Ik heb aan Eva gevraagd of ze nog een bericht van mij aan jullie wilde doorgeven. Ik wil jullie uit het diepst van mijn hart u allen hartelijk bedanken voor de mooie kaarten, mooie berichten, mooie tekeningen en kadootjes! Dit betekent zoveel voor mij! Ik voel me zo geliefd en gesteund door jullie dat ik het haast niet in woorden kan uitleggen! Nogmaals bedankt voor de lichtpuntjes, liefde en steun die jullie mij hebben gegeven. Al deze mooie kaarten worden gekoesterd door mijn nabestaanden en natuurlijk ook door mij en zullen in een mooi boek terecht komen.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en steunbetuigingen. Onvoorstelbaar hoe veel jullie voor haar hebben betekend!
Waarom wilt het ziekenhuis haar organen niet hebben? Omdat ze psychisch ziek is?
Ook voor anderen die zich dit misschien afvragen, even heel plastisch (en ik bedoel het uiteraard ook niet onrespectvol): omdat daar een dosis dodelijke medicijnen in terecht komen. De organen zijn gewoon niet bruikbaar omdat ze letterlijk vergiftigd zijn.
Wat een prachtig bericht van haar! Mooi om te lezen dat het haar zo goed heeft gedaan. Dat is fijn om ondanks de heftige dag, ook te beseffen.
Knuffel aan jou ts!
Elodie
Geplaatst: 16-12-19 23:26
Heel veel liefde en kracht voor jou en iedereen die je nicht liefheeft. Mooi dat ze wat heeft gehad aan de kaartjes.
dito
Geplaatst: 17-12-19 01:08
Jeetje ts kippenvel....wat een mooie en lieve tekst heeft ze geschreven. En wat fijn dat ze er veel aan heeft gehad. Kaartje is een kleine moeite maar zo fijn te doen als je dan dit terug krijgt.
Hoe is het gegaan. Was je erbij? Ik hoop dat ze rustig is heen gegaan. Voor jullie allen heel veel sterkte dit een plekje te geven!