Jouw allervreemdste droom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:46

Amira_ schreef:
Ik was vannacht in de supermarkt en de poffertjes waren op. Gelukkig was er een meisje die wel verse poffertjes wilde maken, ik kreeg een bakje met plakjes deeg mee wat de poffertjes moesten voorstellen en dan kon ik ze thuis bakken en zouden ze groeien tot echte poffertjes. Toen liep ik de winkel uit en waaide zo al het deeg weg. Heb echt keihard daarom gehuild in mn droom, first world problems :')

Ik had niet door dat dit het 'Jouw allervreemdste droom' topic was. Ik zat dit echt te lezen van: >;)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:46

Whale schreef:
Amira_ schreef:
Ik was vannacht in de supermarkt en de poffertjes waren op. Gelukkig was er een meisje die wel verse poffertjes wilde maken, ik kreeg een bakje met plakjes deeg mee wat de poffertjes moesten voorstellen en dan kon ik ze thuis bakken en zouden ze groeien tot echte poffertjes. Toen liep ik de winkel uit en waaide zo al het deeg weg. Heb echt keihard daarom gehuild in mn droom, first world problems :')

Ik had niet door dat dit het 'Jouw allervreemdste droom' topic was. Ik zat dit echt te lezen van: >;)

_O- _O-
Heb ook maar even een kleine aanpassing gedaan, snap je verwarring :')

Wennii

Re: Jouw allervreemdste droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:21

Ik droom heel vaak vreemd, maar ik onthou het de laatste tijd wat bewuster en vaker en meestal zijn er wel een aantal echte opvallende dingen. Ik zoek dat altijd op wat het dan kan betekenen en meestal klopt het ook nog met iets wat rechtstreeks op dat moment gebeurt of gebeurd is.
Klein voorbeeldje, ik had een tijd geleden nogal moeizame communicatie met mijn moeder omdat we een nogal groot meningsverschil hadden om iets en binnen een paar dagen had ik een droom over spinnen. Opgezocht, staat erbij, een spin in je droom staat voor een conflict met je moeder. En zo heb ik al echt heel veel dingen gehad dat ik dacht hmmmm.... dit is weird, maar keiraak... Ik zoek het altijd op via grote beer dromenuitleg (soms ook middenin de nacht als ik wakker schiet en het nog weet). Ook zijn sommige hele nare dromen juist helemaal niks om je druk over te maken maar gerelateerd aan verandering oid. Dat is ook wel een geruststellende gedachte dan en dan kan ik ook weer beter slapen daarna...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:37

Wennil dat is handig dromenuitleg.

Ik kon vannacht de toonladder van O niet spelen.
Duh die is er niet. Was er flink naar aan het zoeken, begreep het echt niet.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:58

Ik had vannacht toch weer een bizarre droom. Ik moest helpen om de orang-oetang te redden. Er waren alleen mannetjes en geen vrouwtjes, dus moest ik gedekt worden door de orang-oetangs. Alleen was ik ze allemaal kwijt :+
Ik heb zo’n soort droom ook wel eens met leeuwen gehad :o

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:23

Ik droomde dat Matt Harnacke & Jesse Drent me allebei leuk vonden. Dus dat was even strijd. Maar ik 'koos' voor Matt dus die kwam elke avond bij mij langs. En hoe. Hij kon in een uil veranderen zodat hij niet opviel op straat _O-

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:25

Pepperrr schreef:
Ik droomde dat Matt Harnacke & Jesse Drent me allebei leuk vonden. Dus dat was even strijd. Maar ik 'koos' voor Matt dus die kwam elke avond bij mij langs. En hoe. Hij kon in een uil veranderen zodat hij niet opviel op straat _O-

:') :') deze is wel heel vreemd

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:21

Ik herinner me eigenlijk nooit mijn droom meer s'ochtends, maar pas geleden droomde ik dat ik een baby had gevonden in de berm en waar ik dus voor ging zorgen. Toen ik wakker werd was ik best even van slag haha.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:25

Miefje schreef:
Pepperrr schreef:

Toen ik wakker werd baalde ik wel dat het maar een droom was :') Heb Matt vorige week gemeet op HE, en sindsdien ben ik weer een 'verliefd' pennymeisje _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 18:57

Miefje schreef:
Pepperrr schreef:

Nog niet eens mee genomen dat ze allebei niet van de meisjes zijn... :Y)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:19

Tjah, vreemd. Ik droom zo ongeveer 3 keer in de week dat ik om kom bij een aanslag.

