Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:06

Shenavallie schreef:
Dat komt omdat er teveel bomen gekapt zijn/worden, die de uitstoot niet (meer) kunnen verwerken. Vroeger ging het prima, maar omdat ineens iedereen een nieuwbouwhuisje wil, worden er steeds meer bomen gekapt en dus valt het op dat er niet veel meer op een natuurlijke manier gezuiverd kan worden.

En dat komt weer allemaal omdat de mensheid maar doorjonkt. ;)

elizabeth85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:07

StillAngel schreef:
elizabeth85 schreef:
Ik koop nooit bij de Primark omdat zo'n stunter nooit eerlijk de kleding kan maken. Destijds met die ingestorte kleding fabriek wilden ze ook niet betalen aan de nabestaanden. Dat vind ik zo laf...Neem dan je verantwoordelijkheid en compenseer in ieder geval de nabestaanden.

Het dingetje is dus dat een duurder merk geen eerlijkheid garandeert..

Klopt... ik koop ook geen dure merken als ik weet dat er kinder arbeid aan gelinkt wordt... maar bij de Primark weet je het zeker

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:11

elizabeth85 schreef:
Ik koop nooit bij de Primark omdat zo'n stunter nooit eerlijk de kleding kan maken. Destijds met die ingestorte kleding fabriek wilden ze ook niet betalen aan de nabestaanden. Dat vind ik zo laf...Neem dan je verantwoordelijkheid en compenseer in ieder geval de nabestaanden.

Als deze kindjes hier niet zouden werken hadden ze nog meer armoede in huis. Onpopulair, maar wel de harde waarheid.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 15:11

Pipodipo schreef:
Balenciaga schreef:
Ik hoop oprecht dat er nooit meer een getalenteerde Nederlander in de Formule 1 komt. Ik kijk al Formule 1 sinds klein meisje, en erger me DOOD aan dat voetbalvolk dat sinds 4 jaar de F1 ontdekt heeft en er zogenaamd verstand van heeft. Waarbij het alleen maar "Max dit, Max dat" is. Die niet objectief naar de sport kunnen kijken. Donder allemaal toch lekker op :r

Natuurlijk kijkt het grote deel van Nederland met een oranje bril naar een sport waar een Nederlander het goed doet. Maar dit is iets waarbij ik echt het contrast merk, juist omdat ik er al zo lang naar kijk en het zo'n enorme ommezwaai is.

Van de MotoGP mogen ze overigens ook wegblijven. Vind het stiekem echt niet erg dat Bendsneyder geen deuk in een pakkie boter rijdt in de Moto2 :+ :+

Dat auto-, motorsport en tractorpulling niet zo goed zijn voor het milieu.

Dat is geen mening maar een feit :+

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:12

Olle schreef:
StableDoor schreef:
Oh nog eentje, ik ben voor verplicht vaccineren.

Is dat een "unpopular opinion"? Wat mij betreft mag dit ook :j

Helaas wordt dat steeds meer een unpopular opinion omdat ineens heel veel mensen denken dat vaccinaties schadelijk zijn. Even reageren op die bokker die tegen verplicht vaccineren is: uiteraard moeten immunodeficiente mensen/dieren niet gevaccineerd worden, maar dat is juist ook een van de redenen waarom ik voor verplicht vaccineren ben, je beschermt de immunodeficienten.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:13

-Ik lust geen bier, geen wijn en ik ben 38 leren drinken gaat m niet worden.
-De controle op uitkeringstrekkers mag wat mij betreft strenger. Iemand die meerdere paarden heeft, bij -3 nog in de avond uren les kan geven etc. Die kan echt wel ergens iets betekenen in de maatschappij.
-Alle fantasy gerelateerde series/films/boeken mogen van mij de vuilnisbelt op.
-Flodder herhalen zou verboden moeten worden.
-Te veel mensen zijn zielig/vinden zichzelf zielig. We lossen niks zelf meer op, alles moet maar geregeld worden voor ons, anders gaan we online lekker anoniem zielig lopen doen :r
-Voetbalclubs die hun rekeningen niet kunnen betalen mogen geen overheidssteun krijgen om de sport maar te redden. Onze rijvereniging heeft ook een nieuw dak nodig, krijgen we ook geen eurootje voor.
-Ik eet vlees en blijf dat doen, ik heb mijn footprint al verkleind door geen kinderen op deze aardbol te zetten.
-Ja, ik rijd nog lekker met diesel! Hoe moet ik anders mijn mensporttrailers volgeladen naar de andere kant van het land krijgen *\%/*

Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan %) %)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:16

Frisdrank drink je als 'lekkernij', niet om je dorst te lessen.

