Petrichor schreef:
Ik ben veel aan het werk dus ik ga heel veel mensen die aan de deur staan mis. Maar toen ik vakantie had schrok ik er echt van hoeveel mensen er wel niet langs komen om geld af te troggelen. Laatst kwam zelfs de reclame jongen voor geld aan de deur terwijl ik een nee/nee sticker heb en dus ook nooit reclame krijg.

Op een gegeven moment had ik ook geen kleingeld meer en heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik geen geld meer in huis had. Het is echt een keer goed hoor. :+

Bij collectanten krijg je tegenwoordig dan het antwoord: ‘maar pinnen kan ook hoor!’ Met een brede lach. Grmbl. Moet ik een nieuw excuus verzinnen _O-

Ooh dat heb ik echt nog nooit meegemaakt!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-19 20:13

Ramen was spul, ik realiseer mij dat ik dit jaar echt nog wel een keer de ramen moet lappen. Maarrrr.... ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan. -O- -O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 20:28

@ts ik weet niet of het al gezegd was, maar die lampen van jouw OP zag ik laatst in het interieur topic langs komen en dat zag er erg mooi uit. Misschien inspiratie voor jou?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-19 20:46

Ooh dat topic had ik nog niet gezien!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 10:44

ontherun schreef:
Petrichor schreef:
Ik ben veel aan het werk dus ik ga heel veel mensen die aan de deur staan mis. Maar toen ik vakantie had schrok ik er echt van hoeveel mensen er wel niet langs komen om geld af te troggelen. Laatst kwam zelfs de reclame jongen voor geld aan de deur terwijl ik een nee/nee sticker heb en dus ook nooit reclame krijg.

Op een gegeven moment had ik ook geen kleingeld meer en heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik geen geld meer in huis had. Het is echt een keer goed hoor. :+

Bij collectanten krijg je tegenwoordig dan het antwoord: ‘maar pinnen kan ook hoor!’ Met een brede lach. Grmbl. Moet ik een nieuw excuus verzinnen _O-

Je nieuwe excuus. Als ik wil geven maak ik het zelf over via de bank. Heel simpel en effectief, en werkt tenminste hier als een speer :D

Keet schreef:
Mijn grootste miskoop waren op maat gemaakte Lipica outdoorlaarzen.
Waarbij ze de schacht breder hadden gemaakt dan de ingang van de laars waardoor er een rare "flap" achterop mijn kuit zat.
Hun beredenering was dat dat kwam omdat ik dikke kuiten had.
Mijn mening was dat dat onzin was aangezien ik de ingang ook gewoon over diezelfde "dikke" kuiten kon krijgen
[ [url=m/9BV6V2.png]Afbeelding[/url] ]
Dit idee dus

Ja ook gehad met een stel op maat gemaakte rijlaarzen. En ze waren ook nog zeker 5 cm te kort gemaakt. Dan heb je een ballonkuit die dik onder je eigen ballonkuit hangt. Het was geen gezicht. Iemand had echt niet goed gemeten.

Heb wel meer dan 1 miskoop gehad, maar dat had dan meer te maken met net alles nieuw kopen voor het paard, en dan paard met pensioen moeten sturen. En dat doe je dan niet 1 keer, maar 2 keer omdat het zo leuk is :+

anca schreef:
Indy_Mouse_9 schreef:
Mijn miskoop is de robot stofzuiger.

Dan doet hij zijn werk toch prima _/-\o_

Anca you made my day. Viel bijna van mijn stoel van het lachen :')

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 12:27

Keet schreef:
Mijn grootste miskoop waren op maat gemaakte Lipica outdoorlaarzen.
Waarbij ze de schacht breder hadden gemaakt dan de ingang van de laars waardoor er een rare "flap" achterop mijn kuit zat.
Hun beredenering was dat dat kwam omdat ik dikke kuiten had.
Mijn mening was dat dat onzin was aangezien ik de ingang ook gewoon over diezelfde "dikke" kuiten kon krijgen
[ [url=m/9BV6V2.png]Afbeelding[/url] ]
Dit idee dus

Hier net zo gehad met Lipica! Geen gezicht was dat en kon de bolling helemaal indrukken. Flinke miskoop, daarnaast een paar Petrie polo’s op maat gemaakt, dat waren kachelpijpen zo stug, nooit soepel gekregen.

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 12:49

Schiet me er nog een te binnen. Rendierhuiden, want dat stond zo leuk op de stoelen op de veranda. Als je er alleen al naar keek vielen er haren uit. Je schijnt dan de huid steeds in te moeten sproeien (geloof ik) dan heb je het niet of minder. Dat doe je dan braaf 3x en daarna vergeet je het.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 12:53

sas66 schreef:
Schiet me er nog een te binnen. Rendierhuiden, want dat stond zo leuk op de stoelen op de veranda. Als je er alleen al naar keek vielen er haren uit. Je schijnt dan de huid steeds in te moeten sproeien (geloof ik) dan heb je het niet of minder. Dat doe je dan braaf 3x en daarna vergeet je het.

Volgens mij zijn rendierhuiden enkel voor de sier (voor aan een muur bijvoorbeeld). Bij aanraking laten de haren los.