Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MightyMike schreef:Dat ze maatregelen nemen, begrijp ik, wil ook best betalen voor retour zenden, maar wil niet mijn koopgedrag aanpassen. Kleding valt regelmatig bij onze meiden niet mooi, dus zou het zo blijven doen, meerdere dingen om te kijken welke het mooist valt en in 2 maten, dat verschilt hier gewoon vaak. Mijn oudste is lang in de rug, maar niet in de armen, maten verschillen dan ook vaak bij haar. Maar geen punt, kan een webshop dat logistiek niet prijsgunstig verwerken, moet ik maar weer naar de stenen winkels.
namelijk je koopgedrag aanpassen.. MightyMike schreef:Dat ze maatregelen nemen, begrijp ik, wil ook best betalen voor retour zenden, maar wil niet mijn koopgedrag aanpassen. Kleding valt regelmatig bij onze meiden niet mooi, dus zou het zo blijven doen, meerdere dingen om te kijken welke het mooist valt en in 2 maten, dat verschilt hier gewoon vaak. Mijn oudste is lang in de rug, maar niet in de armen, maten verschillen dan ook vaak bij haar. Maar geen punt, kan een webshop dat logistiek niet prijsgunstig verwerken, moet ik maar weer naar de stenen winkels.

MightyMike schreef:Maar ik ben geen bedrijf. Dat vind ik zeker wel een verschil. Ik pas mijn koopgedrag niet aan, alleen de plek waar ik het ga halen. Vind ik zeker jammer, een stukje gemak valt zeker weg.
MightyMike schreef:Dat mogen ze vragen Verootjoo en natuurlijk kan ik kiezen daar aan mee te doen of niet. Ik verbaasde me er alleen over en daar kwam de vraag naar boven wat betreft verspilling van het geretourneerde. Gelukkig lees ik ook nog een klein aantal reacties in dit topic van mensen die toch nog hetzelfde doen en denken, maar ben begrijp ik flink in de minderheid. Nee, ik ga niet een heel groot bedrag vooruitbetalen en dan wachten tot ik het terug krijg, dat gaat mij zeker tegen houden. Maar goed, mijn keuze, dan ga ik liever naar een stenen winkel.
Karlijnxxx schreef:MightyMike schreef:Dat mogen ze vragen Verootjoo en natuurlijk kan ik kiezen daar aan mee te doen of niet. Ik verbaasde me er alleen over en daar kwam de vraag naar boven wat betreft verspilling van het geretourneerde. Gelukkig lees ik ook nog een klein aantal reacties in dit topic van mensen die toch nog hetzelfde doen en denken, maar ben begrijp ik flink in de minderheid. Nee, ik ga niet een heel groot bedrag vooruitbetalen en dan wachten tot ik het terug krijg, dat gaat mij zeker tegen houden. Maar goed, mijn keuze, dan ga ik liever naar een stenen winkel.
Bedenk wel goed dat in een brick & morter shop retourneren een gunst is van de shops naar dd consument en geen recht. Ook geld terug bij retourneren hoeft niet, een cadeaubon volstaat ook. Houd daar wel rekening mee, zodat je niet voor nare verrassingen komt te staan.
.