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:43

Ik heb wel eens gedroomd dat je kleingeld in stoplichten moest doen, anders gingen ze niet op groen :=

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:27

Vannacht heb ik weer echt iets bizars gedroomd..

Ik ging met m'n vrienden naar de kermis, en ook samen met een tekendocente van mijn school >;)
Toen kwamen we in een huis wat ooit van ons was geweest en waarvan ik nog de sleutel van de kelder had. In de kelder was een soort enorm theater, met stoelen rondom. Soort colosseum zegmaar.

Er was iets vreemds waarvoor we moesten schuilen, en de tekendocente heeft de deur van de kelder vol in mijn gezicht dichtgesmeten, dus ik ging met een heel raar kartelmes waarvan de kartels kattenvormpjes hadden in de deur hakken. Het sneed er echt doorheen als een mes door zachte boter :')

Er kwam toen een heel slechte en rare man (dus waarvoor we moesten schuilen), en al mijn vrienden werden deels in die kelder en deels in een kermisattractie opgesloten.
Ik was de enige die daar niet was opgesloten, want ze hadden mij natuurlijk buitengesloten en ik kon wegrennen. Steeds als die man wegging moest ik proberen om de deur open te maken voor mijn vrienden ofzo? Ik heb ook nog meerdere keren met die man gepraat, en gewoon onschuldig gedaan. Op die kermis liepen overal zulke types rond, en in elke kermisattractie zaten wel kinderen opgesloten :o?

Wat ik altijd heb in dromen, is dat ik wil rennen maar dat het veel te langzaam gaat, zegmaar slakkentempo..

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:35

Ik droomde laatst dat Trump werd afgezet als president, en Will Smith volgde hem op. Maar dan zoals hij was in The Fresh Prince of Bell Air :+

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:49

Ik heb wel eens gedroomd dat iedereen die ik kende dinosauriërs waren en wij moesten wegtrekken omdat de komeet er was, maar er zat een t-rex achter ons aan. Uit eindelijk had ik een kloon die samen met mij wegrende voor de t-rex en hij kon haar opeten, maar knipoogde speels naar haar en liet haar staan. Toen ging hij achter mij aan en ik dacht: 'oh hij eet geen mensen'. Nou, mij at hij wel op. :n Ik was iets van 8 jaar ofzo.
Ook droomde ik vaak dat ik mij moest verstoppen in de kast voor groene legerpoppetjes die mij en mijn ouders wouden vermoorden.
Of dat ik een een stad woonde met alleen pratende katten, en mijn eigen kat opeens wegrende en ontplofte, en burgemeester snorhaar mij ging troosten.
Of dat iemand achter mij aan zat en ik van een cruiseschip afsprong en toen gebeten in mijn been werd door een haai, en wakker werd met krampen in mijn been :o

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:17

Dromen vind ik zo leuk! Ik heb altijd van die vage dromen.

Laatst had ik een hele grote hommel (ter grootte van een ragdoll kat) als huisdier en die zoemde aan een halsbandje met me mee en was heel aardig :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:46

xCynthiaVos schreef:

Laatst had ik een hele grote hommel (ter grootte van een ragdoll kat) als huisdier en die zoemde aan een halsbandje met me mee en was heel aardig :+

Ik denk ''in plaatjes''.
Deze is geniaal _/-\o_ _O-

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:31

xCynthiaVos schreef:

Die is leuk, ik wil best een hommel als huisdier :j :')

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:11

Ik heb wel eens gedroomd dat ik een starter was bij een zwemwedstrijd met paarden.
Het was een oneindig breed zwembad en op de startblokken stonden de paarden (met een duikbrilletje B-) op) met de ruiters in zwemtenue op de rug.
Zodra ik het startschot had gegeven sprongen de combinaties in het water en moesten ze naar een platform in het midden zwemmen, erop klimmen en weer terug zwemmen. De eerste die terug was bij zijn startblok had gewonnen... 8-)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:44

Hommel als huisdier, bijzonder leuk.

