Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sunnda schreef:Jester_ schreef:Hahah ik wil het best zeggen hoor
Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet
Ik kan denk ik nog wel doorgaan
Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt
Je slaat mensen, je steelt en je stapt met teveel alcohol op achter het stuur.
En je bent er trots op.
Noem mij maar roomser dan de paus, maar ik zou een 'topic voor tokkies' oprichten..

Century schreef:Jester_ schreef:Ik heb de voorkant van de auto ook wel eens beschadigd voor een paar duizend door appen. Tja mooi dom en je leert ervan. Maar ja stiekem op rustige wegen he. Ze zeggen dat meer dan de helft van de weggebruikers wel eens een berichtje doet achter het stuur. Maar die zitten natuurlijk niet op bokt..
Ik denk dat je het punt mist dat we met z'n allen proberen te maken als je tegenargument wijzen naar 'anderen die het ook doen' is.
Jester_ schreef:Palmera schreef:Jammer dat dit topic uitloopt op vingertje wijzen.
Dit.
Jester_ schreef:Niemand zegt dat het de normaalste zaak is toch? Kijk wat de titel van het topic is...
En century: ik bedoelde het precies zoals daarboven, het is heul toevallig als niemand daarvan op bokt zit
Whale schreef:Mensen mogen er wel op gewezen worden dat ze met mensenlevens aan het spelen zijn.

Dioxide schreef:Whale schreef:Wat gaat wel dat gedrag veranderen? Wanneer je iemand doodrijdt?
Hard gezegd, ja. Voor de meeste mensen wel ja.