Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris1702 schreef:marit2403
[quote="Iris1702 schreef:Een boekje over 100 jaar het bedrijf en tinteling (bon van 35 euro)
Keuze uit heel veel producten zoals rituals enzo maar ook bv in te wisselen voor een bioscoopbon of een bon van bol.com. Nog even bedenken wat ik ga kiezen....
Werk jij heel toevallig in de zorg ?
[/quote]
Marije_jiplover schreef:Ik krijg als het goed is vandaag of morgen per post een VVV kadokaart, waar dan pas volgende week vrijdag, ná de kerst dus, het saldo op komt te staan...
Op zich snap ik dat ze daar iets inbouwen dat je dus kunt melden dat je niks ontvangen hebt, zodat die voor een vreemde niet bruikbaar is.
Maar had dan de kaarten een weekje eerder verstuurd en dan dit weekend het saldo erop, zodat je iig voor de kerst iets hebt aan je kerstkado?
Maar goed, het is allang leuk dat we weer wat krijgen natuurlijk

Hubbels schreef:Kerstpakket van manlief gaat als gebruikelijk naar een minder bedeelt gezin hier uit het dorp, gaat het elk jaar heen. Kids vinden het prachtig!
Nu zat er dit jaar , ook nog een super gave thermosfles bij, die heb ik zelf gehouden![]()
Zelf ben ik ZZP'er dus nog even bedenken wat ik mezelf ga geven, maar ik denk dat het maar zo een suuuuuuuuuuper groot kado zal zijn