Haha enkel een duikbril op de paarden geen flippers en snorkels?

Het viel mij vanochtend op toen ik wakker werd uit een droom dat je sommige mensen die je in het echte leven niet kent als vriend kan beschouwen.
Waar komen die mensen vandaan dat ze er in je dromen zijn?

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 18:52

luuntje, nou dat valt mij indd ook vaak op! Of mensen die ik in de stad ben tegen gekomen dat ze ineens in mijn dromen zitten..

Vannacht weer een rare droom gehad, ik zat vast op een eiland en met allemaal kleine kinderen die niet konden praten. Ik moest allemaal rare opdrachten doen om uiteindelijk met een boot er vanaf te kunnen komen.

Telkens als ik wakker werd dacht ik dat ik in het bos lag waardoor ik weer inslaap viel en zo kwam ik weer in dezelfde droom terecht met een andere opdracht.

Dit was een zware en lange nacht :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 19:10

Ik heb momenteel een soort van word vervolgt droom.

Ik droom over ons oud huis op ameland in combinatie met het huidige huis, het toekomstige huis en een huis wat ik niet eens ken _O-

Op de een of andere manier verbind in het huidige huis met het nieuwe huis en dan denk ik dat ik 2 ton kippenvoer heb besteld bij mijn werkgever en dit blaas ik dan in een schuurtje in het oudje huis uit( ik heb een gruwelijk hekel aan "los" voer uitblazen dus eh ja).
En dan g ik in mijn droom naar ons nieuw huis wat qua layout gewoon helemaal niet klopt met dat wat echt het nieuwe huis gaat worden.
Ook is er een soort van binnenplaats met gierkelder, en dan wil ik met mijn vrachtauto erover rijden.
En vanuit het niets geef ik dan een feestje voor mijn collega's en heb ik een mooi tuinhuisje voor t feestje met een machtige bar.
En vervolgens ben ik weer in het huidige huis en denk, verrek kippevoer wat moet ik ermee.
En dan word ik wakker

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 20:11

CynthiaVos lekker eiland met opdrachten.

Hagelslag, teveel met je werk en nieuwe huis bezig?

Ik droomde over een wedstrijd, hindernisbaan/Takeshi's Castle.
Ik had een Aziatische jongen in mijn team in mijn droom.
Geen idee, nooit eerder gezien.
Dochter van vroegere stalgenoot zat ook in mijn team.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:31

Ik ben momenteel veel met het noeuwe huis bezig en met het werk.
Maar het huisdroom heb ik al een aantal jaren "problemen" mee.
Momenteel is het weer actief zeg maar

Melyoramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:43

PowerOfZoef schreef:
Ik heb wel eens gedroomd dat iedereen die ik kende dinosauriërs waren en wij moesten wegtrekken omdat de komeet er was, maar er zat een t-rex achter ons aan. Uit eindelijk had ik een kloon die samen met mij wegrende voor de t-rex en hij kon haar opeten, maar knipoogde speels naar haar en liet haar staan. Toen ging hij achter mij aan en ik dacht: 'oh hij eet geen mensen'. Nou, mij at hij wel op. :n Ik was iets van 8 jaar ofzo.
Ook droomde ik vaak dat ik mij moest verstoppen in de kast voor groene legerpoppetjes die mij en mijn ouders wouden vermoorden.
Of dat ik een een stad woonde met alleen pratende katten, en mijn eigen kat opeens wegrende en ontplofte, en burgemeester snorhaar mij ging troosten.
Of dat iemand achter mij aan zat en ik van een cruiseschip afsprong en toen gebeten in mijn been werd door een haai, en wakker werd met krampen in mijn been :o

Vreemd genoeg komen deze dromem me bekend voor :+
En volgens mij ben je als kind dan beinvloed door:

1. Fantasia van Disney, daar had je ook zo'n soort scene met dino's.
2. Toy Story van Pixar, de groene legermannetjes doen daar ook aan huishouden infiltreren.
3. The Cat Returns van Ghibli, waar een meisje naar het land van pratende katten gaat en niet meer terug kan.

Zo maar ideetjes hoor XD Ik was vroeger vrij nachtmerrie-gevoelig, Scooby Doo vond ik om te kijken niet eng, maar dat kwam savonds toch in mijn dromen spoken :+ :=