Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
IceQueen schreef:Bbrrrr klinkt echt heel naar. Las de ze er vooral in sept okt zijn klopt dat?

IceQueen schreef:Heb een gaaf huis gezien in de omgeving van Wapenveld. Iemand ervaring met wonen in/ om Wapenveld?
iiSunshine schreef:IceQueen schreef:Heb een gaaf huis gezien in de omgeving van Wapenveld. Iemand ervaring met wonen in/ om Wapenveld?
klein maar wel gezellig. niet heel erg van “op zondag mag je niks doen”, naar mijn idee. en echt hele hele mooie stukken veluwe!! ze hebben ook een men vereniging, voor als je aan mennen doet.
Ik krijg echt passief-agressieve opmerkingen als ik op zondag in de tuin werk (voor mij ontspanning, geen werk, maar ja) of als mijn man de auto fixt waar ik op maandag weer mee naar het werk moet. Maar verder vind ik het prima wonen en alle voorzieningen in de buurt. Zwolsebos is erg mooi, en aan de andere kant de uiterwaarden, dus voor mij een prachtig plekje! IceQueen schreef:Heb een gaaf huis gezien in de omgeving van Wapenveld. Iemand ervaring met wonen in/ om Wapenveld?
. Absolem schreef:Ik woon in Barneveld. Ik ben absoluut niet gelovig heb wel zwaar gereformeerde buren.
Ik vind de zondags rust juist heerlijk. Even wat rust ipv drukte en gebrul en gegier van machines omdat mensen perse moeten klussen.
Woon nu bijna vijf jaar in een nieuwbouw wijk en het bevalt me heel best.
Ik kom zelf overigens uit Lelystad dus ik ben stadsleven en herrie gewend. Maar vind dit veel fijner.
eekhoornerik schreef:Ik ken Loenen wel, maar ik ben daar express niet gaan wonen. Het is meer een ons-kent-ons dorp. Veel sociale controle en er loopt een drukke weg dwars door het dorp.
Ik denk dat Vaassen voor jullie veel leuker is. Is een behoorlijk groot dorp, veel voorzieningen en verschillende basisscholen.
Daar wel even nagaan welke buurten er leuk zijn. Er is bijv een Molukse gemeenschap die veel samen in 1 buurt woont.
Vanuit Vaassen ben je zo in de prachtige Kroondomeinen met heel veel wild!