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:18

Ipsilonka schreef:
-Ik lust geen bier, geen wijn en ik ben 38 leren drinken gaat m niet worden.
-De controle op uitkeringstrekkers mag wat mij betreft strenger. Iemand die meerdere paarden heeft, bij -3 nog in de avond uren les kan geven etc. Die kan echt wel ergens iets betekenen in de maatschappij.
-Alle fantasy gerelateerde series/films/boeken mogen van mij de vuilnisbelt op.
-Flodder herhalen zou verboden moeten worden.
-Te veel mensen zijn zielig/vinden zichzelf zielig. We lossen niks zelf meer op, alles moet maar geregeld worden voor ons, anders gaan we online lekker anoniem zielig lopen doen :r
-Voetbalclubs die hun rekeningen niet kunnen betalen mogen geen overheidssteun krijgen om de sport maar te redden. Onze rijvereniging heeft ook een nieuw dak nodig, krijgen we ook geen eurootje voor.
-Ik eet vlees en blijf dat doen, ik heb mijn footprint al verkleind door geen kinderen op deze aardbol te zetten.
-Ja, ik rijd nog lekker met diesel! Hoe moet ik anders mijn mensporttrailers volgeladen naar de andere kant van het land krijgen *\%/*

Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan %) %)

Ooh ik wilde wat typen maar het is al voor me gedaan _/-\o_
(Alleen ik rijd benzine, ik hoef maar een 1,5 paardstrailer te trekken met mn slurpbak)

0Lunerancea0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:19

- Ik vind social media en smartphonegebruik te veel aanwezig in onze maatschappij
- Vind dat dingen die je moet 'leren drinken' (zoals bier/wijn/champagne/koffie) omdat t erbij hoort écht onzin
- Vind muziek van klassiekers als Michael Jackson, Beatles en Queen drie keer niks
- Mensen schieten door in dieren vermenselijken
- Iedereen verplichten vegan en vegetarisch te eten gaat de planeet niet redden (oh nee, dit is een wetenschappelijk feit)
- Vind KWPN-ers over het algemeen geen leuke paarden
- De huidige make-up trend (gecaked gezicht, getekende wenkbrauwen) is echt vre-se-lijk
- Mensen die werkeloos thuiszitten en een uitkering ontvangen zouden (tot ze een nieuwe baan hebben) vrijwilligerswerk moeten doen
- Ik ben niet tegen de doodstraf

... is er trouwens een maximum unpopular opinions die je mag geven?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:19

Dat ik de muziek van Bløf verschrikkelijk vind..
Die teksten zijn tenenkrommend..

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:20

Ik houd niet van bloemen. Wel in de tuin hoor, en in het wild. Maar niet als bos voor in een vaas. Als ik die krijg geef ik ze direct weer weg. Of als er niemand in de buurt is om ze aan te geven, dan gaan ze de kliko in. Jammer dan.
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op 29-08-19 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:20

fransje23 schreef:

Vind niet iedereen dat dan?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:22

Kaus schreef:
Frisdrank drink je als 'lekkernij', niet om je dorst te lessen.

Omg ja. Van die mensen die leven op cola. Hoe dan?

Verder ben ik voor afschaffing van de kinderbijslag. Als je geen koters kunt betalen moet je ze sowieso niet nemen. (Nemen ja. Ik vind dat je kinderen neemt. Nog een unpopular opinion.)

Ook ben ik voor een eenkind politiek. We zijn al met zo belachelijk veel mensen. Toch zwanger van een tweede? Verplichte abortus. Of verplichte sterilisatie na eerste kind.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:23

Palmera schreef:
Ik vind dat een wereldwijde eenkindspolitiek ingevoerd moet worden.
En gewoon met gedwongen abortus erbij, wél gratis anticonceptie.

Dit was zo in het Communistische China. Met als gevolg een enorm mannenoverschot, omdat men,als men maar 1 kind mocht hebben,dan liever een jongen wilde.En soms gedwongen abortussen van al bijna voldragen babies. Mijn unpopular opinion is dat ik traditioneel Rooms-Katholiek ben, waarbij dit soort toestanden verboden zijn.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:25

StableDoor schreef:
Helaas wordt dat steeds meer een unpopular opinion omdat ineens heel veel mensen denken dat vaccinaties schadelijk zijn. Even reageren op die bokker die tegen verplicht vaccineren is: uiteraard moeten immunodeficiente mensen/dieren niet gevaccineerd worden, maar dat is juist ook een van de redenen waarom ik voor verplicht vaccineren ben, je beschermt de immunodeficienten.

