Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Attitude schreef:Ja maar zaten ze volgens jou niet goed of vonden zij het voldoende om bij elkaar te blijven ?
hiermee is ze meteen gaan samenwonen omdat ze niet alleen kan en wil zijn (letterlijk haar woorden) hiermee heeft ze een ontzettend burgerlijke relatie en zij zijn daar perfect gelukkig mee
elnienjo schreef:Onali schreef:Helemaal mee eens.
Merk ook dat je blijkbaar toegankelijker bent voor een gewoon praatje als je alleen bent en ergens winkelt of wandelt.
Ik heb meer dan voldoende aanspraak op vakantie met allerlei soorten mensen.
Klopt ja, je bent benaderbaarder dan wanneer je als koppel/vrienden rondloopt.
dus ik ben denk ik onbewust ook niet zo benaderbaar. 

Shiloh schreef:Ook daar doe ik iets fout. Ik word zelden tot nooit aangesproken op straat als ik alleen ben. En ik ben echt niet lelijk en ik stink ook niet![]()
Nu spreek ik zelf ook niet snel iemand anders aan.
Volgens mij straal ik iets onbenaderbaars uit of zo.
Lijkt me hartstikke stom.
Relaxed schreef:Attitude schreef:Ja maar zaten ze volgens jou niet goed of vonden zij het voldoende om bij elkaar te blijven ?
Mijn vriendin is gescheiden zodra er iemand langskwam die wel pastehiermee is ze meteen gaan samenwonen omdat ze niet alleen kan en wil zijn (letterlijk haar woorden) hiermee heeft ze een ontzettend burgerlijke relatie en zij zijn daar perfect gelukkig mee
Ik ben voor mijn huidige relatie (en daarvoor ook een aantal keren) een jaar single geweest en ik vond het prachtig! Geen gezeur, geen zorgen, de enige waar het draait is jezelf. Je kan lekker alles zelf bepalen en hoeft niets te verantwoorden. Ik ben nu gelukkig in mijn relatie, maar zou het over zijn dan weet ik dat single zijn ook harstikke fijn is, heb gewoon mijn leventje ook zonder kerel.
dus ja dat werkt ook niet mee.
Ik ben 43 en heb 2x in mijn leven een paar jaar samen gewoond, maar alleen met mijn dieren bevalt toch beter.