Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:02

Jammer dat dit topic uitloopt op vingertje wijzen. ;)

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:04

Sunnda schreef:
Jester_ schreef:
Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt

Je slaat mensen, je steelt en je stapt met teveel alcohol op achter het stuur.

En je bent er trots op.

Noem mij maar roomser dan de paus, maar ik zou een 'topic voor tokkies' oprichten..

Dit! _/-\o_

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:04

Tja, ik kan wat fel worden als men blijkbaar weinig waarde hecht aan andermans leven; daar kan ik niet zo goed tegen.
Verder houd ik me wijselijk stil :P

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:11

Palmera schreef:

Ja wat had je dan verwacht,dat er medailles uitgedeeld zouden worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:11

Palmera schreef:

Jammer inderdaad. Zeker als het schijnheiligheid betreft.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:13

Teveel om op te noemen 8-)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:16

Ik ben niet gelovig en blijkbaar toch roomser dan de Paus :D
Steel niet, geen mobiel binnen bereik in de auto, geen drugs, ik heb nog nooit iemand geslagen, ik download niet illegaal, ben echt supersaai.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:23

Century schreef:
Jester_ schreef:
Ik heb de voorkant van de auto ook wel eens beschadigd voor een paar duizend door appen. Tja mooi dom en je leert ervan. Maar ja stiekem op rustige wegen he. Ze zeggen dat meer dan de helft van de weggebruikers wel eens een berichtje doet achter het stuur. Maar die zitten natuurlijk niet op bokt..

Ik denk dat je het punt mist dat we met z'n allen proberen te maken als je tegenargument wijzen naar 'anderen die het ook doen' is.

Volgens mij word dit niet als tegenargument gebruikt maar eerder om aan te geven dat het raar is dat die 50%+ niet op bokt zit

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:28

Wat bij mij als sarcastisch overkwam, als in, jullie doen het vast ook. Maar mogelijk heb ik het verkeerd begrepen :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 16:46

Palmera schreef:

Dit.

Reina_Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:50

Mensen snappen gewoon niet het gevaar van rijden onder invloed of appen achter het stuur. "Er gebeurd toch niets" "Ik let heus wel op". Ik ben meerdere familie leden verloren aan een ander mans fout in het verkeer. Dus als mensen er over praten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is om te appen achter een stuur vind ik heel onverantwoordslijk. Ik hoop dat er ooit celstraf wordt uitgedeeld, kijken of mensen het dan nogsteeds flikken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 16:53

Niemand zegt dat het de normaalste zaak is toch? Kijk wat de titel van het topic is...

En century: ik bedoelde het precies zoals daarboven, het is heul toevallig als niemand daarvan op bokt zit :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:58

Jester_ schreef:
Palmera schreef:

Dit.

Dat iemand dingen doet die niet mogen dat snap ik. Maar dat iemand dat dan vol trots op internet gaat zetten dat snap ik niet. Omdat dat dus betekent dat die persoon zelf niet inziet dat hij \zij iets fout doet, en waarom dat dan soms ernstige gevolgen kan hebben.

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:58

Vroeger zo ongeveer alles gedaan wat god en bokt verboden zou hebben. Maar het is serieus maar goed dat die tijd lang en breed voorbij is. Laatste keer feestje na denk 10 jaar braaf kind weer eens ouderwets aan de zuip geweest (en ja ik weet dat dit niet verboden is, maar even ter illustratie) en dat heeft mij bijna mijn neus gekost, zo vies hard ben ik tegen een muur opgelopen/gevallen (weet het zelf niet eens), dat ik de komende 10 jaar weer heel braaf zal blijven. Dat oude lijf kan dat soort gekkigheid al niet eens meer hebben dus laat staan erger. Ik ben dus heel saai en braaf.

Nu ben ik ook van het type dat direct afgestraft wordt trouwens: 1x in mijn bolle hoofd gehaald om te appen achter stuur op rustig polderweggetje en dat kostte mij mijn eigen voorwiel omdat ik dus niet op zat te letten en een boom schampte. Was gelijk goede straf en de laatste keer.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:07

Jester_ schreef:
Niemand zegt dat het de normaalste zaak is toch? Kijk wat de titel van het topic is...

En century: ik bedoelde het precies zoals daarboven, het is heul toevallig als niemand daarvan op bokt zit :)

De titel is of iemand wel eens iets doet wat verboden is. En dan komen zaken zoals jij doet te voorschijn, drinken en appen achter het stuur. En ook nog op zo’n manier neergezet , de rij smileys ontbreekt nog net. Dit is niet standaard tien kilometer te hard rijden of niet aangeslagen spullen gewoon meenemen . En ik hoop dat je zelf beseft dat dit gedrag levens kan eisen , helaas meestal niet van de appende zatlap. En wat dat teweeg kan brengen .

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:08

Ach, als je zo stoer bent om hier te vertellen dat je je in een aantal opzichten lekker niet aan de regels houdt, ook als dit tot overlast en gevaarlijke situaties kan leiden, dan kun je vast ook wel handelen dat anderen daar een mening over hebben. Ervan uitgaan dat die mensen zelf ook weleens zullen appen tijdens het autorijden is daarbij wel een heel zwakke tegenwerping.

Reina_Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:12

T verbaasd me dat er nog geen Mod langsgekomen is _/-\o_ :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:17

Waarom wordt er door een aantal Bokkers de emotie "trots" toegewezen aan dit soort berichten? Er worden verhalen verteld, niet: "Kijk mij hoe stoer ik ben want ik doe X en Y".

De vraag is gewoon duidelijk: wat doe jij wat bij wet niet mag? Niet: "Schep op over wat voor illegale zaken jij doet."

Er zijn altijd Bokkers die bij óveral wat niet "braaf" is negatief in discussie moeten gaan of hun stront over topics uitsmeren om te laten zien hoe "verstandig" zij wel niet zijn. Waarom?!
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 25-08-19 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:18

Mensen mogen er wel op gewezen worden dat ze met mensenlevens aan het spelen zijn.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:20

Nou blijkbaar rijd ik steeds 3 kilometer te hard. :+ Voor de tweede keer in korte tijd heb ik een bekeuring ontvangen. Zelfde aantal kilometers, wel op een andere plek.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:23

Whale schreef:
Mensen mogen er wel op gewezen worden dat ze met mensenlevens aan het spelen zijn.

En een eindeloze moddergooierij heen en weer gaat daar écht het verschil in maken :j

Ik hou ook niet van onder invloed achter het stuur zitten, maar maak me weldegelijk schuldig aan appen achter het stuur op een stille weg. Ook al weet ik weldegelijk de risico's hiervan, die reprimande van de Boktcommissie gaat dat gedrag écht niet veranderen.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 25-08-19 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:24

Wat gaat wel dat gedrag veranderen? Wanneer je iemand doodrijdt?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:24

Whale schreef:

Hard gezegd, ja. Voor de meeste mensen wel ja.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:26

Blijf het een rare gedachtengang vinden. Weten dat je fout zit, weten dat je iemand erdoor kan doodrijden, of gehandicapt, of weet ik veel wat, maar het toch doen. En wanneer het gebeurt vervolgens in een hoekje gaan zitten janken.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:29

Dioxide schreef:
Whale schreef:

Hard gezegd, ja. Voor de meeste mensen wel ja.

Dus jij bent iemand die ook denkt: dat gebeurt mij niet?? Want niemand zal bewust achter het stuur stappen om iemand dood te rijden. Maar je kunt de risico’s wel zo klein mogelijk maken i.p.v. een moordwapen van je auto te maken.