In dat geval zou het van mij ook mogen. Maar ben bang dat als het verplicht wordt dat ook wij immunodeficiente mensen/dieren moeten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:25

0Lunerancea0 schreef:
- Ik vind social media en smartphonegebruik te veel aanwezig in onze maatschappij
- Vind dat dingen die je moet 'leren drinken' (zoals bier/wijn/champagne/koffie) omdat t erbij hoort écht onzin
- Vind muziek van klassiekers als Michael Jackson, Beatles en Queen drie keer niks
- Mensen schieten door in dieren vermenselijken
- Iedereen verplichten vegan en vegetarisch te eten gaat de planeet niet redden (oh nee, dit is een wetenschappelijk feit)
- Vind KWPN-ers over het algemeen geen leuke paarden
- De huidige make-up trend (gecaked gezicht, getekende wenkbrauwen) is echt vre-se-lijk
- Mensen die werkeloos thuiszitten en een uitkering ontvangen zouden (tot ze een nieuwe baan hebben) vrijwilligerswerk moeten doen
- Ik ben niet tegen de doodstraf

... is er trouwens een maximum unpopular opinions die je mag geven?

Nee hoor.
Ze gaan je vanzelf een unpopular person vinden. ;)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:26

Bloodymary schreef:
fransje23 schreef:

Nee.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:26

Weet je wat ik nou echt een blugh film vind? De titanic, wat een poedersuiker, daar ga je toch niet voor je plezier voor naar zitten kijken.

En nog een mooie, ik vind dat alle asielzoekers zonder echt goede reden van bedreiging die ze hebben bewezen gewoon teruggestuurd moeten worden, we hebben hier al woningnood en zij krijgen er nog voorrang op ook, en daarnaast zie ik ze alleen maar ellende veroorzaken, als je ze wil helpen help ze dan in hun thuisland door de watervoorziening en het onderwijs te verbeteren. Als ze standaard teruggestuurd worden zouden waarschijnlijk ook veel minder het proberen.

En dit is geen unpopular opinion maar zie zoveel taal- en spellingsfouten, krijg er gewoon de kriebels van, ook in dit topic 'ik vindT'? Is t dan ook ik loopt 8)7 en zie alleen maar meer van dit soort fouten, als je dyslexie hebt ala dan kan je er niets aan doen, maar de Nederlandse taal verloedert zo erg

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:27

Ik vind kinderen die zonder broertjes of zusjes opgroeien zielig en 9 vd 10 keer zijn ze verschrikkelijk verwend en uit de hoogte.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:28

Ik heb een hekel aan kinderen en vind dat de hele bevolking standaard een test of examen moet doen voordat ze kinderen zouden mogen hebben.
Helaas zal dat er nooit komen maar ik mijn ideale wereld zouden er veel minder ongewenste en verwaarloosde kinderen zijn.

Bloodymary

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:29

Ja dat ook. En ook veel minder gewenste.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:36

Oja, ik kan mensen die geloven in readings of tegen vaccineren zijn niet serieus nemen.

Ik vind dat mensen geen konijnen alleen mogen houden.
Geen paarden alleen of op stal (gewoon niet)(regio is geen excuus).
Katten gaan heel vaak niet goed samen, zeker niet als ze binnenkatten zijn.

Vind het heel erg vervelend dat alle vega's en vegans als predikers beschouwd worden. Als je er wat van zegt, ben je zo'n vervelende vega. Als je niets zegt, heeft niemand door dat er ook vega(n)s zijn die gewoon leuk zijn :D

Ik vind opgespoten lippen altijd lelijk. (maar vind het wel prima dat mensen dit doen)

Ik vind dat iedereen zou moeten kunnen emigreren waar hij heen wil, eender van welk land naar welk land.

Ik vind het ontzettend hypocriet dat we derdewereldlanden er steeds op aanspreken om beter voor hun natuur en wildlife te zorgen terwijl we zelf niet eens nog natuur of wildlife hebben en hieruit onze welvaart gebouwd hebben.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:37

poes,

JA gewoon op alles ja. Vooral de laatste 2 zinnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:39

Bloodymary schreef:
fransje23 schreef:

Ik wel in elk geval...

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:39

Ik deel je mening! "Ik vind Bohemian Rhapsody echt het stomste lied ooit"...

Verder. Ik hou niet van chocola.

Oh ik deel ook de mening van @SuperAssie! "Ik heb een hekel aan kinderen en vind dat de hele bevolking standaard een test of examen moet doen voordat ze kinderen zouden mogen hebben."

Ken genoeg mensen die geen kinderen hadden gekregen omdat ze het examen niet zouden hebben gehaald :')

Eens met alles wat @Poes zegt hierboven.
Laatst bijgewerkt door Esaqar op 29-08-19 15:40, in het totaal 2 keer bewerkt